Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#16
Πράγματι ο garvanitis έχει δίκιο.... Την σαπίλα αυτών των οχημάτων δεν την έχουν αντίστοιχης ηλικίας 405 κ 405Ν απο Γερμανία. Διότι οι κύριοι στην ΕΘΕΛ που πιάνουν κάτι στο χέρι τους να το φτιάξουν μόνο όταν το όχημα δεν κινείται πρέπει να ξέρουν ότι οι Γερμανοί μπορεί να μην είναι τέλειοι αλλά σέβονται αυτό που οδηγάνε και δεν ανέχονται να κυκλοφοράει χύμα στο κύμα, χωρίς τακτικό έλεγχο κάθε επικίνδυνου σημείου. Να υπάρχει η φυσιολογική φθορά του χρόνου ειναι λογικό αλλά τα δικά μας τα μπουμπούκια είναι σαν να δουλεύουν 30+ χρόνια έτσι που τα έχουν καταντήσει.... Αυτό φαίνεται και στα αστικά ΚΤΕΛ που δεν τρώνε κουτόχορτο ότι ούτε ένας δεν έχει πάρει λεωφορέιο απο ΕΘΕΛ. Όλοι Γερμανία πάνε... Στην χειρότερη ισπανία. γαλλία κλπ...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - από Paul - 26-03-2010, 10:10 PM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)