Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Δεν είπα ότι έφυγαν όλες... και στο Β9 έχει.... αλλά πιστεύω ότι το κενό που δημιουργήθηκε από αυτές, αντικαταστάθηκε από GN Ελληνικού, και Ν2 Ράλλη (στην προκειμένη, απαράδεκτο!)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
03-03-2011, 01:27 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2011, 01:28 AM από mercedes elbo.)
Παλιοτερα ειχα γραψει οτι μαλλον τα 59 Ν1 που αποσυρθηκαν οτι ηταν ολα τα ΣΕΠιτικα εκτος απο 43,44,56 και τα δυο εκτος δυναμης
Αυτο ηταν λαθος γιατι συμφωνα με την παρακατω φωτο που βρηκα στην gallery
https://leoforeia.gr/photos2/displayimag...play_media
το ενα απ τα δυο εκτος δυναμης ειναι το 5 που ειναι απ τα ΣΕΠιτικα και το αλλο απ οτι ξερω ειναι το 228 Αρα εχει αποσυρθει και καποιο αλλο Ν1 που δεν ξερω ποιο ειναι Διορθωστε με αν κανω λαθος και ποσα ηταν αρχικα τα Ν1 οταν πρωτοηρθαν στην Αθηνα?
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(03-03-2011, 12:21 AM)cmegas Έγραψε: Δεν είπα ότι έφυγαν όλες... και στο Β9 έχει.... αλλά πιστεύω ότι το κενό που δημιουργήθηκε από αυτές, αντικαταστάθηκε από GN Ελληνικού, και Ν2 Ράλλη (στην προκειμένη, απαράδεκτο!) στο Β9 βλεπω πολυ καιρο Ν2 σπανια βεβαια
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 44
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-02-2011
(02-03-2011, 07:47 PM)Citaro Έγραψε: Κανένα δρομολόγιο δεν πύκνωσε ... απλά φαίνεται ότι για πρώτη φορά βγήκαν όλα τα οχήματα που έχει η γραμμή και έτσι κατάφεραν να δουλέψουν το 6λεπτο που είναι προγραμματισμένο ...
Καλά ναι, ποτέ δε γινόντουσαν κανονικά τα δρομολόγια του 250... Μακάρι κ πάλι να το συνεχίσουν... Σήμερα πέτυχα ένα Ν1 και γκαζιέρες Renault και Irisbus Agora... Irisbus και στο Ε6 και midi Neoplan στο 046
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(03-03-2011, 02:41 AM)argymeg Έγραψε: Καλά ναι, ποτέ δε γινόντουσαν κανονικά τα δρομολόγια του 250... Μακάρι κ πάλι να το συνεχίσουν... Σήμερα πέτυχα ένα Ν1 και γκαζιέρες Renault και Irisbus Agora... Irisbus και στο Ε6 και midi Neoplan στο 046
Midi Neoplan βάζουν εδω και αρκετό καιρό στα 035, 046 (από τότε που τα επέστρεψε η Ανθούσα στο Βοτανικό). Επίσης που και που βγαίνει κανένα στα 025/6/7 (άλλη ιστορία αυτή, πάνε και βάζουν τα μίνι που δεν χωράνε τίποτα...)
Γενικά με τα 12μετρα έχει γίνει μπάχαλο το θέμα. Έχουν ένα κάρο γκαζιέρες που δεν μπορούν να τις βάλουν σε παραγωγικά δρομολόγια και τις έχουν να περιφέρονται στην ...Αρβανιτιά και ξέμειναν όλες οι γραμμές της Αθήνας με τα ...ερείπια !
Η Ανθούσα θα μπορούσε να τροφοδοτήσει τις γραμμές Ζωγράφου (220,221,235) μιας και ο χρόνος διαδρομής από το Α/Σ μέχρι την αφετηρία στα Ιλίσια είναι ...ας πούμε ανεκτός. Το πρόβλημα είναι ότι οι παλιές γκαζιέρες δεν χωράνε κόσμο, και οι καινούργιες (Citelis) που έχουν σαφώς καλύτερους χώρους, εδρεύουν στα Λιόσια ...
