Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Όλο και καποιο θα έχει χαιρετήσει
Απάντηση
Αν θυμάμαι καλά 162 είναι επίσημα τα Citelis πλέον αλλά στην πράξη πρέπει να είναι γύρω στα 120 με 130.
Απάντηση
Γενικά τελευταία παρατηρώ ότι τα Mercedes , και τα N2 και οι GN , βρίσκονται σε απαράδεκτη κατάσταση. Τις προάλλες μπήκα σε GN Ανθούσας , εσωτερικά και εξωτερικά ήταν το κακό χάλι δυστυχώς. Τα πάντα βρώμικα σκουριασμένα , οι πόρτες με το ζόρι άνοιγαν , κλιματισμός υπήρχε αλλά ήταν σαν να μην υπήρχε και μία κατάσταση γενικά απογοητευτική. Και έχω δει και σε GN Ράλλης να σέρνεται το πίσω βαγόνι στον δρόμο. Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται και τα Irisbus Agora του φυσικού αερίου (Τα Iris Diesel είναι ακόμα αρκετά αξιόπιστα) με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν καθόλου καλή κινητήρια δύναμη , καμία σχέση με τις GN. Και τους δύο τύπους δεν τους βλέπω δυστυχώς να κρατάνε για πολύ ακόμα δεδομένου του ερχομού των καινούργιων λεωφορείων
Απάντηση
(09-09-2024, 07:56 PM)kostas720 Έγραψε: Γενικά τελευταία παρατηρώ ότι τα Mercedes , και τα N2 και οι GN , βρίσκονται σε απαράδεκτη κατάσταση. Τις προάλλες μπήκα σε GN Ανθούσας , εσωτερικά και εξωτερικά ήταν το κακό χάλι δυστυχώς. Τα πάντα βρώμικα σκουριασμένα , οι πόρτες με το ζόρι άνοιγαν , κλιματισμός υπήρχε αλλά ήταν σαν να μην υπήρχε και μία κατάσταση γενικά απογοητευτική. Και έχω δει και σε GN Ράλλης να σέρνεται το πίσω βαγόνι στον δρόμο. Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται και τα Irisbus Agora του φυσικού αερίου (Τα Iris Diesel είναι ακόμα αρκετά αξιόπιστα) με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν καθόλου καλή κινητήρια δύναμη , καμία σχέση με τις GN. Και τους δύο τύπους δεν τους βλέπω δυστυχώς να κρατάνε για πολύ ακόμα δεδομένου του ερχομού των καινούργιων λεωφορείων
Τα iris έχουν μετρημένες ημέρες. Με δεδομένο ότι το δοχείο αεριου έχει ζωή 20 χρόνια (όπως τουλάχιστον ήταν στα renault) από το χρόνο κατασκευής, στα πρώτα οχήματα μπορεί να έχει λήξει ήδη ή πρόκειται να λήξει στους επόμενους μήνες. Συνεπώς δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί τους. Τα ΕΛΒΟ πάλι έπρεπε να είχαν αποσυρθεί πριν 10 χρόνια. Όπως γράφεις λίαν συντόμως θα αντικατασταθουν, οπότε τα κρατάνε όσο πάει. Θα ήταν πέταμα χρημάτων να αρχίσουν τώρα να τα φτιάχνουν.
Απάντηση
(09-09-2024, 07:56 PM)kostas720 Έγραψε: Γενικά τελευταία παρατηρώ ότι τα Mercedes , και τα N2 και οι GN , βρίσκονται σε απαράδεκτη κατάσταση. Τις προάλλες μπήκα σε GN Ανθούσας , εσωτερικά και εξωτερικά ήταν το κακό χάλι δυστυχώς. Τα πάντα βρώμικα σκουριασμένα , οι πόρτες με το ζόρι άνοιγαν , κλιματισμός υπήρχε αλλά ήταν σαν να μην υπήρχε και μία κατάσταση γενικά απογοητευτική. Και έχω δει και σε GN Ράλλης να σέρνεται το πίσω βαγόνι στον δρόμο. Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται και τα Irisbus Agora του φυσικού αερίου (Τα Iris Diesel είναι ακόμα αρκετά αξιόπιστα) με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν καθόλου καλή κινητήρια δύναμη , καμία σχέση με τις GN. Και τους δύο τύπους δεν τους βλέπω δυστυχώς να κρατάνε για πολύ ακόμα δεδομένου του ερχομού των καινούργιων λεωφορείων

