26-02-2025, 11:38 AM
Τα Iveco θα είναι Ανθούσα, εξάλλου εκεί έχει σταθμό ανεφοδιασμού για φυσικό αέριο. στη ραλλη θα πάνε τα 100 MAN από το νέο leasing
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
|
26-02-2025, 11:38 AM
Τα Iveco θα είναι Ανθούσα, εξάλλου εκεί έχει σταθμό ανεφοδιασμού για φυσικό αέριο. στη ραλλη θα πάνε τα 100 MAN από το νέο leasing
26-02-2025, 11:39 AM
(26-02-2025, 09:40 AM)F. P Transporations Έγραψε: Τώρα που ήρθαν τα Iveco Urbanway προφανώς θα πάνε 50 Ράλλη και 50 Ανθούσα το έχω αναφέρει και στο (Ποιοι τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν το 2025) αν γίνει έτσι τότε θα διώξουν πολλές Mercedes GN και απο τα 2 αμαξοστάσια ειδικά αυτές που είναι σάπιες και τις 12 τελευταίες Volvo ΑΘΗΝΑ που έχουν μείνει.Η Ραλλη δεν εχει εγκατασταση για φυσικο αεριο αρα ολα τα Iveco Urbanway θα πανε Ανθουσα.
26-02-2025, 03:20 PM
Όταν είχαν πρωτοέρθει οι γκαζιέρες Renault το 2001 και μέχρι το 2005, ορισμένες στάθμευαν στην Ράλλη κάνοντας ανεφοδιασμό στα Λιόσια το βράδυ. Βέβαια, αυτό οδηγεί σε πολλά νεκρά χιλιόμετρα και πολλές χαμένες εργατοώρες, που δεν είναι και τόσο κατάλληλο να συμβαίνει, ιδιαίτερα εν μέσω έλλειψης οδηγών. Θα μπορούσαν εναλλακτικά να εφοδιάζονται στον σταθμό της ΔΕΠΑ στο Ρέντη, όπου έχουν ανεφοδιαστεί στο παρελθόν μερικά Citelis, αλλά και πάλι επιχειρησιακά είναι πιο εύκολο να πάνε όλες οι Urbanway στην Ανθούσα και να διώξει αυτή αντίστοιχο αριθμό GN προς την Ράλλη ή προς απόσυρση.
03-03-2025, 12:38 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2025, 12:43 AM από F. P Transporations. Edited 1 time in total.)
Γεια και χαρά σε όλα τα μέλη!!
Εδώ θα τεθεί ένα ερώτημα για το πως πληρώνει η ΟΣΥ τα λεωφορεία της ετησίως, επειδή (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος) όλα τα λεωφορεία ή τα πιο πολλά είναι από 4.000 κυβικά και πάνω, όλοι μας ξέρουμε ότι ένα λεωφορείο των 4.000 κυβικών και πάνω είναι για (έως 2000 1230€ για GN, N2, Midi N4007 , Volvo ΑΘΗΝΑ) έως 2005 (1260€ IrisBus Agora Diesel) και έως 2010 (1380€ για Solaris Urbino 8,6 , 18 & Leasing που είναι από 2010 και μετά) και ο αριθμός των λεωφορείων είναι γύρω στα 1400 (μπορεί και παραπάνω).Αν τα υπολογίσουμε όλα με πολλαπλασιααμό κάνοντας 1400*1230+1260+1380 θα βγει αποτέλεσμα 1.724.640€ αλλά δε τελειώνουμε εδώ. Μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας όλων των λεωφορείων πληρώνουνε επίσης ασφάλειες σιν επισκευές, σιν προσωπικό που είναι (οδηγοί, τεχνικοί, φανοβαφείς κτλπ, κτλπ), σην συντηρίσεις, σιν καύσιμα, σιν σιν σιν σιν.... το ποσό, εκτοξέυεται σε πολλά εκατομμυρία ευρώ, ίσως αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, και ειδικά στα παλιά λεωφορεία του στόλου του 1998 GN, N2, N4007, VOLVO, η συντήρισή τους είναι κοστοβόρα, άρα η ΟΣΥ, δίνει πολλά λεφτά για τη συντήριση των παλιών λεωφορείων. Και τώρα τίθεται το ερώτημα: Ξέρουμε ότι τα έσοδα για τα χρέη των λεωφορείων έρχονται από τα εισιτήρια των επιβατών που είναι εκατοντάδες εκατομμύρια το χρόνο, όμως η ερώτηση είναι, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και δυσκολιών από που αλλού δανείζεται χρήματα η ΟΣΥ ειδικά που λόγω της Πανδημίας του COVID 19 η επιβατική κίνηση είχε μειωθεί και 2ον, η ΟΣΥ είχε φτάσει ποτέ στο χείλος της χρεοκοπίας; (Μαζί με την ΟΣΥ, συμπεριλαμβάνουμε και την ΕΘΕΛ 1994-2013) Σας ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα , αλλά προσπάθησα να το γράψω με όσο περισσότερη σαφήνεια γίνεται. Πάντως σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας!!!!
03-03-2025, 12:56 AM
Τα τέλη κυκλοφορίας των λεωφορείων δεν υπολογίζονται όπως των αυτοκινήτων
03-03-2025, 01:17 AM
Μόλις τώρα το είδα τα τέλη κυκλοφορίας των λεωφορείων είναι με μικρότερο κόστος αλλά και παλι είναι και τα υπόλοιπα, ασφάλειςς, επισκευές, συντηρήσεις, κλπ. Άρα τα ετήσια κόστη είναι πολλά εκατομμύρια, σίγουρα πολλές δεκάδες.
03-03-2025, 02:16 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2025, 02:16 AM από Crabman. Edited 1 time in total.)
Η ΟΣΥ έχει έσοδα ή έστω εξοικονομεί δαπάνες με ποικίλους τρόπους. Αναφέρω αυτούς που μπορώ να σκεφτώ:
03-03-2025, 10:56 AM
Καλημέρα, σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
03-03-2025, 06:27 PM
05-03-2025, 12:19 PM
Το 2025 ζούμε ήδη αποσύρσεις λεωφορείων καθώς στις 31 Γενάρη αποσύρθηκαν οριστικά τα IrisBus Agora S (CNG- Φυσικού αερίου) και στις 27 Φλεβάρη όλα τα Neoplan Midi ΕΛΒΟ C97 N4007.
Οι Ίριδες φυσικού αερίου είχαν έδρα τα αμαξοστάσια Ανθούσα και Άνω Λιοσια και τα Neoplan Midi το αμαξοστάσιο Βοτανικού . Γνωρίζουμε ποια είναι η κατάσταση τους τώρα μετά την απόσυρσή τους ; Άν διώξανε όλα τα υπάρχοντα λεωφορεία αυτών των 2 τύπων από τα αμαξοστάσια που ήταν μέσα και τα πήγαν όλα Θριάσιο κι αν παρέδωσαν πινακίδες όλα τα Iris και τα Neoplan Midi; Ευχαριστώ για το χρόνο σας!! |
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ | MrVanHool | 244 | 104.975 |
31-03-2025, 08:41 PM Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265 |