Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
#71
(13-04-2013, 11:40 PM)pvuccino Έγραψε: Χρησιμοποιείται ακόμη η συνδετήρια σύραγγα; Είχα την εντύπωση πως από τότε που κατασκευάστηκε το αμαξοστάσιο στη Δουκίσης Πλακεντίας, οι συρμοί της γραμμής 3 αποσύρονται εκεί...

Μια μικρή διόρθωση: στη Δουκίσης Πλακεντίας δεν υπάρχει Α/Σ. Είναι χώρος εναπώθεσης συρμών και είναι για μερικούς συρμούς (κάτι αντίστοιχο με την Εθν. Άμυνα αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα). Το Α/Σ της μπλε γραμμής είναι ο Ελαιώνας. Παρ' όλα αυτά τα τραίνα βγαίνουν και από τα 2 Α/Σ, αλλά κυρίως η μπλε από Ελαιώνα και η κόκκινη από Σεπόλια.
Δηλαδή αυτό που θέλω να καταλήξω, είναι πως η σύνδεση χρησιμοποιείται ακόμα σε καθημερινή βάση.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#72
(14-04-2013, 12:25 PM)nikos1991 Έγραψε: Μια μικρή διόρθωση: στη Δουκίσης Πλακεντίας δεν υπάρχει Α/Σ. Είναι χώρος εναπώθεσης συρμών και είναι για μερικούς συρμούς (κάτι αντίστοιχο με την Εθν. Άμυνα αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα). Το Α/Σ της μπλε γραμμής είναι ο Ελαιώνας.
Ναι όντως, έχεις δίκιο. Αφού το έγραψα συνειδητοποίησα πως οι εγκαταστάσεις στην Πλακεντίας είναι πολύ πολύ μικρότερες απ' αυτές στα Σεπόλια, οπότε αποκλείεται να 'ναι αμαξοστάσιο! Όσο για τον Ελαιώνα... τον ξέχασα τελείως!! Big Grin Big Grin Big Grin Για κάποιο ανεξήγητο λόγο μου 'χει κάτσει ότι είναι ακόμα υπό κατασκευή... Tongue
Απάντηση
#73
(14-04-2013, 09:02 PM)pvuccino Έγραψε: Ναι όντως, έχεις δίκιο. Αφού το έγραψα συνειδητοποίησα πως οι εγκαταστάσεις στην Πλακεντίας είναι πολύ πολύ μικρότερες απ' αυτές στα Σεπόλια, οπότε αποκλείεται να 'ναι αμαξοστάσιο! Όσο για τον Ελαιώνα... τον ξέχασα τελείως!! Big Grin Big Grin Big Grin Για κάποιο ανεξήγητο λόγο μου 'χει κάτσει ότι είναι ακόμα υπό κατασκευή... Tongue

ROFLROFL Πάντως για τον Ελαιώνα έχεις κι ένα δίκιο.. Είναι υπο κατασκευή ο σταθμός των ΚΤΕΛ από πάνω...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#74
(22-04-2013, 09:29 PM)ecoj Έγραψε: http://ypodomes.com/index.php/statheri-t...E%BF%CE%AF
Είναι και για το 2017 παρακαλώ οι συρμοί άλλα το καλοκαίρι θα τους δούμε.

Το Περιστέρι κάθισε ήσυχο και δέχτηκε τις μικρές αλλαγές στα λεωφορεία ενώ οι δήμοι Αργυρούπολης και Ελληνικού ήδη ζητάνε γραμμές σύμφωνα με το ypodomes.com που του έχω εμπιστοσύνη σε αυτά που γράφει.

Καλό το ypodomes, αλλά που και που κάνει μικρολαθάκια. Απ' το 2010, οποτε και τέθηκε σε ισχύ ο ''Καλλικράτης'', Αργυρούπολη και Ελληνικό είναι ένας ενιαίος δήμος, με επίσημο όνομα ''Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης''
Απάντηση
#75
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι επιμένουν να διακινούν ένα ψευδές σημείο του ρεπορτάζ:
Σύναψη:Ωστόσο, η λειτουργία των νέων σταθμών θα είναι “συγκοινωνιακά” ημιτελής, καθώς λείπουν τα πάρκινγκ! Αν και στην περίπτωση του Ελληνικού και της Ηλιούπολης υπήρχε πρόβλεψη για πάρκινγκ, αυτή ακυρώθηκε, καθότι οι συγκεκριμένες εκτάσεις εισφέρονται στην, προς πώληση, περιοχή του Ελληνικού.

