16-01-2012, 01:45 PM
Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται ότι θα γίνουν γνωστές οι λεπτομέρειες για την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί.
Η ρύθμιση, όπως είχε ήδη προαναγγελθεί, θα κινείται στη λογική της υιοθέτησης περιβαλλοντικών και συγκοινωνιακών κριτηρίων τα οποία και θα έχουν ως αποτέλεσμα σημαντικούς περιορισμούς στην έκδοση νέων αδειών, ικανοποιώντας με τον τρόπο αυτόν το πάγιο αίτημα των υφιστάμενων κατόχων αδειών.
Το πλέον πιθανό είναι ότι η ρύθμιση που καταρτίζει ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων θα λάβει πρώτα το «πράσινο φως» από τους εκπροσώπους της τρόικας και στην συνέχεια θα έρθει για έγκριση στο υπουργικό συμβούλιο.
Ο υπουργός κ. Βορίδης σε καμία περίπτωση δεν θέλει να διακινδυνέψει το ενδεχόμενο απόρριψης της προτεινόμενης ρύθμισης από την τρόικα καθώς, ας μην ξεχνάμε, ότι η προηγούμενη ρύθμιση, την οποία κλήθηκαν να εγκρίνουν οι εκπρόσωποι των δανειστών, προέβλεπε την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου, οπότε δεν αποκλείεται η υιοθέτηση κριτήριων από την ελληνική πλευρά να εκληφθεί ως διατήρηση εμποδίων στην πρόσβαση στο επάγγελμα.
Μεταξύ άλλων, βέβαιο θεωρείται ότι η νέα ρύθμιση θα επιτρέπει την μεταβίβαση των αδειών που κατέχουν οι ιδιοκτήτες σήμερα αλλά με φορολόγηση της υπεραξίας τους. Το ύψος της εισφοράς που θα πληρώνουν οι ενδιαφερόμενοι να εισέλθουν στο επάγγελμα αναμένεται να καθοριστεί κοντά στο διοικητικό κόστος για την έκδοσή της, το οποίο υπολογίζεται ότι, όπως και στην περίπτωση των φορτηγών, δεν υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ.
Η ρύθμιση, όπως είχε ήδη προαναγγελθεί, θα κινείται στη λογική της υιοθέτησης περιβαλλοντικών και συγκοινωνιακών κριτηρίων τα οποία και θα έχουν ως αποτέλεσμα σημαντικούς περιορισμούς στην έκδοση νέων αδειών, ικανοποιώντας με τον τρόπο αυτόν το πάγιο αίτημα των υφιστάμενων κατόχων αδειών.
Το πλέον πιθανό είναι ότι η ρύθμιση που καταρτίζει ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων θα λάβει πρώτα το «πράσινο φως» από τους εκπροσώπους της τρόικας και στην συνέχεια θα έρθει για έγκριση στο υπουργικό συμβούλιο.
Ο υπουργός κ. Βορίδης σε καμία περίπτωση δεν θέλει να διακινδυνέψει το ενδεχόμενο απόρριψης της προτεινόμενης ρύθμισης από την τρόικα καθώς, ας μην ξεχνάμε, ότι η προηγούμενη ρύθμιση, την οποία κλήθηκαν να εγκρίνουν οι εκπρόσωποι των δανειστών, προέβλεπε την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου, οπότε δεν αποκλείεται η υιοθέτηση κριτήριων από την ελληνική πλευρά να εκληφθεί ως διατήρηση εμποδίων στην πρόσβαση στο επάγγελμα.
Μεταξύ άλλων, βέβαιο θεωρείται ότι η νέα ρύθμιση θα επιτρέπει την μεταβίβαση των αδειών που κατέχουν οι ιδιοκτήτες σήμερα αλλά με φορολόγηση της υπεραξίας τους. Το ύψος της εισφοράς που θα πληρώνουν οι ενδιαφερόμενοι να εισέλθουν στο επάγγελμα αναμένεται να καθοριστεί κοντά στο διοικητικό κόστος για την έκδοσή της, το οποίο υπολογίζεται ότι, όπως και στην περίπτωση των φορτηγών, δεν υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ.