Δημοσιεύσεις: 60
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-03-2023
(21-04-2025, 05:04 PM)F. P Transporations Έγραψε: Λόγω το ότι είναι Leasing όταν φύγουν όλα τα Volvo 7700 θα επιστρέψουν πίσω στη χώρα όπου ήρθαν για Ελλάδα; Δλδ πίσω στη Νορβηγία όσα Volvo ήταν εκεί;
Και πόσα IrisBus ακόμα θα πάνε Μπραχάμι;
(21-04-2025, 05:14 PM)F. P Transporations Έγραψε: Απ' ότι έχω διαβάσει το οποίο αναφέρεται λίγα ποστς πιο πανω, θα φύγουν όλα του Σαρακάκη και του Σταματίου, αυτά που θα φύγουν γνωρίζουμε που θα καταλήξουν, αν θα αποσυρθούν ή θα πάνε κάπου αλλού;
Κι επίσης που κι αυτό αναφέρεται λίγα ποστς πιο πάνω, ποτε θα ξέρουμε αν θα μείνουν Citaro και Man;
Όσα οχήματα Leasing δεν εξαγοραστούν θα επιστραφούν πίσω στον κάτοχο τους (π.χ. Παπαδάκης, Σαρακάκης, Σταματίου, Εθνική) για να τα αξιοποιήσει αυτός κατά το δοκούν. Μπορεί να πουληθούν σε αστικά ΚΤΕΛ, σε τρίτες χώρες, να πάνε για ανταλλακτικά ή παλιοσίδερα ή οτιδήποτε άλλο. Είναι λιγάκι δύσκολο να απαντήσει κάποιος σε αυτή τη ερώτηση εφόσον δεν εργάζεται ή έχει γνωστό σε κάποια από αυτές τις εταιρείες. Τα οχήματα αυτά δεν έχουν πλέον κάποια σχέση με την χώρα προέλευσης τους, εφόσον απεντάχθηκαν από τον στόλο του αρχικού τους κατόχου (π.χ. Skyss, BVG, MVG) και έπειτα από αγοραπωλησία περιήλθαν στην κατοχή των εκάστοτε παρόχων Leasing και εισήχθησαν στην Ελλάδα.
Δημοσιεύσεις: 111
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-09-2024
(21-04-2025, 05:31 PM)F. P Transporations Έγραψε: Μόλις το είδα κι εγώ το είδα σε μια φωτογραφία στα Social Media και η λεζάντα της έλεγε, έχει ξεκινήσει η απόσυρσή τους και αντικατάστασή τους.
Οπότε υπάρχει περίπτωση κάποια από αυτά να καταλήξει στο θριάσιο ?
Δημοσιεύσεις: 202
Θέματα: 3
Εγγραφή: 04-08-2022
Στο Θριάσιο κανονικά δεν πρέπει να καταλήξουν, καθώς είναι έκταση ιδιοκτησίας ΟΣΥ, ενώ τα Leasing δεν της ανήκουν. Οποία leasing δεν παραμείνουν στη ΟΣΥ θεωρητικά θα επιστραφούν στη μάντρα του εμπόρου, και αυτός θα δει τι θα κάνει
Δημοσιεύσεις: 1.037
Θέματα: 6
Εγγραφή: 20-11-2009
Και πως είναι δυνατόν να πουλιούνται από τα ΚΤΕΛ διάφορα αστικά leasing στη γνωστή ιστοσελίδα; π.χ το ΚΤΕΛ Θήβας που συμμετείχε με την παλιά σύμβαση έχει πωλητήριο σε 10 περίπου citaro ένα citaro από το Σαλαμίνας...
Δημοσιεύσεις: 60
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-03-2023
Μήπως τα ΚΤΕΛ χρησιμοποίησαν το δικαίωμα εξαγοράς των λεωφορείων που πήραν μέσω Leasing; Σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν αρμόδιοι για την πώληση του οχήματος άμα απλά το επέστρεφαν στον κάτοχο του. Στην ίδια γνωστή ιστοσελίδα πάντως υπάρχουν εδώ και χρόνια αναρτημένα από τον Σαρακάκη πωλητήρια για 2 από τα 6 Volvo 7700 που απέρριψε η ΟΣΥ. Άρα, ακούγεται πιο λογικό η πώληση και η ανάρτηση του πωλητηρίου να πραγματοποιείται από τον κάτοχο του οχήματος.
