24-09-2011, 11:30 AM
Ακριβώς.
Χρόνια τώρα το ΚΤΕΛ Αττικής έχει πρόσβαση στο αεροδρόμιο για να εξυπηρετήσει την τοπική κίνηση μεταξύ αεροδρομίου και των γύρω προορισμών.
Το πώς ένας επιβάτης χρησιμοποιεί αυτή τη συγκοινωνία για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του δεν είναι παρανομία. Είναι εναλλακτική μορφή μετακίνησης. Τον επιβάτη δεν τον ενδιαφέρει ποιός θα τον πάει ή πώς θα πάει, φτάνει να τον εξυπηρετεί και να φτάσει στον προορισμό του γρήγορα (κατά το δυνατόν) και οικονομικά. Όταν, δε, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να φτάσει. Οπότε, αν ο κ. Λυμπερόπουλος ενοχλείται απο τον τρόπο που οι επιβάτες χρησιμοποιούν τις μορφές συγκοινωνίας για να εξυπηρετηθούν, την ώρα που τα ταξί δεν είναι στο δρόμο, τότε δείχνει οτι ο κλάδος που εκπροσωπεί δεν στοχεύει στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Χρόνια τώρα το ΚΤΕΛ Αττικής έχει πρόσβαση στο αεροδρόμιο για να εξυπηρετήσει την τοπική κίνηση μεταξύ αεροδρομίου και των γύρω προορισμών.
Το πώς ένας επιβάτης χρησιμοποιεί αυτή τη συγκοινωνία για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του δεν είναι παρανομία. Είναι εναλλακτική μορφή μετακίνησης. Τον επιβάτη δεν τον ενδιαφέρει ποιός θα τον πάει ή πώς θα πάει, φτάνει να τον εξυπηρετεί και να φτάσει στον προορισμό του γρήγορα (κατά το δυνατόν) και οικονομικά. Όταν, δε, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να φτάσει. Οπότε, αν ο κ. Λυμπερόπουλος ενοχλείται απο τον τρόπο που οι επιβάτες χρησιμοποιούν τις μορφές συγκοινωνίας για να εξυπηρετηθούν, την ώρα που τα ταξί δεν είναι στο δρόμο, τότε δείχνει οτι ο κλάδος που εκπροσωπεί δεν στοχεύει στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.