Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[The best] Και για επιβάτες πλέον η γραμμή Κόρινθος - Πάτρα - Κατάνια - Γένοβα
#14
Ως προς τους περιορισμους ταχυτητας τυχαινει να γνωριζω το λογο για τον οποιο επιβαλλονται στην συγκεκριμενη περιοχη. Και μου εχει συμβει περιστατικο απο παραβαση αυτων με ιστιοπλοϊκο με επιβαινοντες Γερμανους τουριστες με κρατηση στο γραφειο μου πριν μερικα χρονια. Επισης επειδη κι εγω ασχολουμαι με την ναυτιλια, τον ιδιο τυπο διαβαζουμε, δεν ειναι δα και τοσο ευρυς στην χωρα μας. Ειδικα για τον Σαρωνικο τωρα ειναι γεγονος οτι ο κυματισμος ενος ταχυπλοου ξεθυμαινε πιο γρηγορα λογω του μεγαλου βαθους του, οχι τοσο ομως οσο να μην ασκει επιροη σε παραπλεοντα σκαφη και παρακτιες και μη υποδομες. Κυματισμο δεν θα δεις στον Αλιμο, ουτε στη Βουλιαγμενη απο ταχυπλοο απλα διοτι εφαρμοζει τον περιορισμο.
Οσο τωρα για την ταχυτητα των πλοιων η υπηρεσιακη λεγεται ετσι γιατι αντιπροσωπευει τον ιδανικο λογο ταχυτητας προς οικονομια αλλα ταυτοχρονα επιβαρυνει λιγοτερο τα μηχανικα μερη. Ειναι η επισημη ταχυτητα του σκαφους. Ο λογος που - κακως - κινουνται τα περισσοτερα σκαφη στη μεγιστη ειναι ο κακως εννοουμενος ανταγωνισμος των εταιριων, η καλυψη ενδεχομενης καθυστερησης ακομη και σε σπανιες περιπτωσεις η πρωτοβουλια των αξιωματικων γεφυρας και ειναι ο κυριοτερος λογος για τον οποιο εμφανιζονται τοσο συχνα μηχανικες βλαβες.

Για το κλεισιμο τελος ενα σχολιασμο για το "υφακι". Ειναι προφανες οχι μονο στις δημοσιευσεις σου αλλα ακομη και στην υπογραφη σου. Δεν το λεω επιθετικα, ουτε αμφισβητω τις γνωσεις σου, εχεις σκεφτει ομως ποτε μηπως καποιες αποψεις σου που συχνα παρουσιαζονται ως θεσφατα χωρις καμια τεκμηριωση μπορει να ειναι λαθος?
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: [The best] Και για επιβάτες πλέον η γραμμή Κόρινθος - Πάτρα - Κατάνια - Γένοβα - από chrispan - 04-11-2011, 05:52 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)