Οι GN της Ανθούσας είναι σε άθλια κατάσταση, ίσως περισσότερο από αυτές της Ράλλη. Αλλά έχω μπει σε GN της Ράλλη, που έτρεχαν νερά πάνω στα καθίσματα από το Air Condition και σε μια άλλη έμπαινε μέσα η βροχή από την καταπακτή στην οροφή, η οποία ήταν κλειστή. Αλλά καμία νομίζω δεν έχει μεγαλύτερο χάλι από την #555. Σάπια εντελώς και ακόμα και τα νούμερα στο παρμπρίζ μπροστά είναι κολλημένα με τεράστια κενά.  Tongue
Απάντηση
(09-09-2024, 10:08 PM)antonis Έγραψε: Τα iris έχουν μετρημένες ημέρες. Με δεδομένο ότι το δοχείο αεριου έχει ζωή 20 χρόνια (όπως τουλάχιστον ήταν στα renault) από το χρόνο κατασκευής, στα πρώτα οχήματα μπορεί να έχει λήξει ήδη ή πρόκειται να λήξει στους επόμενους μήνες. Συνεπώς δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί τους. Τα ΕΛΒΟ πάλι έπρεπε να είχαν αποσυρθεί πριν 10 χρόνια. Όπως γράφεις λίαν συντόμως θα αντικατασταθουν, οπότε τα κρατάνε όσο πάει. Θα ήταν πέταμα χρημάτων να αρχίσουν τώρα να τα φτιάχνουν.

Το περίεργο είναι πάντως ότι τώρα τελευταία εμφανίζονται όλο και περισσότερες GN που έχουν περάσει, τουλάχιστον εξωτερικά, ανακατασκευή. Και ορισμένα N2 έχουν επίσης φρεσκαριστεί (πλέον πρόσφατο παράδειγμα το #590). Υποθέτω ότι ένα μέρος από GN και N2 θα εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια προτού αποσυρθεί, όπως τα λίγα Ν1 που έμειναν να παλεύουν μέχρι τέλους.
Απάντηση
(10-09-2024, 11:03 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Το περίεργο είναι πάντως ότι τώρα τελευταία εμφανίζονται όλο και περισσότερες GN που έχουν περάσει, τουλάχιστον εξωτερικά, ανακατασκευή. Και ορισμένα N2 έχουν επίσης φρεσκαριστεί (πλέον πρόσφατο παράδειγμα το #590). Υποθέτω ότι ένα μέρος από GN και N2 θα εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια προτού αποσυρθεί, όπως τα λίγα Ν1 που έμειναν να παλεύουν μέχρι τέλους.

Oι GN κρατάνε όρθια τη συγκοινωνία της Αθήνας στις πιό βασικές γραμμές της. 608 και Β5 βγαίνουν σχεδόν αποκλειστικά με GN από Ανθούσα και θέλουν κάθε μέρα 35 οχήματα. Ομοίως, λόγω της πολύ κακής διαθεσιμότητας των Solaris 18m (μόνιμα κυκλοφορούν τα μισά μόνο) οι GN είναι απολύτως απαραίτητες στην Π.Ράλλη. 

Η ΟΣΥ περιμένει 100 αρθρωτά Iveco γκαζιέρες. Όταν έρθουν αυτές, λογικά θα φύγουν τα πιό ταλαιπωρημένα GN και η Ανθούσα θα βγάζει 608 (25 οχήματα) Β5 (12 οχήματα) 550 (20 οχήματα) και Α7 (12 οχήματα), δηλαδή 70 οχήματα (τα υπόλοιπα 30 θα είναι χαλασμένα ή εκτός διαθεσιμότητας, όπως συμβαίνει πάντοτε). 

Στη συνέχεια θα πρέπει να μπολιαστεί η Π.Ράλλη με leasing (άλλα 100 αν θυμάμαι καλά). Τότε μόνο θα μπορέσουν να φύγουν οι GN. 

Ομοίως και τα Ν2, λογικά θα παραμείνουν μέχρι να έρθουν αντικαταστάσεις από τις παραγγελίες της ΟΣΥ (ιδιόκτητα και leasing). Αν το χρονοδιάγραμμα προχωρήσει όπως έχει ανακοινωθεί, θα μας πάρει 2-3 χρόνια ακόμη.
Απάντηση
(10-09-2024, 11:57 AM)Citaro Έγραψε: Oι GN κρατάνε όρθια τη συγκοινωνία της Αθήνας στις πιό βασικές γραμμές της. 608 και Β5 βγαίνουν σχεδόν αποκλειστικά με GN από Ανθούσα και θέλουν κάθε μέρα 35 οχήματα. Ομοίως, λόγω της πολύ κακής διαθεσιμότητας των Solaris 18m (μόνιμα κυκλοφορούν τα μισά μόνο) οι GN είναι απολύτως απαραίτητες στην Π.Ράλλη. 

Η ΟΣΥ περιμένει 100 αρθρωτά Iveco γκαζιέρες. Όταν έρθουν αυτές, λογικά θα φύγουν τα πιό ταλαιπωρημένα GN και η Ανθούσα θα βγάζει 608 (25 οχήματα) Β5 (12 οχήματα) 550 (20 οχήματα) και Α7 (12 οχήματα), δηλαδή 70 οχήματα (τα υπόλοιπα 30 θα είναι χαλασμένα ή εκτός διαθεσιμότητας, όπως συμβαίνει πάντοτε). 

Στη συνέχεια θα πρέπει να μπολιαστεί η Π.Ράλλη με leasing (άλλα 100 αν θυμάμαι καλά). Τότε μόνο θα μπορέσουν να φύγουν οι GN. 

Ομοίως και τα Ν2, λογικά θα παραμείνουν μέχρι να έρθουν αντικαταστάσεις από τις παραγγελίες της ΟΣΥ (ιδιόκτητα και leasing). Αν το χρονοδιάγραμμα προχωρήσει όπως έχει ανακοινωθεί, θα μας πάρει 2-3 χρόνια ακόμη.
Οι τελευταίες GN που θα μείνουν σίγουρα θα κάνουν Μενίδι

Ναι τα leasing αρθρωτά θα είναι 100. Όλα τα νέα λεωφορεία όμως θα έρθουν μέχρι το καλοκαίρι λένε οπότε ακόμα και οι GN έχουν Μαξ μέχρι του χρόνου τον Δεκέμβρη 
Μακάρι το Μπραχάμι να κρατήσει μερικά Ν2 για έναν ακόμα χρόνο όπως έκανε πέρυσι με τα Ν1 αλλά το βλέπω πολύ πιο δύσκολο
Απάντηση
Όταν πάνε οι νταλίκες Urbanway στην Ανθούσα θα επιστρέψουν και οι 10 leasing νταλίκες της Ανθούσας στην Ράλλη. Επίσης αν η Ανθούσα πάρει 550 και Α7 σημαίνει ότι αντίστοιχα το έργο της Ράλλη θα μειωθεί κατά 35 νταλίκες και θα πάρει γραμμές με 12μετρα. Επομένως θα μπορούν να αποσυρθούν 35 GN Ανθούσας + 45 GN Ράλλη και να μείνουν σύνολο 25 GN στην Ράλλη είτε 40 GN και καμία Volvo, που είναι το πιθανότερο.

Πάντως σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης των leasing σύντομα θα έρθουν οι 100 νταλίκες της εθνικής leasing, οπότε στην πράξη θα αποσυρθούν όλες.

Όσο για τα 12μετρα υποτίθεται ότι ο αριθμός των Yutong θα έφτανε να αποσυρθούν και τα 70 Ν2 και οι 40 γκαζιέρες. Ωστόσο με τα προβλήματα στην κατανάλωση μπαταρίας (εδώ στο θερινό 2 έβγαιναν 15-20 έξω) φαίνεται ότι αυτό θα γίνει μόλις έρθουν τα πρώτα 100 οχήματα, είτε είναι της εθνικής leasing είτε τα 200 φυσικού αερίου
Απάντηση
(10-09-2024, 01:02 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Όταν πάνε οι νταλίκες Urbanway στην Ανθούσα θα επιστρέψουν και οι 10 leasing νταλίκες της Ανθούσας στην Ράλλη. Επίσης αν η Ανθούσα πάρει 550 και Α7 σημαίνει ότι αντίστοιχα το έργο της Ράλλη θα μειωθεί κατά 35 νταλίκες και θα πάρει γραμμές με 12μετρα. Επομένως θα μπορούν να αποσυρθούν 35 GN Ανθούσας + 45 GN Ράλλη και να μείνουν σύνολο 25 GN στην Ράλλη είτε 40 GN και καμία Volvo, που είναι το πιθανότερο.

Πάντως σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης των leasing σύντομα θα έρθουν οι 100 νταλίκες της εθνικής leasing, οπότε στην πράξη θα αποσυρθούν όλες.

Όσο για τα 12μετρα υποτίθεται ότι ο αριθμός των Yutong θα έφτανε να αποσυρθούν και τα 70 Ν2 και οι 40 γκαζιέρες. Ωστόσο με τα προβλήματα στην κατανάλωση μπαταρίας (εδώ στο θερινό 2 έβγαιναν 15-20 έξω) φαίνεται ότι αυτό θα γίνει μόλις έρθουν τα πρώτα 100 οχήματα, είτε είναι της εθνικής leasing είτε τα 200 φυσικού αερίου
Αρχές Μαϊου τελικά όπως αποδείχθηκε τα Ν2 και οι γκαζιερες ξεπερνούσαν τα 140
Τότε είχαμε 50 Ν2 Μπραχαμίου, 50 Ν2 Βοτανικού, 15 Ν2 Ανθούσας και 45 γκαζιέρες 
Κόπηκαν μια δεκαριά Ν2 Μπραχαμίου, τα δίπορτα του βοτανικού και κάποια ακόμα, τα Ν2 Ανθούσας και οι γκαζιερες Λιοσίων μαζί με ακόμα 10+ γκαζιέρες που πήγαν από Ανθούσα Λιόσια και δεν βγήκαν ποτέ (δηλαδή περίπου 65 οχήματα)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 92.484 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)