Υπάρχει επίσης πωλητήριο από έμπορο της Παιανίας για Citaro που άνηκε στο ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου, με αφαιρεμένες τις κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας και ΔΟΚ πάνω στο παρμπρίζ. Για να πραγματοποιηθεί μεταβίβαση επαγγελματικού οχήματος απαιτείται η κατάθεση των πινακίδων στο μηχανογραφικό. Οι έμποροι συνήθως δεν ασχολούνται με το να πάνε να τις πάρουν πίσω και να τις βάλουν πάνω στο όχημα εφόσον έχουν τις ΔΟΚ, το αφήνουν να το κάνει μια και καλή ο τελικός αγοραστής του οχήματος. Άρα και εδώ το πιθανότερο είναι μεταβίβαση από τον Παπαδάκη στο ΚΤΕΛ -> μεταβίβαση από το ΚΤΕΛ στον έμπορο -> Ανάρτηση πωλητηρίου από τον έμπορο. Άμα άνηκε ακόμα στον Παπαδάκη θα το πωλούσε μόνος του, καθώς δραστηριοποιείται στον σχετικό τομέα.
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Ούτε σήμερα φάνηκαν τα συγκεκριμένα 7700
Αύριο που θα έχουμε ξανά πρόγραμμα καθημερινής ίσως δούμε νέα Ίρις Ρέντη στο Μπραχάμι
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
23-04-2025, 02:32 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-04-2025, 02:39 AM από Leon377. Edited 3 times in total.)
Είχα ξεχάσει ότι το σάιτ με τα στίγματα έχει και αρκετά λιζινγκ
Τα 6030-6040 εκτός 6037 είναι αποσύρμενα και τέλος. Τα περισσότερα έχουν να εμφανίστουν πάνω από 20 μέρες και κάποια κοντά 2 μήνες
Επίσης κοιτώντας τα 18μ λιζινγκ παρατήρησα τις παρακάτω πολυήμερες απουσίες στην Ανθούσα
6015: από 18/3
6187: από 8/4
6188: από 3/4
6189: από 31/3
6222: απο 24/3
Η 6186 κυκλοφορει, η 6190 από 14/4, δεν έχει για 6191
Επίσης τελευταία εμφάνιση 31/3 είχε και το 12μ 6018
Άγνωστο τι θα γίνει με τα 18μ αν τα περνούν συντήρηση για να πάνε για αγορά ή αποσύρθηκαν, το πιθανότερο βέβαια όπως ξέρουμε για τα συγκεκριμένα αμάξια είναι το 2ο
Δημοσιεύσεις: 278
Θέματα: 4
Εγγραφή: 27-07-2022
(23-04-2025, 02:32 AM)Leon377 Έγραψε: Είχα ξεχάσει ότι το σάιτ με τα στίγματα έχει και αρκετά λιζινγκ
Τα 6030-6040 εκτός 6037 είναι αποσύρμενα και τέλος. Τα περισσότερα έχουν να εμφανίστουν πάνω από 20 μέρες και κάποια κοντά 2 μήνες
Επίσης κοιτώντας τα 18μ λιζινγκ παρατήρησα τις παρακάτω πολυήμερες απουσίες στην Ανθούσα
6015: από 18/3
6187: από 8/4
6188: από 3/4
6189: από 31/3
6222: απο 24/3
Η 6186 κυκλοφορει, η 6190 από 14/4, δεν έχει για 6191
Επίσης τελευταία εμφάνιση 31/3 είχε και το 12μ 6018
Άγνωστο τι θα γίνει με τα 18μ αν τα περνούν συντήρηση για να πάνε για αγορά ή αποσύρθηκαν, το πιθανότερο βέβαια όπως ξέρουμε για τα συγκεκριμένα αμάξια είναι το 2ο
Οπότε δηλαδή έχουμε οριστική απόσυρση των συγκεκριμένων 7700 και αντικατάσταση με Agora Diesel του ΑΜ ΠΕΙ;
Προβλέπω αρχή στις ελλείψεις του Πειραιά..
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Οι δανέζικες νταλίκες Solaris πρέπει να είναι πλέον και οι 3 εκτός. Η 6022 είναι εκτός ήδη από το 2022, η 6015 έχει πάνω από ένα μήνα να εμφανιστεί ενώ δεν έχει εντοπιστεί πουθενά ούτε η 6020.
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Φαίνεται ότι η αντικατάσταση των 10 πρώτων βολβό δεν έχει γίνει 20 μέρες επειδή δεν είναι και αναγκαία
25 Ε9 πήγαν Μπραχάμι
10 Ν2+10 βολβό έφυγαν