Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(11-07-2013, 02:51 PM)Citaro Έγραψε: Βασει ΚΟΚ δεν γίνεται. Εσύ τι λές, ειδικά τα μιντάκια του 124 θα κάνουν το γύρο του κόσμου; Wink Και γιατί νομίζεις έβαλαν τις αφετηρίες του 124 και 171 στην κάθοδο και όχι στην άνοδο; Για να μην μανουβράρουν μες στο δρόμο, με δέλεαρ ότι θα κερδίσουν 3-4 λεπτά διάλειμμα, ενώ τώρα που είναι από την πλευρά της καθόδου, το μόνο που θα κερδίσουν είναι να βγούν ... 3 -4 λεπτά νωρίτερα στην κίνηση.

Το Ε22 και το Χ97 που έχουν νταλίκες, δεν μπορούν να κάνουν καγκουριές και έτσι όπου και να τα βάλεις, την προβλεπόμενη διαδρομή θα ακολουθήσουν.

Τα 124 και 171 (αν δεν έχει 18μετρα) άμα θέλουν μπορούν να φεύγουν 3'-4' αργότερα από την κανονική αναχώρηση και να κάνουν αναστροφή εκεί άμα θέλουν. Wink Tongue Επίσης, το Χ97 έχει και 12μετρα και ίσως και το Ε22 να πάρει στο Χειμερινό 12μετρα τώρα που τοπικοποιήθηκε και να κάνουν και αυτά αναστροφή εκεί κερδίζοντας πάλι 3'-4'. Και αυτά πιστεύω γίνονται γιατί στο Στ. Δάφνης μια χαρά αναστρέφουν τα Ν1 των 112 και 219/816.
Απάντηση
Το Χ97 τις ώρες που δεν θα εχει μετρό θα τερματίζει στο ελληνικό η θα πηγαίνει στήν δάφνη?
Απάντηση
(11-07-2013, 09:56 PM)chris747 Έγραψε: Το Χ97 τις ώρες που δεν θα εχει μετρό θα τερματίζει στο ελληνικό η θα πηγαίνει στήν δάφνη?

Δεν αναφέρεται κάποια επέκταση της διαδρομής. Προφανώς θα επικαλεστούν το ότι υπάρχει το 790 που μπορεί να καλύψει το κομμάτι του Χ97 που κόβεται και να μεταφέρει τον κόσμο στη νέα αφετηρία του εξπρές.
Απάντηση
Εγώ πάντως απορώ:
1) Γιατί δεν επελέγη η πιο απλή λύση: από Βουλιαγμένης/Ιασωνίδου να συνεχίζουν Ελ. Βενιζέλου με στάση αποβίβασης στο ύψος του ΕΠΑΛ και μετά να κάνουν τη διαδρομή μέχρι τις αφετηρίες και κανονικά από την ανώνυμη, δεξιά στη Βουλιαγμένης και συνέχεια όπως προβλέπεται.
2) Αφού θα κάνουν -τουλάχιστον στα χαρτιά- όλο αυτό τον κύκλο τα λεωφορεία στο Ελληνικό, γιατί δεν ιδρύθηκε και μια στάση στην πλ. Αγίας Τριάδας (εκεί που κάνουν τον κύκλο για να ξαναγυρίσουν προς την 27η); Θα εξυπηρετούσε και τις υπηρεσίες του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης που στεγάζονται στο πρώην Δημαρχείο Ελληνικού, το Αστυνομικό Τμήμα, την ΕΜΥ, αλλά και το Εκθεσιακό Κέντρο που είναι λίγο πιο δίπλα.
3) Γιατί έστω το 124 δεν ανέλαβε την Ελ. Βενιζέλου; Θα μπορούσε να εξυπηρετεί και τους κατοίκους και όλες τις παραπάνω υπηρεσίες που βρίσκονται εκεί.

