Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(07-09-2024, 02:00 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Καλησπέρα στην ομάδα!!
Θα ήταν εύκολο να υπάρξει μια εκτίμηση του αριθμού ανά τύπο λεωφορείου που κυκλοφορούν στην Αθήνα υπό τον ΟΣΥ;( εκτός των leasing και των ΚΤΕΛ)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω όποιος/α γνωρίζει κάτι παραπάνω!!
Ενδέχεται ακόμα και ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να μην το ξέρουν αυτό. Με τόσους τύπους λεωφορείων, τόσα αμαξοστάσια, βλάβες, αποσύρσεις, μετακινήσεις, κλπ μια ακριβής προσέγγιση μου φαίνεται δύσκολη έως απίθανη. Βέβαια κάθε γνώση καλοδεχούμενη και περιμένω και εγώ να δω τα νούμερα.
Απάντηση
(07-09-2024, 02:00 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Καλησπέρα στην ομάδα!!
Θα ήταν εύκολο να υπάρξει μια εκτίμηση του αριθμού ανά τύπο λεωφορείου που κυκλοφορούν στην Αθήνα υπό τον ΟΣΥ;( εκτός των leasing και των ΚΤΕΛ)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω όποιος/α γνωρίζει κάτι παραπάνω!!
Στο περίπου 

Ν2: 70
Τσιμεντόλιθοι νεοπλάν μίντι: 45
Solaris μιντι: 120+
GN: 130
Αθηνές (νταλίκες βόλβο): 15
Solaris 18μετρα: 60-65
Γκαζιέρες Ανθούσας: 30
Σιτέλις: δεν έχω ιδέα 
Iris Diesel: πάνω από 150 ίσως 180
Εξαχίλιαρα τρόλεϊ: 40
Υπόλοιπα είδη τρόλεϊ: δεν ξέρω 
Ηλεκτρικά: 140 ήρθαν δεν ξέρω αν έχει χαιρετήσει κάποιο
Απάντηση
(08-09-2024, 01:13 PM)Leon377 Έγραψε: Στο περίπου 

Ν2: 70
Τσιμεντόλιθοι νεοπλάν μίντι: 45
Solaris μιντι: 120+
GN: 130
Αθηνές (νταλίκες βόλβο): 15
Solaris 18μετρα: 60-65
Γκαζιέρες Ανθούσας: 30
Σιτέλις: δεν έχω ιδέα 
Iris Diesel: πάνω από 150 ίσως 180
Εξαχίλιαρα τρόλεϊ: 40
Υπόλοιπα είδη τρόλεϊ: δεν ξέρω 
Ηλεκτρικά: 140 ήρθαν δεν ξέρω αν έχει χαιρετήσει κάποιο
Σε ευχαριστώ πολύ
 Στο site της ΟΣΥ υπάρχουν οι τύποι και οι αριθμοί έως 31/12/22. Σχεδον 2 χρόνια πριν. Τα Citelis ήταν στα 195 τώρα δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κατά πολύ ο αριθμός
Απάντηση
Όλο και καποιο θα έχει χαιρετήσει
Απάντηση
Αν θυμάμαι καλά 162 είναι επίσημα τα Citelis πλέον αλλά στην πράξη πρέπει να είναι γύρω στα 120 με 130.
Απάντηση
Γενικά τελευταία παρατηρώ ότι τα Mercedes , και τα N2 και οι GN , βρίσκονται σε απαράδεκτη κατάσταση. Τις προάλλες μπήκα σε GN Ανθούσας , εσωτερικά και εξωτερικά ήταν το κακό χάλι δυστυχώς. Τα πάντα βρώμικα σκουριασμένα , οι πόρτες με το ζόρι άνοιγαν , κλιματισμός υπήρχε αλλά ήταν σαν να μην υπήρχε και μία κατάσταση γενικά απογοητευτική. Και έχω δει και σε GN Ράλλης να σέρνεται το πίσω βαγόνι στον δρόμο. Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται και τα Irisbus Agora του φυσικού αερίου (Τα Iris Diesel είναι ακόμα αρκετά αξιόπιστα) με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν καθόλου καλή κινητήρια δύναμη , καμία σχέση με τις GN. Και τους δύο τύπους δεν τους βλέπω δυστυχώς να κρατάνε για πολύ ακόμα δεδομένου του ερχομού των καινούργιων λεωφορείων
Απάντηση
(09-09-2024, 07:56 PM)kostas720 Έγραψε: Γενικά τελευταία παρατηρώ ότι τα Mercedes , και τα N2 και οι GN , βρίσκονται σε απαράδεκτη κατάσταση. Τις προάλλες μπήκα σε GN Ανθούσας , εσωτερικά και εξωτερικά ήταν το κακό χάλι δυστυχώς. Τα πάντα βρώμικα σκουριασμένα , οι πόρτες με το ζόρι άνοιγαν , κλιματισμός υπήρχε αλλά ήταν σαν να μην υπήρχε και μία κατάσταση γενικά απογοητευτική. Και έχω δει και σε GN Ράλλης να σέρνεται το πίσω βαγόνι στον δρόμο. Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται και τα Irisbus Agora του φυσικού αερίου (Τα Iris Diesel είναι ακόμα αρκετά αξιόπιστα) με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν καθόλου καλή κινητήρια δύναμη , καμία σχέση με τις GN. Και τους δύο τύπους δεν τους βλέπω δυστυχώς να κρατάνε για πολύ ακόμα δεδομένου του ερχομού των καινούργιων λεωφορείων
Τα iris έχουν μετρημένες ημέρες. Με δεδομένο ότι το δοχείο αεριου έχει ζωή 20 χρόνια (όπως τουλάχιστον ήταν στα renault) από το χρόνο κατασκευής, στα πρώτα οχήματα μπορεί να έχει λήξει ήδη ή πρόκειται να λήξει στους επόμενους μήνες. Συνεπώς δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί τους. Τα ΕΛΒΟ πάλι έπρεπε να είχαν αποσυρθεί πριν 10 χρόνια. Όπως γράφεις λίαν συντόμως θα αντικατασταθουν, οπότε τα κρατάνε όσο πάει. Θα ήταν πέταμα χρημάτων να αρχίσουν τώρα να τα φτιάχνουν.
Απάντηση
(09-09-2024, 07:56 PM)kostas720 Έγραψε: Γενικά τελευταία παρατηρώ ότι τα Mercedes , και τα N2 και οι GN , βρίσκονται σε απαράδεκτη κατάσταση. Τις προάλλες μπήκα σε GN Ανθούσας , εσωτερικά και εξωτερικά ήταν το κακό χάλι δυστυχώς. Τα πάντα βρώμικα σκουριασμένα , οι πόρτες με το ζόρι άνοιγαν , κλιματισμός υπήρχε αλλά ήταν σαν να μην υπήρχε και μία κατάσταση γενικά απογοητευτική. Και έχω δει και σε GN Ράλλης να σέρνεται το πίσω βαγόνι στον δρόμο. Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται και τα Irisbus Agora του φυσικού αερίου (Τα Iris Diesel είναι ακόμα αρκετά αξιόπιστα) με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν καθόλου καλή κινητήρια δύναμη , καμία σχέση με τις GN. Και τους δύο τύπους δεν τους βλέπω δυστυχώς να κρατάνε για πολύ ακόμα δεδομένου του ερχομού των καινούργιων λεωφορείων