Αν δεν γίνει παροχή φυσικού αερίου τουλάχιστον στο Α/Σ Ελληνικού, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα ...
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(03-03-2011, 01:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: Παλιοτερα ειχα γραψει οτι μαλλον τα 59 Ν1 που αποσυρθηκαν οτι ηταν ολα τα ΣΕΠιτικα εκτος απο 43,44,56 και τα δυο εκτος δυναμης
Αυτο ηταν λαθος γιατι συμφωνα με την παρακατω φωτο που βρηκα στην gallery
https://leoforeia.gr/photos2/displayimag...play_media
το ενα απ τα δυο εκτος δυναμης ειναι το 5 που ειναι απ τα ΣΕΠιτικα και το αλλο απ οτι ξερω ειναι το 228 Αρα εχει αποσυρθει και καποιο αλλο Ν1 που δεν ξερω ποιο ειναι Διορθωστε με αν κανω λαθος και ποσα ηταν αρχικα τα Ν1 οταν πρωτοηρθαν στην Αθηνα?
Το "νεο" 5 ήταν το παλιό "61" (ΥΕΙ 9407), που πήρε τη θέση του όταν το πρώτο κόπηκε, επομένως και αυτό ΣΕΠΙΤΙΚΟ ήταν. Επίσης δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι τα Σεπίτικα που είχαν απομείνει ήταν 59 και όχι 60 και τούτο γιατί έχω φωτογραφία και του 60. Άρα αρχικά πρέπει να υπήρχαν τουλάχιστον 61 οχήματα (μείον το 5), εκτός εάν στην αρίθμηση από το 1 έως το 60 έχει παραληφθεί κάποιο νούμερο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Τα ΣΕΠιτικα ηταν 60 κατα 99% Τωρα αν ειχε αντικατασταθει το 5 τωρα το μαθα Αλλα νομιζω οτι το χα δει και τα τελευταια χρονια που κυκλοφορουσαν αρα ειχε αντικατασταθει
Ανακαιφαλαιωνουμε εχουν κοπει 59:
Oλα τα ΣΕΠιτικα(εκτος των 43,44,56)=57 οχηματα
Τα δυο εκτος δυναμης 5(το τρακαρισμενο),228=2 οχηματα
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(03-03-2011, 06:36 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα ΣΕΠιτικα ηταν 60 κατα 99% Τωρα αν ειχε αντικατασταθει το 5 τωρα το μαθα Αλλα νομιζω οτι το χα δει και τα τελευταια χρονια που κυκλοφορουσαν αρα ειχε αντικατασταθει
Ανακαιφαλαιωνουμε εχουν κοπει 59:
Oλα τα ΣΕΠιτικα(εκτος των 43,44,56)=57 οχηματα
Τα δυο εκτος δυναμης 5(το τρακαρισμενο),228=2 οχηματα
Άρα το νέο 5 (ΥΕΙ 9407) ήταν ένα από τα 60 πρώτα και πιθανότατα ή το παλιό 55 ή το 57. Υπενθυμίζω οτι η αρίθμηση μέχρι το 53 ήταν συνεχής και μόνον από το 54 έως το 60 ήταν σκόρπια τα νούμερα. Από το αρχείο μου ξέρω οτι υπήρχε σίγουρα το 54 (ΥΕΗ-7466), το 58 (ΥΕΗ-7558), 59 (ΥΕΗ-7463) και 60 (ΥΕΗ-9001). Εάν, επομένως λές οτι κυκλοφορεί ακόμη το 56 τότε μας μένουν αυτά τα 2.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Ακόμα, τα 20 Ν2, και τα Renault που έφυγαν από τα Λιόσια, ποιά είναι;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 92
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-10-2010
Τα ΣΕΠιτικα ειναι 60. Το ΥΕΙ9487 δεν ειναι ΣΕΠιτικο, ταξινομηθηκε απο τον ΟΑΣΑ τον Μαρτιο του 1994 οταν και πηρε εγκριση τυπου το Ν1
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
|