Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Σωστά τα 400-459 αρχικά πήγαν Πέτρου Ράλλη.
Όπώς αρχικά τα Ν2 140-177,σημερινά 540-577 ήταν στον Αγ. Δημήτριο.
Ενώ τα 578-729 αρχικά πήγαν στον Πειραιά.
Αργότερα τα χωριστικαν ως εξής τα 540-659 Πέτρου Ράλλη και 660-729 Ελληνικο.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Συμπληρώνω ότι τα ΜΒ0405Ν1. Επειδή δεν γνωρίζω όλη τους την ιστορία, παραθέτω μόνο ότι τα τελευταία χρόνια την έβγαζαν στον "νότο" (Ελληνικό - Μπραχάμι), με εξαίρεση τον τελευταίο καιρό που έφυγαν μερικά για τον Βοτανικό
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Μια διόρθωση για τα Ν1
1995-1999 όλα στο Ελληνικό
1999-2009 Ελληνικό-Ανθούσα
2009-2010 Ελληνικό-Αγ. Δημήτριος-Βοτανικός
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Με τα Ν1 άνοιξε η Ανθούσα, όταν ακόμα ο χώρος του αμαξοστασίου ήταν χωμάτινος. Τα έστειλαν εκεί από το Ελληνικό, όπου πλέον δεν χωρούσαν και λόγω της έλευσης των GN2.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(10-01-2011, 08:50 AM)Citaro Έγραψε: Ουτε για πλάκα! Για να μην μετρήσω τα σημεία ένα-ενα που δεν χωράνε νταλίκα, αρκούμαι να σας αναφέρω τη γωνία Κέας και Δροσοπούλου στην Κυψέλη (054,622) τη διπλή γωνία "S" Μπόταση -Στουρνάρη - Μπουμπουλίνας (224) καθώς και την αναστροφή του 224 στο Πολύγωνο.
για την 622 ουτε λογος για νταλικα στα στενα του Γουδιου!!!
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 3
Θέματα: 0
Εγγραφή: 04-02-2011
να κάνω μια διόρθωση στο A1 γιατί πριν 2 βδομάδες το είδα με irisbus agora s
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
απο ποτε τα Β-Γ18 παιρνει iris??
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Από τότε που δεν υπαρχουν λεφτά για ανταλλακτικά για τις σόμπες οι οποίες κλασσικά όλο προβλήματα είναι και αναγκάζονται να βάζουν από πειραιά λεωφορεία
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
13-02-2011, 08:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-02-2011, 08:55 PM από Cmaniac.)
(03-10-2010, 12:20 PM)Cmaniac Έγραψε: Η Ραλλη στελνει οδηγους στο Α/Σ Πειραια οπως πολυ σωστα ειπε ο B10M γιατι υπαρχει ζητημα προμηθειας ανταλλακτικων για τις Volvo κυριως. Αυτη τη στιγμη ειναι ακινητοποιημενες στο αμαξοστασιο της Π. Ραλλη αρκετες νταλικες και δεν θα μετακινηθουν εαν δεν βρεθουν ανταλλακτικα για να επισκευαστουν.
Οκτωμβριος 2010.
(09-01-2011, 03:20 PM)Cmaniac Έγραψε: Μάλλον βιάστηκα.
Αυτο πρεπει να ισχυει απο αυριο ή απο την επομενη Δευτερα. Εχω δει βάρδιες.
Απο αυτα που πηρε το αυτι μου, εδωσε το 700 η Ράλλη μαλλον στο Βοτανικό και πηρε Α/Β/Γ16.
Επισης πηρε βαρδιες, αν οχι ολοκληρα, τα Α1/Β1 με IAD απο Πειραια. Μαλιστα μιλουσα και μου ειπαν επι λεξη "Πηραμε Α1" και φυσιολογικα πααντησα "ωραια, solaris παλι στην παραλια" και πηρα την αποστομωτικη απαντηση "Οχι, θα βγαζουμε IAD απο Πειραια" και εμεινα καγκελο.
Που θα χωρεσει ο κοσμος του Α1 σε IAD ιδεα δεν εχω.. Και μιλαμε για καθημερινες..
Παντως ειναι καλο να υιοθετησουμε αυτη τη λογικη του panos81 με τις συντομογραφιες στα μοντελα οχηματων. Πολυ πρακτικο.
Ιανουαριος 2011.
Μα καλα, καθε φορα που μενουν οι volvo, πρεπει να ανακατευνοται 2 αμαξοστασια για να μην μενει χωρις λεωφορεια η Αττικη? Ελεος με αυτα τα λεωφορεια.
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Άμα δεν υπάρχουν λεωφορεία και τα υπόλοιπα είναι δεσμευμένα σε άλλες γραμμές λογικό είναι να ανακατεύονται τα αμαξοστάσια