04-01-2011, 03:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-11-2013, 01:42 AM από N1Ellinikou.)
Σκέφτηκα να ξαναεπαναφέρω και στο νέο forum αυτό το θέμα επειδή το θεωρώ πού χρήσιμο.Ελπίζω να το πιστέυουν και τα υπόλοιπα μέλη!!!
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2011
|
04-01-2011, 03:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-11-2013, 01:42 AM από N1Ellinikou.)
Σκέφτηκα να ξαναεπαναφέρω και στο νέο forum αυτό το θέμα επειδή το θεωρώ πού χρήσιμο.Ελπίζω να το πιστέυουν και τα υπόλοιπα μέλη!!!
05-01-2011, 03:41 PM
Εχθές 4/1/2011
Το ΥΝΝ-9665 πρώην Βοτανικού 65 στο 202. Το ΥΕΗ-7456 πρώην Ελληνικού 56 στο 217-229.
05-01-2011, 04:01 PM
Να ρωτησω κατι ασχετο το 202 απο ποιο Α/Σ βγαινει και με τι οχηματα?
05-01-2011, 11:26 PM
Το 202 ανήκει στο Ελληνικό με Solaris.
06-01-2011, 06:11 PM
Και το 542 είναι με τσιμεντόλιθο;;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
07-01-2011, 01:23 AM
Το 542 όπως και το νέο 057 με Solaris και N4007.
07-01-2011, 02:10 AM
Μετάφραση: Α/Σ Βοτανικού.
Τώρα, φαντάζομαι ότι το 237 πλέον δουλεύει αποκλειστικά με Ν1 (και σκέφτομαι ότι οι νταλίκες που μπήκαν τώρα στα Α/Β7 είναι από εκεί κυρίως), η 024 συνεχίζει με γκαζιέρες και τέλος η 447 συνεχίζει με Ν4007 (Ανθουσιώτικα αν δεν κάνω λάθος).
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
07-01-2011, 10:33 AM
Για το 447 είσαι σωστός.
Κάποια Neoplan N4007 που βλέπω μερικές φορές στα 025/026/027 προέρχονται από Ρέντη ή Βοτανικό; Συνήθως βέβαια αυτές οι γραμμές έχουν VanHoolάκια.
07-01-2011, 12:01 PM
Ας κάνω μια προσπάθεια να παρουσιάσω τις γραμμές συγκεντρωτικά.
Επειδή θα ήταν αρκετή φασαρία να γράφω ολόκληρο τον τύπο λεωφορείου και το αμαξοστάσιο κάθε φορά, τα έχω γράψει κωδικά: Τύποι λεωφορείου MN1 = Mercedes-Benz O405N1 εργοστασιακό MN2 = Mercedes-Benz O405N2 Ε.Λ.Β.Ο. MGN = Mercedes-Benz O405GN2 Ε.Λ.Β.Ο. (αρθρωτό) ΝΕΜ = Neoplan N4007 Midi Ε.Λ.Β.Ο. VHM = Van Hool Mini DAF = DAF/Den Oudsten Alliance City B.90 SUM = Solaris Urbino 8.6 SUA = Solaris Urbino 18 VSA = Volvo B7LA Saracakis RAG = Renault Agora GNC IAG = Irisbus Agora GNC IAD = Irisbus Agora S diesel Αμαξοστάσια ΒΟΤ = Βοτανικός ΡΕΝ = Ρέντης ΑΝΛ = Άνω Λιόσια ΡΑΛ = Πέτρου Ράλλη ΑΝΘ = Ανθούσα ΑΓΔ = Άγιος Δημήτριος ΕΛΛ = Ελληνικό Οπότε έχουμε και λέμε... Α1 IAD – ΡΕΝ Β1 IAD – ΡΕΝ Γ1 MN1 – ΕΛΛ Α2 MGN – ΕΛΛ Β2 MGN – ΕΛΛ Α3 MGN – ΕΛΛ Β3 MGN – ΕΛΛ Α4 MGN – ΕΛΛ Α5 MGN – ΕΛΛ Β5 VSA/SUA – ΡΑΛ Ε6 MN1 – ΕΛΛ Α7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ Β7 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ Α8 RAG – ΑΝΛ Β8 RAG – ΑΝΛ Γ8 RAG – ΑΝΛ Β9 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Γ9 RAG – ΑΝΛ Α10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Β10 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Γ10 RAG – ΑΝΛ Α11 RAG – ΑΝΛ Β11 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Β12 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Γ12 RAG – ΑΝΛ Α13 MN1/MN2 – BOT Α15 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Β15 VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ Α16 MN1/MN2 – BOT Β16 MN1/MN2 – BOT Γ16 MN1/MN2 – BOT Β18 VSA/SUA – ΡΑΛ Γ18 VSA/SUA – ΡΑΛ Ε14 MN1/MN2 – BOT Ε15 VSA/SUA – ΡΑΛ Ε22 MGN – ΕΛΛ Ε90 IAD – ΡΕΝ Χ14 MN1/MN2 – BOT Χ40 RAG – ΑΝΛ Χ41 RAG – ΑΝΛ Χ63 MN1/MN2 – BOT Χ93 MN2(apt)/MN2 – ΡΑΛ Χ95 SUA(apt) – ΡΑΛ Χ96 SUA(apt) – ΡΑΛ Χ97 MN2(apt)/MN2 – ΡΑΛ 021 SUM – BOT 022 SUM – BOT 024 RAG – ΑΝΛ 025 VHM – BOT 026 VHM – BOT 027 VHM – BOT 032 SUM – BOT 035 SUM – BOT 036 MN1/MN2 – BOT 040 MGN – ΕΛΛ 046 SUM – BOT 049 MGN – ΕΛΛ, VSA/SUA – ΡΑΛ 051 MN1/MN2 – BOT 054 MN1/MN2 – BOT 057 SUM – BOT 060 VHM – BOT 075 SUM – BOT 100 VHM – BOT 101 IAD – ΡΕΝ 106 DAF/MN1 – ΑΓΔ 109 DAF/MN1 – ΑΓΔ 112 DAF/MN1 – ΑΓΔ 114 MN1 – ΕΛΛ 115 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 116 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 120 MN1 – ΕΛΛ 124 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 125 IAG/RAG – ΑΝΘ 126 DAF/MN1 – ΑΓΔ 128 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 129 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 130 IAD – ΡΕΝ 131 DAF/MN1 – ΑΓΔ 136 DAF/MN1 – ΑΓΔ 137 DAF/MN1 – ΑΓΔ 140 MN1 – ΕΛΛ 141 DAF/MN1 – ΑΓΔ 149 MN1 – ΕΛΛ 154 MGN – ΕΛΛ 155 MN1 – ΕΛΛ 162 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 163 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 170 MN1 – ΕΛΛ 171 MGN – ΕΛΛ 201 MN1 – ΕΛΛ 202 SUM – ΕΛΛ 203 MN1 – ΕΛΛ 204 MN1 – ΕΛΛ 205 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 206 MN1 – ΕΛΛ 207 MN1 – ΕΛΛ, SUM – ΕΛΛ 209 SUM – ΕΛΛ 210 MN1 – ΕΛΛ 212 SUM – ΕΛΛ 216 DAF/MN1 – ΑΓΔ 217 DAF/MN1 – ΑΓΔ 218 IAD – ΡΕΝ 219 DAF/MN1 – ΑΓΔ 220 MN1 – ΕΛΛ 221 MN1 – ΕΛΛ 224 MN1/MN2 – BOT 227 SUM – BOT 229 DAF/MN1 – ΑΓΔ 230 SUM – BOT 232 DAF/MN1 – ΑΓΔ 235 MN1 – ΕΛΛ 237 MN1 – ΕΛΛ 242 MGN – ΕΛΛ 247 SUM – ΕΛΛ 248 SUM – ΕΛΛ 250 MN1 – ΕΛΛ 300 ΝΕΜ – ΡΕΝ 301 ΝΕΜ – ΑΝΘ 302 ΝΕΜ – ΑΝΘ 303 IAG/RAG – ΑΝΘ 304 IAG/RAG – ΑΝΘ 305 IAG/RAG – ΑΝΘ 306 ΝΕΜ – ΑΝΘ 307 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 308 IAG/RAG – ΑΝΘ 309 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 314 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 315 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 316 IAG/RAG – ΑΝΘ 319 IAG/RAG – ΑΝΘ 320 ΝΕΜ – ΑΝΘ 322 ΝΕΜ – ΑΝΘ 323 ΝΕΜ – ΑΝΘ 324 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 330 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 402 IAG/RAG – ΑΝΘ 404 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 405 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 406 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 407 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 409 IAG/RAG – ΑΝΘ 410 SUM – BOT 411 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 412 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 413 IAG/RAG – ΑΝΘ 416 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 418 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 420 IAD – ΡΕΝ 421 RAG – ΑΝΛ, VSA/SUA/MN2 – ΡΑΛ 426 IAG/RAG/ΝΕΜ – ΑΝΘ 441 SUM – BOT 444 IAG/RAG – ΑΝΘ 446 IAG/RAG – ΑΝΘ 447 ΝΕΜ – ΑΝΘ 451Α IAG/RAG – ΑΝΘ 451Β IAG/RAG – ΑΝΘ 500 IAD – PEN 501 SUM – BOT 503 IAG/RAG – ΑΝΘ 504 RAG – ΑΝΛ 507 IAG/RAG – ΑΝΘ 508 IAG/RAG – ΑΝΘ 509 IAG/RAG – ΑΝΘ 522 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ 523 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ 524 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ 526 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ 527 SUM – BOT 530 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ 535 IAG/RAG – ΑΝΘ 536 IAG/RAG – ΑΝΘ 537 RAG – ΑΝΛ 541 SUM – BOT 542 SUM – BOT 543 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ 550 MGN – ΕΛΛ 555 SUM – BOT 560 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ 561 SUM – BOT, NEM – ΑΝΘ 602 SUM – BOT 604 SUM – BOT 605 RAG – ΑΝΛ 608 VSA/SUA – ΡΑΛ, MGN – ΕΛΛ 610 SUM – BOT 622 MN2 – ΡΑΛ 623 SUM – BOT 624 SUM – BOT 640 SUM – BOT 641 SUM – BOT 642 SUM – BOT 651 ΝΕΜ – ΑΝΘ 653 SUM – BOT 700 RAG – ΑΝΛ 701 RAG – ΑΝΛ 702 SUM – BOT 703 VSA/SUA – ΡΑΛ 704 SUM – BOT 709 SUM – BOT 711 RAG – ΑΝΛ 712 RAG – ΑΝΛ 713 RAG – ΑΝΛ 714 MN1/MN2 – BOT 718 SUM – BOT 719 RAG – ΑΝΛ 720 SUM – BOT 721 RAG – ΑΝΛ 723 RAG – ΑΝΛ 724 RAG – ΑΝΛ 727 RAG – ΑΝΛ 728 RAG – ΑΝΛ 729 RAG – ΑΝΛ 730 SUM – BOT 731 SUM – BOT 732 MN1/MN2 – BOT 733 RAG – ΑΝΛ 735 RAG – ΑΝΛ 747 RAG – ΑΝΛ 748 MN1/MN2 – BOT 749 RAG – ΑΝΛ 750 MN1/MN2 – BOT 752 RAG – ΑΝΛ 753 RAG – ΑΝΛ 790 ??? 800 IAD – ΡΕΝ 801 IAD – ΡΕΝ 802 IAD – ΡΕΝ 803 IAD – ΡΕΝ 804 IAD – ΡΕΝ 805 MN1/MN2 – BOT 806 IAD – ΡΕΝ 807 IAD – ΡΕΝ 809 IAD – ΡΕΝ 810 IAD – ΡΕΝ 811 MN1/MN2 – BOT 812 MN1/MN2 – BOT 813 MN1/MN2 – BOT 814 IAD – ΡΕΝ 815 MN2 – ΡΑΛ 816 MN2 – ΡΑΛ 817 MN1/MN2 – BOT 818 NEM – PEN 819 NEM – PEN 820 NEM – PEN 821 MN1/MN2 – BOT 822 MN1/MN2 – BOT 823 MN1/MN2 – BOT 824 IAD – ΡΕΝ 825 IAD – ΡΕΝ 826 IAD – ΡΕΝ 827 IAD – ΡΕΝ 828 IAD – ΡΕΝ 829 IAD – ΡΕΝ 830 IAD – ΡΕΝ 831 IAD – ΡΕΝ 832 IAD – ΡΕΝ 833 IAD – ΡΕΝ 835 IAD – ΡΕΝ 836 IAD – ΡΕΝ 837 IAD – ΡΕΝ 838 IAD – ΡΕΝ 843 VSA/SUA – ΡΑΛ 845 IAD – ΡΕΝ 846 IAD – ΡΕΝ 847 IAD – ΡΕΝ 848 IAD – ΡΕΝ 852 IAD – ΡΕΝ 855 MN1/MN2 – BOT 856 IAD – ΡΕΝ 859 NEM – PEN 860 IAD – ΡΕΝ 862 MN1/MN2 – BOT 863 MN1/MN2 – BOT 864 MN1/MN2 – BOT 865 MN1/MN2 – BOT 866 MN1/MN2 – BOT 871 IAD – ΡΕΝ 872 IAD – ΡΕΝ 875 IAD – ΡΕΝ 878 RAG – ΑΝΛ 879 RAG – ΑΝΛ 881 MN1/MN2 – BOT 891 SUM – BOT 892 SUM – BOT 904 IAD – ΡΕΝ 906 IAD – ΡΕΝ 909 IAD – ΡΕΝ 910 SUM – ΕΛΛ 911 SUM – ΕΛΛ 914 IAD – ΡΕΝ 915 ΝΕΜ – ΡΕΝ
07-01-2011, 12:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-01-2011, 12:26 PM από mercedes elbo.)
(07-01-2011, 02:10 AM)cmegas Έγραψε: Μετάφραση: Α/Σ Βοτανικού. Λαθος χθες ειδα την 400 και την 404 GN στο 237 και ολες τισ μερες που το χω δει απ οτι πηγε ση Δαφνη και μετα εχει GN και κανα N1 Πανο ο πινακας σου εχει καποια λαθη και εφτιξα μια στηλη με τα σωστα για οσα τουλαχιστον εχω δει και ξερω A1 MGN-EΛΛ Γ1 MN2-BOT Χ97 ΜGN/MN2/MN1-EΛΛ 216 ΜΝ1/SUM-ΕΛΛ 218 ΜΝ1/DAF-ΑΓΔ 237 MGN/MN1-ΕΛΛ 304 IAG/RAG-ΑΝΘ MGN-ΕΛΛ 305 IAG/RAG-ΑΝΘ MGN-EΛΛ |
|