Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΣΥ
Ν2 598 614 625 Βοτανικού ακινησία από 22/1
Το 551 σε κίνηση λογικά βγαίνει και έχει χαλάσει εντελώς η τηλεματική του

645 Μπραχάμιου που έχει να βγει από 3/1 δεν είναι σε ακινησία ακόμα

Από GN 448 709 710 ακινησία από 30/12 αλλά κάποιες άλλες GN που έχω να δω μήνες (440 460 471 491 552 557 558 579) είναι ασφαλισμένες
Απάντηση
Ο συνολικός αριθμός Ν2 που αποσύρθηκαν ή σταμάτησαν να κυκλοφορούν από Μάιο 2024 ως σήμερα μου βγαίνουν 56 ενώ οι παλιές γκαζιέρες 62. Στα Ν2 πιθανόν να υπάρχουν 1-2 λάθος ενώ στις γκαζιέρες το νούμερο μου φαίνεται αρκετά μεγάλο και πιθανόν περιλαμβάνει οχήματα που ήταν ήδη εκτός ενώ δεν είχαν διαγραφεί. Τέλος θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς κάποια Neoplan midi και νταλίκες Volvo που τέθηκαν εκτός το ίδιο διάστημα.
Σε κάθε πρίπτωση ο συνολικός αριθμός των οχημάτων που αποσύρθηκαν με την έλευση των 12μετρων Yutong και πριν κυκλοφορήσουν γκαζιερονταλίκες και τα Yutong midi ξεπέρασαν τα 100 αλλά πήρε μήνες.
Απάντηση
Εξαιρετικά αξιοσημείωτο, ότι τα νέα (ιδιόκτητα) λεωφορεία που προμηθεύεται με τους δύο τελευταίους διαγωνισμούς ([2021]&[2025]) το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας, δεν αποτελούν περιουσιακό στοιχείο των Οδικών Συγκοινωνιών (Ο.ΣΥ. Α.Ε.), αλλά μεταβιβάζονται και περιέρχονται στην πλήρη κυριότητα της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. και τα διαχειρίζεται / διαθέτει όπου και όπως ο ΟΑΣΑ κρίνει. Με οτιδήποτε μπορεί αυτό να συνεπάγεται για το μέλλον των συγκοινωνιών και ορισμένων εταιρειών, χωρίς να θέλω να επεκταθώ περισσότερο. 

Έτσι λοιπόν, τόσο τα 140 Yutong E12, όσο και τα 27 (τα υπόλοιπα 73 δεν έχουν παραληφθεί ακόμα) αρθρωτά CNG Iveco, έχουν διατεθεί (δωρεάν) στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. με τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. 5091/2024 και 5218/2025 αντίστοιχα, « προκειμένου να χρησιμοποιηθούν από την Ο.ΣΥ. αποκλειστικά για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου που της έχει ανατεθεί με την υπ’ αριθ. 21/2024 Σύμβαση Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου, όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθ. 47/2024 σύμβαση ».

Μην δούμε μόνο κάποιο (εν τέλει αποτυχημένο) μοντέλο του στυλ... ΟΑΣΑ σε ρόλο ΟΣΕ, ΚΤΕΛ σε ρόλο Hellenic Train, και ΟΣΥ σε ρόλο ΓΑΙΑΟΣΕ (ή και πουθενά), απλά προσαρμοσμένο για τις οδικές αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας... 

Ε12 - 5091/2024https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΝΞ046ΨΧΕ3-637?inline=true
CNG - 5218/2025https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΣΛΚ46ΨΧΕ3-5Χ6?inline=true
Απάντηση
Στα μέσα Φεβρουαρίου ο ενεργός στόλος (με πινακίδες) των Agora Diesel είναι 155 και των Citelis 157. Στην πρώτη περίπτωση υπήρξε απόσυρση γύρω στα 20 λεωφορεία τέλη Σεπτέμβρη και Δεκέμβρη ενώ στα Citelis κόψανε τον Δεκέμβρη 7 οχήματα. Τα Citelis πάντως είναι λιγότερα στους δρόμους συγκριτικά
Απάντηση
(22-02-2025, 03:03 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Στα μέσα Φεβρουαρίου ο ενεργός στόλος (με πινακίδες) των Agora Diesel είναι 155 και των Citelis 157. Στην πρώτη περίπτωση υπήρξε απόσυρση γύρω στα 20 λεωφορεία τέλη Σεπτέμβρη και Δεκέμβρη ενώ στα Citelis κόψανε τον Δεκέμβρη 7 οχήματα. Τα Citelis πάντως είναι λιγότερα στους δρόμους συγκριτικά
Nαι στα σιτέλις έχουν θέμα με τα ανταλλακτικά εδώ και κάνα δίμηνο, οπότε είναι λειτουργικά γύρω στα 120
Απάντηση
Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι όταν έρθουν τα Citymood τα Citelis θα μπούνε σε φάση Renault, δηλαδή θα τα κάνουν στην άκρη και η χρήση τους θα περιοριστεί αρκετά ακόμα κι αν δεν είναι αυτό το αρχικό πλάνο.
Απάντηση
(22-02-2025, 04:50 PM)ecoj Έγραψε: Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι όταν έρθουν τα Citymood τα Citelis θα μπούνε σε φάση Renault, δηλαδή θα τα κάνουν στην άκρη και η χρήση τους θα περιοριστεί αρκετά ακόμα κι αν δεν είναι αυτό το αρχικό πλάνο.
Αν δεν φύγουν τα λιζινγκ πιο πιθανό είναι να γίνει αυτό που λες παρά να κόψουν αγκόρα
Απάντηση
(22-02-2025, 04:50 PM)ecoj Έγραψε: Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι όταν έρθουν τα Citymood τα Citelis θα μπούνε σε φάση Renault, δηλαδή θα τα κάνουν στην άκρη και η χρήση τους θα περιοριστεί αρκετά ακόμα κι αν δεν είναι αυτό το αρχικό πλάνο.
Πάντως το πλάνο τους είναι να τα διώξουν 100 Ανθούσα και να κρατήσουν 40 στα Λιοσια με τα Menarini,δεν ξέρω αν έχουν κάτι αλλο στο μυαλό τους
Απάντηση
Προσωπικά δεν το πιστεύω αυτό, κι ας το έγραφε το έγραφο της ΟΣΥ, αφού 200 ολοκαίνουρια λεωφορεία στα Λιόσια είναι υπερβολικά πολλά. Εκτός βέβαια και αν υπάρχει θέμα με την συντήρηση λόγω του ότι στην Ανθούσα θα έχουν τις γκαζιερονταλίκες και έτσι είναι αναγκασμένοι να τα πάνε όλα Λιόσια.
Απάντηση
Μη ξεχνάμε την περίπτωση να πάρουν τα Λιόσια γραμμές Βοτανικού που μπορεί να γίνει αν φύγουν έστω τα μισά λιζινγκ του Βοτανικού
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)