31-03-2010, 04:27 PM
Η πρωτη γκαζιερα εχει φωτογραφηθει ηδη απο μελος της κοινοτητας στην Δραπετσωνα. Η προμηθεια εχει ενταχθει στο ΕΣΠΑ το οποιο δεν κανει προσληψεις οδηγων. Τα οχηματα που καθονται στα αμαξοστασια δεν βρισκονται εκει τοσο λογω ελλειψης οδηγων οσο λογω του οτι εχουν σοβαροτατες αβαριες. Για τα DenOudsten εχει ενδιαφερθει η Σοφια. Η κατασταση τους ομως λογω του οτι τα εχουν παρατησει εν οψει αντικαταστασης ειναι τραγικη. Μαζι τους ειναι δεδομενο οτι θα φυγουν αρκετα Ν1 (πιθανως και μεγαλυτερος αριθμος απο αυτα που θα ερθουν) απο τα οποια πρωτα θα αποκατασταθουν τα εναπομειναντα με δωρεες οργανων πρακτικη η οποια εχει τεραστιο κοστος σε εργατωρες. Πανο, τα Ν1 τα εργοστασιακα δεν ειναι περιπου 300, αλλα ακριβως (μειον οι απωλειες). Επισης δεν ειναι καθολου δυσευρετα τα ανταλλακτικα για τα DenOudsten μη σου πω οτι η ευκολια ευρεσης συναγωνιζεται τα αναλογα του 405 και σε χαμηλοτερο κοστος. Cmaniac κατα τα φαινομενα και τις υπαρχουσες πληροφοριες δεν ερχεται καμια ανακατασκευη.