Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(16-01-2015, 05:44 PM)Citaro Έγραψε: Χθες το απόγευμα (15/01) και από ώρα 18:22 μέχρι 18:39 δεν πέρασε ΤΙΠΟΤΑ από Πανεπιστήμιο προς Αγ. Δημήτριο.Στην αρχή νομίζαμε ότι μας δουλεύει η τηλεματική που έγραφε 15΄ αναμονή. Τελικά όμως ... το εννοούσε!
ΔΕΚΑΕΠΤΑ λεπτά αναμονή για τρένο. Δεν σας περιγράφω τί γινόταν μέσα στο συρμό και στις αποβάθρες. Ειδικά στο Συνταγμα, ο κόσμος είχε φρακάρει στα κλιμακοστάσια. Το χειρότερο : ΚΑΜΙΑ ανακοίνωση, ΚΑΜΙΑ συγνώμη, ΤΙΠΟΤΑ! Όσοι ήμασταν για μετεπιβίβαση στο Σύνταγμα προς Αεροδρόμιο, χάσαμε το συρμό των 18:35. Αν ενημέρωνε κάποιος ότι υπάρχει πρόβλημα, ίσως να προλάβαιναν επιβάτες να βγούν στο δρόμο και να πάρουν ένα τρόλλεϋ για μία στάση ώστε να φτάσουν Σύνταγμα και να μην χάσουν το αεροδρομιακό.

Δεν σχολιάζω περαιτέρω τις ...υπηρεσίες που το τελευταίο διάστημα προσφέρει το μετρό, γιατί θα γίνω πολύ κακός και θα πάω να συγχαρώ το Δήμαρχο Αργυρούπολης για το 165 που πέτυχε να λειτουργήσει. Δεν είναι η πρώτη φορά που η γραμμή 2 γίνεται μπάχαλο. ΔΕΝ ΤΣΟΥΛΑΕΙ, απλά. Φταίει το ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, φταίει το ότι δεν μπορούν να συντονίσουν τους συρμούς, φταίει ότι ο κόσμος είναι παρα πολύς πλέον (αφού δεν υπάρχει πια λεωφορείο προς νότια), δεν με νοιάζει. Οι συχνότητες είναι τραγικά ανεπαρκείς. Όταν δούλευαν ένα κάρο λεωφορειακές γραμμές πριν 7-8 χρόνια, η γραμμή 2 είχε τρίλεπτο στην αιχμή. Σήμερα που δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά μόνο το μετρό, έχει 8λεπτα, 10λεπτα και βάλε.
Το πρόβλημα είναι το τμήμα Αγ. Δημ-Ελλ που το 8λεπτο γινεται 10λεπτο και 15 αλλες φορες. Χαρακτηριστικά χθες που περιμενα στον Αγ. Δημ, προς Ανθούπολη η χρονοαπόσταση ήταν στα 3' ενώ προς Αγ. Δημ η χρονοαπόσταση ήταν στα 6-7' και 2 συνεχόμενοι συρμοί αποσύρθηκαν στον Αγ. Δημ.
Απάντηση
(16-01-2015, 05:44 PM)Citaro Έγραψε: Χθες το απόγευμα (15/01) και από ώρα 18:22 μέχρι 18:39 δεν πέρασε ΤΙΠΟΤΑ από Πανεπιστήμιο προς Αγ. Δημήτριο.Στην αρχή νομίζαμε ότι μας δουλεύει η τηλεματική που έγραφε 15΄ αναμονή. Τελικά όμως ... το εννοούσε!
ΔΕΚΑΕΠΤΑ λεπτά αναμονή για τρένο. Δεν σας περιγράφω τί γινόταν μέσα στο συρμό και στις αποβάθρες. Ειδικά στο Συνταγμα, ο κόσμος είχε φρακάρει στα κλιμακοστάσια. Το χειρότερο : ΚΑΜΙΑ ανακοίνωση, ΚΑΜΙΑ συγνώμη, ΤΙΠΟΤΑ! Όσοι ήμασταν για μετεπιβίβαση στο Σύνταγμα προς Αεροδρόμιο, χάσαμε το συρμό των 18:35. Αν ενημέρωνε κάποιος ότι υπάρχει πρόβλημα, ίσως να προλάβαιναν επιβάτες να βγούν στο δρόμο και να πάρουν ένα τρόλλεϋ για μία στάση ώστε να φτάσουν Σύνταγμα και να μην χάσουν το αεροδρομιακό.

