Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Το βλέπω... Από τότε που κόψανε το Χ92 και πάω στο αεροδρόμιο με το Χ93, ειδικά αν κάθεσαι πίσω στην Αττική Οδό σου κάνουν τα νεύρα κουδούνι.

Όταν είχε Ν1 στο Χ92 ήταν η καλλίτερή μου. Όχι πως ήταν άσχημα τα Irisbus Agora (diesel και αερίου) στην γραμμή αυτή, αλλά το Ν1 ήταν αλλιώς. Τράβαγε καλά και δεν έκανε σχεδόν καθόλου θόρυβο.

Να προσέξουν τα Ν1 γιατί δύσκολα θα ξανααποκτήσει κάτι τέτοιο η Ε.ΘΕ.Λ.
Απάντηση
Η ΕΘΕΛ και η Mercedes (EVOBUS πλεον) δεν προκειται να συνεργαστούν ποτέ ξανά γιατί οι παραγγελίες που κάνουν είναι για το φθηνότερο δυνατό και όχι για την ποιότητα... Εκτός αν μιλήσουμε για καμία παραγγελία 500+ οχήματα οπου η EVOBUS θα μπορεί να ρίξει τόσο την τιμή που Solaris και λοιποί θα βγούν εκτός...
Απάντηση
(04-02-2011, 10:01 AM)panos81 Έγραψε: Το βλέπω... Από τότε που κόψανε το Χ92 και πάω στο αεροδρόμιο με το Χ93, ειδικά αν κάθεσαι πίσω στην Αττική Οδό σου κάνουν τα νεύρα κουδούνι.

Όταν είχε Ν1 στο Χ92 ήταν η καλλίτερή μου. Όχι πως ήταν άσχημα τα Irisbus Agora (diesel και αερίου) στην γραμμή αυτή, αλλά το Ν1 ήταν αλλιώς. Τράβαγε καλά και δεν έκανε σχεδόν καθόλου θόρυβο.

Να προσέξουν τα Ν1 γιατί δύσκολα θα ξανααποκτήσει κάτι τέτοιο η Ε.ΘΕ.Λ.

Τα Ν1 δεν τα απόκτησε η ΕΘΕΛ, αλά η ΣΕΠΙΤΕΣ τα αγόρασαν το 1991-92. Το ξέρω 100% γιατί ήταν ο πατέρας μου και είχαμε Ν1 και το είχαμε προλάβει να το κυκλοφορήσουμε αρ. κυκλ. ΥΕΚ 5208.
Απάντηση
(05-02-2011, 09:54 AM)Paul:) Έγραψε: Η ΕΘΕΛ και η Mercedes (EVOBUS πλεον) δεν προκειται να συνεργαστούν ποτέ ξανά γιατί οι παραγγελίες που κάνουν είναι για το φθηνότερο δυνατό και όχι για την ποιότητα... Εκτός αν μιλήσουμε για καμία παραγγελία 500+ οχήματα οπου η EVOBUS θα μπορεί να ρίξει τόσο την τιμή που Solaris και λοιποί θα βγούν εκτός...

Εκτός αν στραφούν στην λύση λεωφορείων με άλλο αμάξωμα και όχι εργοστασιακό. Π.Χ. Ισπανικής προέλευσης όπως ήταν της Unicar.
Απάντηση
Πάντως θα χρείαστουν άλλα 200 οχήματα για να αντικαταστήσουν τα Ν1 Ελληνικού και Μπραχαμίου,ίσως γίνει και ένα κύκλωμα στο Ελληνικό για τις γραμμές 12μέτρων με απορόφηση και των γραμμών του Μπραχαμίου.
Μακάρι να είχαμε λεφτά να πέρναμε η Mercedes Conecto ή Man."Ονείρα που κάνω ε?????"

Επίσης πιστέυω από άποψη απόστασης η γραμμή 054 πρέπει να μεταφερθεί η Μπραχάμι ή Ελληνικό.
Απάντηση
(05-02-2011, 02:23 PM)liakos73 Έγραψε: Τα Ν1 δεν τα απόκτησε η ΕΘΕΛ, αλά η ΣΕΠΙΤΕΣ τα αγόρασαν το 1991-92. Το ξέρω 100% γιατί ήταν ο πατέρας μου και είχαμε Ν1 και το είχαμε προλάβει να το κυκλοφορήσουμε αρ. κυκλ. ΥΕΚ 5208.

Ο αριθμος κυκλοφοριας ΥΕΚ 5208 ανηκε στο ΝEOPLAN N4016 388 και οχι σε Ν1
Απάντηση
Λοιπόν έχω αναλυτικά τι αποσύρθηκε (όχι δυστυχώς τα νούμερα). Τελικά όντως 59 Ν1 φύγανε, είχανε προγραμματίσει συνολικά να είναι 100 αλλά τελικά όχι. Φύγαν 68 daf, 50 midi, 20 N2 (ισχύει όντως για τα Ν2). Επίσης ταξινομήθηκαν τα διόρωφα, θα έχω σύντομα αριθμούς
Απάντηση
(03-02-2011, 10:29 AM)panos81 Έγραψε: Μια λύση που δεν είναι τόσο δύσκολη ούτε πολυέξοδη είναι να μετατραπούν τα δίπορτα για να χρησιμοποιηθούν σε τοπικές γραμμές μακριά από το κέντρο της πόλης και με μικρή κίνηση όπου δεν απαιτούνται 3 πόρτες,

Πάνο, παραμονή Πρωτοχρονιάς (31-12-2010) είχε δίπορτο στο 054! Αριθμό παρμπρίζ δεν είδα, επιβάτες όμως είχε.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
(05-02-2011, 04:23 PM)kostas260 Έγραψε: Λοιπόν έχω αναλυτικά τι αποσύρθηκε (όχι δυστυχώς τα νούμερα). Τελικά όντως 59 Ν1 φύγανε, είχανε προγραμματίσει συνολικά να είναι 100 αλλά τελικά όχι. Φύγαν 68 daf, 50 midi, 20 N2 (ισχύει όντως για τα Ν2). Επίσης ταξινομήθηκαν τα διόρωφα, θα έχω σύντομα αριθμούς

Τα διψήφια Ν1 που είναι περίπου 59 έχω καιρό να τα δω, προφανώς αυτά είναι που αποσύρθηκαν.
Απάντηση
(11-02-2011, 01:29 PM)antonis Έγραψε: Τα διψήφια Ν1 που είναι περίπου 59 έχω καιρό να τα δω, προφανώς αυτά είναι που αποσύρθηκαν.

Πρωτον τα διψηφια Ν1 ειναι 60 και δευτερον τουτη τη βδομαδα ειδα το 43
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 92.489 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 27 Επισκέπτης (ες)