Καλά. Ο συντάκτης της Ελευθεροτυπίας την έγραψε τη μαλ... του για την Ηλιούπολη. Κανένας δε μπήκε στον κόπο να μάθει τι ακριβώς προβλεπόταν;
Ο χώρος στάθμευσης στην Ηλιούπολη προβλέπονταν να γίνει κάτω από το χώρο του Δημοτικού Σταδίου (είναι λίγα μέτρα πιο μακριά από το νέο σταθμό). Και μάλιστα θα συνδυαζόταν και με διπλή ανάπλαση, μιας και θα ξαναφτιάχνονταν και το Στάδιο, που ειδικά τότε που συζητούνταν αυτό ήταν απαραίτητο, δεδομένου ότι η τοπική ομάδα έπαιζε και στη Β' Εθνική.
Εν τέλει, το σχέδιο αυτό εγκαταλείφθηκε και οι νέοι σταθμοί ανοίγουν χωρίς να υπάρχει κάποιος σχεδιασμός για το τι θα γίνει με τις περιοχές που θα επιβαρυνθούν από πλήθος ΙΧ των επιβατών που θα θέλουν να χρησιμοποιούν τους νέους σταθμούς.
Και καλά, όταν επεκτείνονταν το Μετρό έως τη Δάφνη, προέτρεπαν για στάθμευση στους παραδρόμους της Λ. Βουλιαγμένης, από το Ελληνικό έως τα Πολυκλαδικά της Ηλιούπολης ( http://web.archive.org/web/2001022117013...ws017.html ). Τώρα;
Και το τι γίνεται πέριξ του σταθμού του Αγ. Δημητρίου όσοι έχουν αυτοκίνητο το γνωρίζουν πολύ καλά. Αλλά βλέπετε κι εκεί το mall μας έρχονταν πιο κερδοφόρο από το χώρο στάθμευσης που προβλέπονταν...
Απάντηση
#76
Εδώ δεν έχει χώρο στάθμευσης στην Ανθούπολη που και πριν το μετρό χαμός γινόταν θα έχει στην Ηλιούπολη; Μόνη της η Ανθούπολη (όχι όλο το Περιστέρι) έχει σχεδόν τον ίδιο πληθυσμό με την Ηλιούπολη και πάλι πουθενά parking. Κανονικά έπρεπε σχεδόν σε κάθε σταθμό μετρό να έχει χώρο στάθμευσης άλλα...

ΥΓ: Δεν είχα προσέξει ότι η πηγή ήταν η Ελευθεροτυπία. Αν το έβλεπα μπορεί να μην το έβαζα.
Απάντηση
#77
(22-04-2013, 10:27 PM)ecoj Έγραψε: Εδώ δεν έχει χώρο στάθμευσης στην Ανθούπολη που και πριν το μετρό χαμός γινόταν θα έχει στην Ηλιούπολη; Μόνη της η Ανθούπολη (όχι όλο το Περιστέρι) έχει σχεδόν τον ίδιο πληθυσμό με την Ηλιούπολη και πάλι πουθενά parking. Κανονικά έπρεπε σχεδόν σε κάθε σταθμό μετρό να έχει χώρο στάθμευσης άλλα...

ΥΓ: Δεν είχα προσέξει ότι η πηγή ήταν η Ελευθεροτυπία. Αν το έβλεπα μπορεί να μην το έβαζα.

Για την Ανθούπολη είναι εγκληματικό. Η εκτίμηση της ΣΤΑΣΥ για τη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στο σταθμό της Ανθούπολης είναι 25.000 άτομα. Και νομίζω ότι τις συνέπειες τις έχουν βιώσει ήδη εδώ και 8,5 χρόνια οι κάτοικοι του Αγ. Δημητρίου. Ένας σταθμός με μέση ημερήσια επιβατική κίνηση 28.000+ ατόμων το 2012 και στον οποίο δεν υπάρχει χώρος στάθμευσης, παρά μόνο αυτός του Athens Metro Mall.
Συνεπώς, δε μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι δεν είχε προβλεφθεί κάτι, από τη στιγμή που το πείραμα έχει δοκιμαστεί και έχει αποτύχει παταγωδώς.
Απάντηση
#78
Στον Άγιο Δημήτριο θα μπορούσε να γίνει ένα ωραιότατο υπόγειο πάρκινκ κάτω από την πλ. Αλέκου Παναγούλη. Χώρος υπάρχει, όπως και πελάτες - επιβάτες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#79
(22-04-2013, 10:57 PM)nikos1991 Έγραψε: Στον Άγιο Δημήτριο θα μπορούσε να γίνει ένα ωραιότατο υπόγειο πάρκινκ κάτω από την πλ. Αλέκου Παναγούλη. Χώρος υπάρχει, όπως και πελάτες - επιβάτες.

Σε 2-2,5 μήνες από τώρα δε θα χρειάζεται πλέον χώρος στάθμευσης στον Άγιο Δημήτριο.
Η μέση επιβατική κίνηση για το 2012 στο συγκεκριμένο σταθμό ήταν 28.556 επιβάτες/ημέρα. Από τη στιγμή που το Μετρό θα φτάνει έως το Ελληνικό, νομίζω πως η επιβατική κίνηση στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου δε θα ξεπερνά τους 10.000 επιβάτες/ημέρα.
Συνεπώς, η κατασκευή χώρου στάθμευσης στην περιοχή πέριξ του σημερινού τερματικού της γραμμής 2 στα νότια είναι καθαρή σπατάλη.
Εδώ ο σταθμός μετεπιβίβασης δίπλα από το Lidl θα καταλήξει περιττός από το καλοκαίρι, με την απομάκρυνση όλων των λεωφορειακών γραμμών. Μόνο η 216 βλέπω να μένει και να καταλήγει τελικά με αφετηρία/τέρμα από κυκλική διαδρομή που έχει σήμερα.
Απάντηση
#80
Μπορεί το Χ97 να μετακομίσει στον Αγ. Δημήτριο. Χώρος θα υπάρχει και ευκαιρία να αποσυμφορηθεί λίγο η Δάφνη.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 179 185.119 29-01-2024, 11:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panagiotisg
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 78.977 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 15 26.906 31-01-2022, 02:09 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)