Δεν σχολιάζω περαιτέρω τις ...υπηρεσίες που το τελευταίο διάστημα προσφέρει το μετρό, γιατί θα γίνω πολύ κακός και θα πάω να συγχαρώ το Δήμαρχο Αργυρούπολης για το 165 που πέτυχε να λειτουργήσει. Δεν είναι η πρώτη φορά που η γραμμή 2 γίνεται μπάχαλο. ΔΕΝ ΤΣΟΥΛΑΕΙ, απλά. Φταίει το ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, φταίει το ότι δεν μπορούν να συντονίσουν τους συρμούς, φταίει ότι ο κόσμος είναι παρα πολύς πλέον (αφού δεν υπάρχει πια λεωφορείο προς νότια), δεν με νοιάζει. Οι συχνότητες είναι τραγικά ανεπαρκείς. Όταν δούλευαν ένα κάρο λεωφορειακές γραμμές πριν 7-8 χρόνια, η γραμμή 2 είχε τρίλεπτο στην αιχμή. Σήμερα που δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά μόνο το μετρό, έχει 8λεπτα, 10λεπτα και βάλε.

Τουλάχιστον χθες, η μεγάλη αναμονή είχε αιτία, καθώς ενημερώθηκα από φιλικό μου πρόσωπο που έτυχε να είναι εκείνη την ώρα στο Μετρό, ότι είχαν πάνω από 5' αναμονής σε κάθε σταθμό. Αναμφίβολα απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν ενημέρωσαν, όπως λες.

Και απόψε, πριν από περίπου μία ώρα (περί τις 20:00), είχαμε ολιγόλεπτη διακοπή των δρομολογίων στη γραμμή 2, ωστόσο υπήρχε ενημέρωση για καθυστερήσεις, ενώ στο Σύνταγμα το προσωπικό του σταθμού ήταν σε επιφυλακή στις αποβάθρες, αναμένοντας εντολές.
Απάντηση
Προς citaro
Οταν ειχε τριλεπτο δεν υπηρχαν επεκτασεις και ελλειψη προσωπικου.
Απάντηση
Δεν είναι δικαιολογία αυτή...
Απάντηση
ειναι δικαιολογια γιατι αν δεν υπαρχουν ατομα αραιωνουν δρομολογια
Απάντηση
Να βρεθούν άτομα ή διαφορετικά να πέσουν οι προβλεπόμενες κυρώσεις που αναφέρονται στην ανάθεση του έργου...
Απάντηση
(17-01-2015, 08:03 PM)garvanitis Έγραψε: Να βρεθούν άτομα ή διαφορετικά να πέσουν οι προβλεπόμενες κυρώσεις που αναφέρονται στην ανάθεση του έργου...

Υπάρχει κάποια ρήτρα στην ανάθεση του έργου που αναφέρεται στη στελέχωση από προσωπικό των νέων τμημάτων του δικτύου, στην εμπορική τους λειτουργία; Και εκτός αυτού, η σύμβαση υπεγράφη μεταξύ της κοινοπραξίας και της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και τώρα το έργο έχει παραδοθεί στη ΣΤΑΣΥ.

Με την τροπολογία που ψήφισε η Βουλή, θα υπάρξει επαναπρόσληψη του προσωπικού που απομακρύνθηκε προ ετών, αλλά επειδή η διαδικασία απαιτείται ΑΣΕΠ, έχει "παγώσει" λόγω εκλογών.
Απάντηση
Υπάρχει για τις ελάχιστες διελεύσεις και προβλέπει συγκεκριμένο αριθμό δρομολογίων. Το ποιος εκτελεί το έργο είναι αδιάφορο, ανάθεση εν λευκώ δεν υπάρχει, είτε ισχύει η προηγούμενη σύμβαση την οποία και καρπώνεται η ΣΤΑΣΥ ως περιουσιακό στοιχείο είναι υπογράφεται νέα.
Απάντηση
(17-01-2015, 11:44 PM)garvanitis Έγραψε: Υπάρχει για τις ελάχιστες διελεύσεις και προβλέπει συγκεκριμένο αριθμό δρομολογίων. Το ποιος εκτελεί το έργο είναι αδιάφορο, ανάθεση εν λευκώ δεν υπάρχει, είτε ισχύει η προηγούμενη σύμβαση την οποία και καρπώνεται η ΣΤΑΣΥ ως περιουσιακό στοιχείο είναι υπογράφεται νέα.

Υπάρχει δηλαδή χωριό στη σύμβαση κατασκευής που προβλέπει τον αριθμό των δρομολογίων που θα εκτελούνται;
Απάντηση
Δεν έχει καμία δουλειά η κατασκευή με την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)