Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [Ναυτεμπορική] Νέος γύρος κινητοποιήσεων σε ΜΜΜ - ταξί
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ αύριο

Σε νέες κινητοποιήσεις προχωρούν οι ιδιοκτήτες ταξί αλλά και οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες. Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν και αύριο Παρασκευή οι συρμοί του μετρό, του ηλεκτρικού και του τραμ λόγω 24ωης απεργίας των εργαζομένων.

Νέα 48ωρη απεργία την Τρίτη και την Τετάρτη αποφάσισαν οι αυτοκινητιστές, κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις κατά της απελευθέρωσης του επαγγέλματός τους.

Μιλώντας στη γενική συνέλευση του κλάδου στο κλειστό γυμναστήριο του Περιστερίου ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος κατηγόρησε τα ΚΤΕΛ του νομού Αττικής, ότι με εισιτήριο 5 ευρώ μεταφέρουν κόσμο στο αεροδρόμιο.

Παράλληλα, χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα για την κυβέρνηση σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Δεν θα φύγουν με ελικόπτερο. Υπάρχει και το Γουδή».

Παράλληλα, νέα στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, θα κάνουν την προσεχή Δευτέρα οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ Στη γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την ίδια μέρα, αναμένεται να αποφασίσουν για την περαιτέρω πορεία των κινητοποιήσεών τους, ενώ ανάλογες συνελεύσεις θα κάνουν και οι εργαζόμενοι στα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Κατά τη σημερινή γενική τους συνέλευση, στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας σε όλα τα ΜΜΕ, οι εκπρόσωποί τους δήλωσαν κάθετα αντίθετοι με το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας, τονίζοντας ενδεικτικά πως ήδη έχει μειωθεί το προσωπικό των εταιρειών των αστικών συγκοινωνιών, κατά 20%, ενώ ακόμη υπάρχουν 200 υπάλληλοι που περιμένουν το σχετικό ΦΕΚ για να μεταταχθούν.

Σύμφωνα πάντα με τους συνδικαλιστές, λείπουν περίπου 1.000 οργανικές θέσεις, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η κανονική εκτέλεση του προγράμματος των δρομολογίων. Όπως μάλιστα χαρακτηριστικά αναφέρουν, λόγω έλλειψης προσωπικού από τα 366 τρόλεϊ που υπάρχουν στο αμαξοστάσιο, δεν μπορούν να βγουν στους δρόμους πάνω από 200. Ανάλογη, υποστηρίζουν, είναι η κατάσταση και στα λεωφορεία, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν τα προγραμματισμένα δρομολόγια, η συχνότητα των οποίων από 15 λεπτά κατά μέσο όρο που ήταν πέρυσι, έχει φτάσει φέτος στα 30 λεπτά.

Οι συνδικαλιστές χαρακτήρισαν «ανάλγητη» την κυβέρνηση, ενώ ευθύνες επέρριψαν και στη ΝΔ καθως όπως είπαν, όσο ήταν στην εξουσία «έπαιζε» με τις προσλήψεις και τώρα «παίζει» με τις απολύσεις.

Εκτίμησή τους τέλος, είναι ότι μέχρι τα τέλη τους έτους ενδέχεται να προωθηθεί και η ιδιωτικοποίηση του κλάδου των αστικών συγκοινωνιών.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
το κτελ νομου αττικης απο την ημερα που ξεκινησε η λειτουργεια του νεου αεροδρομιου Ελ Βενιζελος ειναι στο αεροδρομειο και εκτελη κανονικοτατα και νομιμοτατα δρομολογια απο Ραφηνα-αεροδρομιο και μαρκοπολο-αεροδρομιο αυτο εκανε και σε αυτην την απεργεια πηρε τον κοσμο απο το αεροδρομιο τον πηγε μαρκοπουλο και απο εκει αθηνα
Ακριβώς.

Χρόνια τώρα το ΚΤΕΛ Αττικής έχει πρόσβαση στο αεροδρόμιο για να εξυπηρετήσει την τοπική κίνηση μεταξύ αεροδρομίου και των γύρω προορισμών.

Το πώς ένας επιβάτης χρησιμοποιεί αυτή τη συγκοινωνία για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του δεν είναι παρανομία. Είναι εναλλακτική μορφή μετακίνησης. Τον επιβάτη δεν τον ενδιαφέρει ποιός θα τον πάει ή πώς θα πάει, φτάνει να τον εξυπηρετεί και να φτάσει στον προορισμό του γρήγορα (κατά το δυνατόν) και οικονομικά. Όταν, δε, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να φτάσει. Οπότε, αν ο κ. Λυμπερόπουλος ενοχλείται απο τον τρόπο που οι επιβάτες χρησιμοποιούν τις μορφές συγκοινωνίας για να εξυπηρετηθούν, την ώρα που τα ταξί δεν είναι στο δρόμο, τότε δείχνει οτι ο κλάδος που εκπροσωπεί δεν στοχεύει στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Δεν φτάνει που έκαναν ένα καλό οι άνθρωποι του ΚΤΕΛ Αττικής, έχουν το θράσος τα ΜΜΜ-ταξί να διαμαρτύρονται κιόλας? Δηλαδή τι εννοούν ότι οι απεργίες γίνονται για να ταλαιπωρηθεί περισσότερο ο κόσμος ή για να διαμαρτυρηθούν στην κυβέρνηση?

Άμα είναι να γίνονται για να ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, τότε ξέρετε και ποια θα είναι η απάντηση του κόσμου.... Προφανώς ζήτω η ιδιωτικοποίηση των ΜΜΜ, να γίνουν απολύσεις και να ανοίξουν το επάγγελμα των ταξί και άλλα τέτοια.... Ο κόσμος δεν θα κοιτάξει να τους στηρίξει αλλά θα πάει απέναντι τους....

Τέλος πάντων εγώ ούτως ή άλλως από Παλλήνη εννοείται ότι όταν θέλω να πάω κάπου και έχουν απεργία τα ΜΜΜ θα πάρω τα ΚΤΕΛ για να μετακινηθώ.
Cmaniac στο κτελ αττικης εστειλε και επιστολη και η εθελ για διαμαρτυρια και καταγγελια!!!
Ψόφησε η κατσίκα μου, να ψοφήσει και η κατσίκα του γείτονα! Ωραία λογική!

Και ο κόσμος χ*σμένος! Τον επιβάτη που σου δίνει ψωμί να φας τον αφήνεις στην μοίρα του, ωραία! Αν αύριο πας άδειος αεροδρόμιο δεν θα φταίει ο επιβάτης όμως. Αλλά κι αυτό δεν θα γίνει, για πολλούς λόγους. Έτσι, δεν θα βάλει κανένας μυαλό και θα συνεχιστούν τα ίδια.

Αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα.
το αποτελεσμα: καποιοι συναδελφοι μας να περασουν ενα βραδυ στο κρατητηριο, ΓΙΑΤΙ??? γιατι ορισμενοι θελουν να ταλαιπωρησουν τον κοσμο και οχι να να διαμαρτηρηθουν για τις περικοπες και ολα οσα ετοιμαζει η εχει κανει η κυβερνηση αυτη!!!
Συμφνώ με τους προλαλήσαντες και επίσης πρέπει να μάθουν οι ταξιτζίδες και οι εργαζόμενοι στα δημοσια Μ.Μ.Μ. ότι άμα δεν γουστάρουν να πάνε αυτοί να δουλέψουν ότι θα πάει άλλος.