Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(19-01-2011, 09:48 AM)panos81 Έγραψε: Γιατί να μην μπαίνουν; Από την στιγμή που έχουν περάσει διώροφα τουριστικά πούλμαν από τις σπηλιές του Καραμανλή, που απ' όσο θυμάμαι είναι το μόνο φυσικό "εμπόδιο" στην παραλιακή, μπορούν και αυτά.
Η ερώτηση ήταν άλλη. Εάν εγώ μπω στο Ε22 σήμερα (ή στο Γ1 τον Ιούλιο) πόσους τουρίστες θα βρω; Πιστεύω ο αριθμός να είνα τείνει στο μηδέν, διότι πουθενά στα τουριστικά έντυπα δεν το διαφημίζει.
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Αφού δεν υπάρχει τώρα τέτοιο δρομολόγιο, πώς να διαφημίζεται;
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Η απάντηση είναι απλή: μέχρι τώρα, θεωρούσαμε ως "τουριστική ζώνη" μόνο το κέντρο της Αθήνας! Επομένως, και η όποια διαφήμιση τουριστικής γραμμής, αφορούσε τη γραμμή 400, ή τα κόκκινα ιδιωτικά. Κανείς όμως δεν σκέφτηκε να προσελκύσει τουρίστες με την ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ακτογραμμή της Αττικής. Τι ρόλο αυτό εκτελεί αυτή τη στιγμή το ΚΤΕΛ με την γραμμή "Αθήνα-Σούνιο παραλιακως". Είναι καθαρά λοιπόν θέμα προώθησης, και τα οφέλη πολλά. Γιατί είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα υπάρχει αφ' ενός απήχηση, και αφ' ετέρου δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός με τον ιδιώτη (βλέπε κόκκινα λεωφορεία).
Αλλά και να μην γίνει έτσι, υπάρχει πολύς κόσμος που θα ήθελε να κάνει αυτή τη γραμμή με διώροφο λεωφορείο. Εγώ προσωπικά τρελαίνομαι να κάνω βόλτα με το Ε22! Πιστεύω λοιπόν, ότι και χωρίς τουριστικές βλέψεις, είναι προφανές ότι η γραμμή αυτή τους πάει "κουτί". Θα μπορούσαν, για παράδειγμα να κάθονται στις κάτω θέσεις όσοι επιβάτες πηγαίνουν μέχρι Βουλιαγμένη-Βάρκιζα, και στις επάνω όσοι πηγαίνουν από εκεί και κάτω (αντιστοιχία του εισιτηρίου Σαρωνίδας).
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
Μια ερωτηση εχει αποσυρθει το 90% του στολου του 1994 τα μονα οχηματα που εμειναν ενεργα αν δεν κανω λαθος ειναι τα M/B 405N, τα VAN HOOL A507 ποτε δρομολογουνται προς αποσυρση? μιας και ειναι παλαιοτερα και εχουν αρκετα χλμ στην πλατη τους αν δεν κανω λαθος ειναι του 1991.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Aργούνε να αποσυρθούν τα μινάκια. Κατ' αρχήν για τα χρόνια τους έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα (γύρω στις 500.000). Δεύτερον πάνε σε μέρη που δεν χωράει άλλου τύπου λεωφορείο. Έχουν ακόμα ζωή. Και όντως του 1994 έχουν μείνει μόνο τα Ν1 πλέον
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
Και βλεπω αρκετες γκαζιερες του 2000 τουλαχιστον στην περιοχη μου στις γραμμες Α15 και Β15 οπου αυτες τις γραμμες τις ειχαν Ν1, γκαζιερες εδω εχουν να κυκλοφορισουν απο το 2002 τι εγινε ξεμειναν απο 12μ?
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
19-01-2011, 07:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-01-2011, 07:56 PM από cmegas.)
1) Τα Ν1 είναι αξιοπρεπέστατα, παρά τα 16-17 χρόνια στην πλάτη τους. Ειδικά σε αυτά που εκτελούν τα τοπικά της Γλυφάδας, ντρέπεσαι να μπεις μέσα! Δεν διστάζω να πω ότι θα ρθει και η εποχή που θα είναι σε καλύτερη κατάσταση και από τα Citelis... (ντάξει, το σκότωσα
)
2) Τα Van Hool, είναι αναντικατάστατα αυτή τη στιγμή, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων! Δεν ξέρω αν υπάρχουν άλλα αστικά 7 μέτρων...... Αλλά από την άλλη, είναι απαραίτητα μόνο στη γραμμή 100, άντε και στην 060!
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ: Τα λεωφορεία που κάνουν την γραμμή 15 του ΟΑΣΘ, τι μήκος έχουν;;;
3) Νομίζω ήρθε η στιγμή που όλοι συνέχεια λέγαμε ότι "πλησιάζει"......... γκαζιέρεν καπούτ! Κάποιες από τις 245 των Άνω Λιοσίων και τις 50 τις Ανθούσας (Renault), ή δεν θα μπορούν να σταυρώσουν χιλιόμετρο, ή θα είναι σε άθλια κατάσταση. Στην Κηφισιά, ας πούμε, ακούνε την έλευση του 504 από μισό χιλιόμετρο, απτό τρίξιμο και τους κραδασμούς! Ίσως και γι΄αυτό να μην βγαίνουν ακόμα τα Citelis, και απλά να "καραδοκούν"!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
Ναι οντως τα Ν1 ειναι αξιοπρεπεστατα τυχαιο που τα αφησαν τελευταια για αποσυρση? ...δεν νομιζω, οι γκαζιερες ηταν κακη επιλογη οπως και τα AGORA S πετρελαιου που και αυτα τριζουν αρκετα ειδικα οταν πεφτουν σε καμια λακουβα!
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
(19-01-2011, 08:02 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: ...δεν νομιζω, οι γκαζιερες ηταν κακη επιλογη οπως και τα AGORA S πετρελαιου που και αυτα τριζουν αρκετα ειδικα οταν πεφτουν σε καμια λακουβα!
Άρα μάλλον είναι θέμα ανάρτησης..... γιατί ισχύει και στα Ανθουσιώτικα...
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
(19-01-2011, 08:06 PM)cmegas Έγραψε: Άρα μάλλον είναι θέμα ανάρτησης..... γιατί ισχύει και στα Ανθουσιώτικα...
Τα AGORA S εχουν ιδια κατασκευη με τις γκαζιερες η μονη διαφορα ειναι στον κινητηρα, τα βλεπω και αυτα σε καμια 5ετια να ξεψυχανε.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.