Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#15
Ο παλιατζης που θα τα παρει για διαλυση δεν θα τα δανειστει, θα τα ΑΓΟΡΑΣΕΙ... Εκποιηση σημαινει πωληση σε τιμη κατω του κοστους (εν προκειμενω οσο-οσο). Πλειοδοτικος διαγωνισμος για την πωληση 200 λεωφορειων ειναι αλλο πραγμα.

Τωρα σχετικα με το τι προκειται να γινει, ανταλαξα καποια mail τωρα με μεγαλοστελεχος συγκοινωνικης επιχειρησης μεγαλης πολης των Βαλκανιων που ενδιαφερθηκε για τα οχηματα αυτα και απ' οτι με πληροφορησε θα αποσυρουν το ενδιαφερον τους. Τους χαρακτηρισμους δεν θα τους αναφερω, αρκει πιστευω το οτι μεταξυ αλλων ειπε οτι τα περισσοτερα ειναι επικινδυνα για κυκλοφορια...

Αρα το πιο πιθανο ειναι να καταληξουν για σκραπ καποια στιγμη (πιανουν χωρο και αυτο εχει κοστος)
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - από garvanitis - 26-03-2010, 06:26 PM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)