27-04-2010, 10:02 PM
Το Citelis εχει παρα πολλες διαφορες με το Agora. Στην ουσια το μονο κοινο τους ειναι το σασσι. Επισης κρινοντας απο της RATP, θα πεσει πολυ γελιο, το αμαξι απο συναρμογη ειναι τραγικο (αντιθετα τα Agora τοσο στο Παρισι οσο και στη Rheims ηταν απιστευτα στιβαρα) και τα ΕΘΕΛιτικα εκτος απο τους δρομους στους οποιους θα κινηθουν εχουν και προσθετο βαρος στην οροφη οποτε ετοιμαστειτε για σπασιματα στις κολωνες...
Τα DenOudsten (και οχι DAF) ειναι πραγματικα παρατημενα απο τον Νοεμβριο τουλαχιστον, αν και δεν ειναι τα μονα... Τα Ν1 δηλαδη τι ειναι, μηπως συντηρουνται? Ερειπια ειναι και αυτα, απλα αντεχουν περισσοτερο. Για ενα μεσο Ν1 για να γινει σωστο αμαξι στην κατασταση που βρισκονται τωρα υπολογιστε περιπου 30 χιλιαρικα οποτε και δεν θα εχουν και αυτα πολυ μελλον. Επισης δεν υπαρχει περιπτωση να μεταπωληθουν ενω για τα DenOudsten εχει ηδη εκδηλωθει ενδιαφερον απο βαλκανικη χωρα.
Τα DenOudsten (και οχι DAF) ειναι πραγματικα παρατημενα απο τον Νοεμβριο τουλαχιστον, αν και δεν ειναι τα μονα... Τα Ν1 δηλαδη τι ειναι, μηπως συντηρουνται? Ερειπια ειναι και αυτα, απλα αντεχουν περισσοτερο. Για ενα μεσο Ν1 για να γινει σωστο αμαξι στην κατασταση που βρισκονται τωρα υπολογιστε περιπου 30 χιλιαρικα οποτε και δεν θα εχουν και αυτα πολυ μελλον. Επισης δεν υπαρχει περιπτωση να μεταπωληθουν ενω για τα DenOudsten εχει ηδη εκδηλωθει ενδιαφερον απο βαλκανικη χωρα.
