27-01-2012, 09:40 AM
(26-01-2012, 04:32 PM)miltos xania Έγραψε: Κοιτα,μπορει να εχουν τα ελλατωματα τους αλλα εχουν κανει βηματα προοδου τα τελευταια χρονια αναμφισβητητα.Αλλωστε ειναι δυσκολο μια χρεοκοπημενη επιχειρηση(οπως ηταν το 2005)να γινει''σε 1 μερα''ευρωπαικων προδιαγραφων.
Στις βασικες γραμμες λεωφορεια περνανε καθε 10 λεπτα το πολυ.Και η βασικες ειναι η Εγλυκαδα,η Ταραμπουρα,τα Ζαρουχλεικα,το Νοσοκομειο..Τωρα αν ο Καστελλοκαμπος η' το Μιντιλογλι εχουν δρομολογιο καθε 1 η' μιαμιση ωρα(ποσο μαλλον 5 δρομολογια τις κυριακες που ειναι ολα κλειστα)δεν νομιζω οτι ειναι και το μειζον προβλημα.Δεν ειναι και οι πιο πυκνοκατοικημενες περιοχες αλλωστε,ασχετως αν ολοι θα ηθελαν να εχουν ενα λεωφορειο να τους περιμενει στη σταση ανα πασα στιγμη.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα.Όταν παίζεις μόνος σου μπάλα μονοπώλιο κάνεις ότι θές....Το ΚΤΕΛ λόγω προαστιακού αύξησε τα δρομολόγια στο Καστελλόκαμπο απο 5 σε 15 φέτος τις κυριακές ..Πέρυσι είχε 5 δρομολόγια. Με τι σκεπτικό? Μήπως αυξήθηκε η επιβατική κίνηση? Όχι αλλά αναγκάστηκε λόγω ανταγωνισμού. Αν λοιπόν το αστικό πρέπει να έχει έναν ανταγωνιστή για να αυξήσει τα δρομολόγια τότε ας έρθει ανταγωνιστής...Όσο το γρηγορότερα τόσο το καλύτερο. Και επειδή δεν γνωρίζεις πράγματα και καταστάσεις αν κοιτάξεις δρομολόγια παλαιότερων ετών όπως π.χ. για Μιντιλόγλι που αναφέρεις θα δεις άλλη εξυπηρέτηση.. Θα ανεβάσω κάποια στιγμή για να τα δείτε...Μην συζητήσουμε για τα λεωφορεία του πρώην ΟΑΣΘ...Το αστικό της Πάτρας θα μπορούσε να είχε τα μισά λεωφορεία του κουτιού...αν όχι του κουτιού τουλάχιστον 5ετίας..