ΥΓ: Στο (1) μάλλον βρωμάει εμπλοκή των οδηγών. Όπως ειπώθηκε και από τον Citaro, θα κάνουν μία επιτόπου αναστροφή και θα κερδίζουν 3-4' διάλειμμα.
Απάντηση
(11-07-2013, 11:31 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εγώ πάντως απορώ:
2) Αφού θα κάνουν -τουλάχιστον στα χαρτιά- όλο αυτό τον κύκλο τα λεωφορεία στο Ελληνικό, γιατί δεν ιδρύθηκε και μια στάση στην πλ. Αγίας Τριάδας (εκεί που κάνουν τον κύκλο για να ξαναγυρίσουν προς την 27η); Θα εξυπηρετούσε και τις υπηρεσίες του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης που στεγάζονται στο πρώην Δημαρχείο Ελληνικού, το Αστυνομικό Τμήμα, την ΕΜΥ, αλλά και το Εκθεσιακό Κέντρο που είναι λίγο πιο δίπλα.

Φαντάζομαι πως θα γίνει κι αυτό κάποια στιγμή. Όταν συνειδητοποιήσουν οι κάτοικοι από που περνάνε κι αρχίσουν τη γκρίνια... Big Grin

(11-07-2013, 10:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν αναφέρεται κάποια επέκταση της διαδρομής. Προφανώς θα επικαλεστούν το ότι υπάρχει το 790 που μπορεί να καλύψει το κομμάτι του Χ97 που κόβεται και να μεταφέρει τον κόσμο στη νέα αφετηρία του εξπρές.

Άσχετο, αλλά τώρα με την επέκταση του μετρό δε θα 'πρεπε και το 790 να πάει Ανθούπολη;
Απάντηση
(12-07-2013, 07:06 AM)pvuccino Έγραψε: Άσχετο, αλλά τώρα με την επέκταση του μετρό δε θα 'πρεπε και το 790 να πάει Ανθούπολη;

Το 790 δεν καλύπτει ακριβώς τη διαδρομή της "κόκκινης" γραμμής του Μετρό. Γιατί αν το έκανε θα έπρεπε να πηγαίνει από Καλλιρόης/Συγγρού, Αμβρ. Φραντζή, Κασομούλη/Ηλ. Ηλιού.
Αν επεκταθεί προς Ανθούπολη, θα μεγαλώσει η διάρκεια διαδρομής (σήμερα είναι περίπου 50-55' προς τη μία κατεύθυνση), άρα θα μειωθεί η συχνότητα δρομολογίων (αφού ενίσχυση δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει).
Απάντηση
(12-07-2013, 11:25 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 790 δεν καλύπτει ακριβώς τη διαδρομή της "κόκκινης" γραμμής του Μετρό. Γιατί αν το έκανε θα έπρεπε να πηγαίνει από Καλλιρόης/Συγγρού, Αμβρ. Φραντζή, Κασομούλη/Ηλ. Ηλιού.
Αν επεκταθεί προς Ανθούπολη, θα μεγαλώσει η διάρκεια διαδρομής (σήμερα είναι περίπου 50-55' προς τη μία κατεύθυνση), άρα θα μειωθεί η συχνότητα δρομολογίων (αφού ενίσχυση δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει).

Δεν καλύπτει τους σταθμούς που ανέφερες γιατί είτε είναι πολύ κοντά στη Βουλιαγμένης (βλέπε Ν.Κόσμος) είτε είναι στη Συγγρού οπού υπάρχει το 040! Επίσης πιστέυεις ότι θελει παραπάνω από 2-3 λεπτά για να φτάσει Ανθούπολη από Αγ.Αντώνιο;
Απάντηση
5 λεπτά είναι περίπου με μηδενική κίνηση.
Απάντηση
Τελικά έγινε το αναμενόμενο με το Β2. Από τις 27/7 παύει να είναι κυκλική, με την αφετηρία της στη Σίνα (Ακαδημία), στη θέση του Ε22, και το τέρμα στον πρώην Δυτ. Αερολιμένα.
Η νέα ονομασία θα είναι "ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ (ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ)", ενώ μειώνεται η συχνότητα στα 10-15' (προφανώς με ενίσχυση από οχήματα του Ε22).

Επίσης, το 114 δεν επεκτείνεται τελικώς μέχρι Ελληνικό, αλλά καταργείται η διαδρομή της στο Λαιμό Βουλιαγμένης
Απάντηση
Λογικά θα πάρει αρθρωτά τα Β2.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.812 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 38.258 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)