03-06-2025, 05:19 PM
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 142 βγαίνει με 12μ ενώ τα 136 και 137 φαινεται πως έμειναν με midi.
|
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2025
|
|
03-06-2025, 05:19 PM
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 142 βγαίνει με 12μ ενώ τα 136 και 137 φαινεται πως έμειναν με midi.
03-06-2025, 06:03 PM
Ξαναβγήκε μετά από καμιά 10ρια μέρες η 215 που είχε βλάβη. Αρνητρια απόσυρσης
05-06-2025, 07:14 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-06-2025, 07:25 AM από notis. Edited 2 times in total.)
14442 και 14443 στο 235 και 14478 στο Α3 τι είναι; Το δε 856 είναι γεμάτο με τέτοιους κωδικούς!
05-06-2025, 08:24 AM
05-06-2025, 08:29 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-06-2025, 09:29 AM από Citaro. Edited 3 times in total.)
(05-06-2025, 08:24 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Μήπως είναι τα νέα Citaro?Tα νεα Citaro. XΡΒ-5005 = 14435 στο οποίο ειμαι τωρα στο 220. Ήδη 10' καθυστέρηση λόγω χαλασμένης πίσω πόρτας (δεν κλείνει) - τώρα αποφάσισε ο οδηγός να μην την ανοιγει καθόλου. Απο χωρητικότητα πάντως, παει καλά (κι ας εμειναν οι μισοί εξω λόγω καθυστέρησης) (Μπήκα στο επόμενο 221 ΧΡΒ-5006 = 14436) μηπως και φτασουμε ... Εσωτερικό : πολύ μικρες διαφορες από τα leasing Citaro του 2010. Άχαρο γκρι δαπεδο, διάταξη καθισμάτων η κλασική με τετράδα. Φωτισμός κακός (5 καθετες ράγες με ψυχρό φως). Κοινώς απογοήτευση, δείχνουν παλιά ενώ είναι καινούργια. Καμία μα καμία σύγκριση με τα Yutong. Εχουν προσπεράσει μίλια μακρια οι Κινέζοι και μπράβο τους ...
Τα νέα Citaro βγήκαν σε 220, 221, 224, 235, 813, 856 και Α3 πρώτη μέρα.
Επανήλθαν 12μ στις βάρδιες του 748 και Β15 που έβγαζαν midi.
05-06-2025, 10:26 AM
Θα έβγαιναν περισσότερα αλλά δεν τα έχουν περάσει εκπαίδευση οι οδηγοί
05-06-2025, 10:32 AM
Πέρασα έξω από Βοτανικό και δεν έμοιαζε να έχουν μείνει πολλά μέσα πάντως. Αρκετά πρέπει να είναι Ρέντη ακόμα. Αντίθετα χαμός από μεταχειρισμένα Citaro, MAN και Ν2.
05-06-2025, 10:40 AM
|
|
|