Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#25
(14-05-2010, 09:28 AM)panos81 Έγραψε: ... (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi.

Έχοντας βρεθεί πολλές φορές στο αεροδρόμιο φέτος πρέπει να σου που ότι τους πιο πολλούς επιβάτες σε Midi της Olympic Air τους είδα όταν μπήκε ένα συνεργείο καθαρισμού. Για εμένα ήδη το Midi είναι μεγάλο για την χρήση που γίνεται.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - από abc - 18-05-2010, 09:56 AM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)