19-11-2011, 04:41 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-11-2011, 06:43 PM από ELBO O405GN.)
Δυστυχώς για τον Συνήγορο, ο ΟΑΣΑ τον έχει γράψει εκεί που δεν παίρνει μελάνι!
Μετά από τις περσινές απεργίες του χειμώνα και τις πρόσφατες του φθινοπώρου, οι ελεγκτές αντί να είναι κάπως ελαστικοί ως πρός τους επιβάτες-θύματα (λόγω απεργιών), εντούτοις παρά τις εύλογες διαμαρτυρίες των επιβατών, συνεχίζουν να προκαλούν.
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, ένας καθημερινός επιβάτης συγκοινωνιών, επιβαρύνθηκε περί τα 200 € λόγω των απεργιών (μίσθωση ταξί, χρήση ΙΧ, διαφυγούσες μέρες μη χρήσης κάρτας απεριορίστων διαδρομών κλπ). Αυτό συνεπάγεται, ότι για ένα διάστημα 2 μηνών, μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού θα έπρεπε να κυκλοφορεί δωρεάν, ώστε να αποσβέσει κατά το δυνατόν τις "απώλειες"!
Και κάτι τελευταίο. Λίγο πρίν τα τέλη του Οκτώβρη (ανάμεσα σε απεργιακές κινητοποιήσεις), μπήκε ελεγκτής στο 530, ο οποίος άκουσε τον σχετικό "εξάψαλμο" από τους επιβάτες και όταν ρωτήθηκε γιατί απεργούν διαρκώς ενώ απαιτούν εισιτήριο, απάντησε σαν να δούλευε αλλού ή να μην είχε δικαίωμα γνώμης και άποψης: "...δεν ξέρω τίποτα, τα συνδικάτα αποφασίζουν..."
Μετά από τις περσινές απεργίες του χειμώνα και τις πρόσφατες του φθινοπώρου, οι ελεγκτές αντί να είναι κάπως ελαστικοί ως πρός τους επιβάτες-θύματα (λόγω απεργιών), εντούτοις παρά τις εύλογες διαμαρτυρίες των επιβατών, συνεχίζουν να προκαλούν.
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, ένας καθημερινός επιβάτης συγκοινωνιών, επιβαρύνθηκε περί τα 200 € λόγω των απεργιών (μίσθωση ταξί, χρήση ΙΧ, διαφυγούσες μέρες μη χρήσης κάρτας απεριορίστων διαδρομών κλπ). Αυτό συνεπάγεται, ότι για ένα διάστημα 2 μηνών, μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού θα έπρεπε να κυκλοφορεί δωρεάν, ώστε να αποσβέσει κατά το δυνατόν τις "απώλειες"!
Και κάτι τελευταίο. Λίγο πρίν τα τέλη του Οκτώβρη (ανάμεσα σε απεργιακές κινητοποιήσεις), μπήκε ελεγκτής στο 530, ο οποίος άκουσε τον σχετικό "εξάψαλμο" από τους επιβάτες και όταν ρωτήθηκε γιατί απεργούν διαρκώς ενώ απαιτούν εισιτήριο, απάντησε σαν να δούλευε αλλού ή να μην είχε δικαίωμα γνώμης και άποψης: "...δεν ξέρω τίποτα, τα συνδικάτα αποφασίζουν..."
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.