Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#24
(13-05-2010, 06:42 AM)kostas260 Έγραψε: γιατί οι βεργίνες τι έχουν? για τα χρόνια τους και για τα λεφτά που κοστίζανε τότε μια χαρά λεωφορεία είναι. Απόδειξη, κάντε μία βόλτα με τις βεργίνες στο Μαρούσι και θα καταλάβετε τι εννοώ. Ούτε στην ΕΘΕΛ δεν ήταν τόσο καλά συντηρημένες. Καλύτερα πάνε τώρα. Φυσικά είναι γνώμη μου αυτή. Όσο για τα νεοπλάν θα συμφωνήσω και με το παραπάνω. Αρκετά καλά λεωφορεία, με πολύ καλό χώρο μέσα. Για τα βάνχουλ, να μην το συζητήσω καλύτερα.

Οι Βεργινες με τα Ν1 ειχαν διαφορα 600.000δρχ., δεν νομιζω να πιστευεις οτι αυτη ειναι η διαφορα τους ποιοτικα? Στο Μαρουσι οι Βεργινες δεν συντηρηθηκαν ΠΟΤΕ, βαμμενες ειναι, αν το κριτηριο για ενα αμαξι ειναι η βαφη τοτε ειναι αριστουργηματα.
(14-05-2010, 09:28 AM)panos81 Έγραψε: Τα VanHool είχαν κάποια ελαττώματα όπως την χειρότερη σε σχέση με τα άλλα συνομήλικά τους εσωτερική διαρρύθμιση, αλλά και τον αδύναμο κινητήρα (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi.

Οι Βεργίνες έχουν βολέψει στο Μαρούσι όμως ένας λόγος που συντηρούνται καλά είναι ότι είναι 5 στον αριθμό, ενώ σε καθημερινή βάση χρησιμοποιείται ουσιαστικά μόνο μία, για το 070, που κι αυτή σταματά στις 8:00 το βράδυ, συν άλλη μία που κάνει το πρωϊνό της Πανεπιστημιούπολης, άρα υπάρχει και περιορισμένη χρήση και επαρκής χρόνος για συντήρηση. Στο 040 έχουν αρκετό καιρό να χρησιμοποιηθούν καθώς οι ανεγκέφαλοι ΙΧήδες εξακολουθούν να παρκάρουν σε γωνίες (ειδικά στην γωνία Βασ. Σοφίας και 28ης Οκτωβρίου στην Eurobank υπάρχει πάντα τέτοιο πρόβλημα), παρότι έχουν μπει τα πλαστικά κολωνάκια για να τους αποτρέπουν, έτσι οι "Βεργίνες" λόγω του μεγέθους τους είχαν πρόβλημα διέλευσης.
Πανο δεν ειναι ετσι ακριβως. Το Α300 ειναι εξελιξη του Α500, ενω η διαρρυθμιση τους οδηγησε πολλες πολεις να τα αγορασουν λογω της πληρους απουσιας βαθμιδων. Ο αναιμικος κινητηρας τους ηταν μοναδικη επιλογη διοτι δεν υπηρχε αλλο μπλοκ που να χωραει στον διαθεσιμο χωρο. Το ιδιο επαναληφθηκε εξαλλου και με το B7L (και που να δειτε το B7TL). Στο φιναλε μιλαμε για αστικο λεωφορειο και οχι για αμαξι επιδοσεων, το VH για την εποχη του σε αποδοση στον δρομο ηταν απλα επαρκες.

Τωρα για τις Βεργινες, το οτι δεν κυκλοφορουν δεν σημαινει οτι συντηρουνται...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - από garvanitis - 18-05-2010, 04:45 AM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)