06-04-2012, 12:30 PM
Στις … ράγες ξαναμπαίνει το τρένο που θα εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Φλώρινα ένα χρόνο και δύο μήνες μετά τη διακοπή λειτουργίας της γραμμής.
Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να γίνει η επανεκκίνηση εντός της επόμενης εβδομάδας και συγκεκριμένα τη Μεγάλη Τετάρτη.
Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας σταμάτησε να λειτουργεί τον Ιανουάριο του 2011 στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης του ΟΣΕ, γεγονός που προκάλεσε από την πρώτη στιγμή τις αντιδράσεις των τοπικών φορέων και των φίλων του σιδηροδρόμου.
Η απόφαση αυτή έβαλε σε σιδηροδρομική απομόνωση ολόκληρη τη Δυτική Μακεδονία, καθώς είχε προηγηθεί η διακοπή του τμήματος Αμυνταίου - Κοζάνης. Υπό την πίεση των αντιδράσεων, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων άρχισε από τον περασμένο Οκτώβριο να εκπονεί σχέδιο για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης, με προϋπολογισμό 1,5 εκατ. ευρώ και επιδότηση από το κονδύλιο των 50 εκατ. ευρώ που προβλέπονται για όλες τις χαρακτηριζόμενες άγονες γραμμές. Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε οικονομική συμμετοχή των τοπικών φορέων με προαγορά καρτών μετακίνησης, αλλά η προϋπόθεση αυτή απορρίφθηκε.
Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να γίνει η επανεκκίνηση εντός της επόμενης εβδομάδας και συγκεκριμένα τη Μεγάλη Τετάρτη.
Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας σταμάτησε να λειτουργεί τον Ιανουάριο του 2011 στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης του ΟΣΕ, γεγονός που προκάλεσε από την πρώτη στιγμή τις αντιδράσεις των τοπικών φορέων και των φίλων του σιδηροδρόμου.
Η απόφαση αυτή έβαλε σε σιδηροδρομική απομόνωση ολόκληρη τη Δυτική Μακεδονία, καθώς είχε προηγηθεί η διακοπή του τμήματος Αμυνταίου - Κοζάνης. Υπό την πίεση των αντιδράσεων, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων άρχισε από τον περασμένο Οκτώβριο να εκπονεί σχέδιο για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης, με προϋπολογισμό 1,5 εκατ. ευρώ και επιδότηση από το κονδύλιο των 50 εκατ. ευρώ που προβλέπονται για όλες τις χαρακτηριζόμενες άγονες γραμμές. Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε οικονομική συμμετοχή των τοπικών φορέων με προαγορά καρτών μετακίνησης, αλλά η προϋπόθεση αυτή απορρίφθηκε.