Οι GN της Ανθούσας είναι σε άθλια κατάσταση, ίσως περισσότερο από αυτές της Ράλλη. Αλλά έχω μπει σε GN της Ράλλη, που έτρεχαν νερά πάνω στα καθίσματα από το Air Condition και σε μια άλλη έμπαινε μέσα η βροχή από την καταπακτή στην οροφή, η οποία ήταν κλειστή. Αλλά καμία νομίζω δεν έχει μεγαλύτερο χάλι από την #555. Σάπια εντελώς και ακόμα και τα νούμερα στο παρμπρίζ μπροστά είναι κολλημένα με τεράστια κενά.  Tongue
Απάντηση
(09-09-2024, 10:08 PM)antonis Έγραψε: Τα iris έχουν μετρημένες ημέρες. Με δεδομένο ότι το δοχείο αεριου έχει ζωή 20 χρόνια (όπως τουλάχιστον ήταν στα renault) από το χρόνο κατασκευής, στα πρώτα οχήματα μπορεί να έχει λήξει ήδη ή πρόκειται να λήξει στους επόμενους μήνες. Συνεπώς δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί τους. Τα ΕΛΒΟ πάλι έπρεπε να είχαν αποσυρθεί πριν 10 χρόνια. Όπως γράφεις λίαν συντόμως θα αντικατασταθουν, οπότε τα κρατάνε όσο πάει. Θα ήταν πέταμα χρημάτων να αρχίσουν τώρα να τα φτιάχνουν.

Το περίεργο είναι πάντως ότι τώρα τελευταία εμφανίζονται όλο και περισσότερες GN που έχουν περάσει, τουλάχιστον εξωτερικά, ανακατασκευή. Και ορισμένα N2 έχουν επίσης φρεσκαριστεί (πλέον πρόσφατο παράδειγμα το #590). Υποθέτω ότι ένα μέρος από GN και N2 θα εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια προτού αποσυρθεί, όπως τα λίγα Ν1 που έμειναν να παλεύουν μέχρι τέλους.
Απάντηση
(10-09-2024, 11:03 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Το περίεργο είναι πάντως ότι τώρα τελευταία εμφανίζονται όλο και περισσότερες GN που έχουν περάσει, τουλάχιστον εξωτερικά, ανακατασκευή. Και ορισμένα N2 έχουν επίσης φρεσκαριστεί (πλέον πρόσφατο παράδειγμα το #590). Υποθέτω ότι ένα μέρος από GN και N2 θα εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια προτού αποσυρθεί, όπως τα λίγα Ν1 που έμειναν να παλεύουν μέχρι τέλους.

Oι GN κρατάνε όρθια τη συγκοινωνία της Αθήνας στις πιό βασικές γραμμές της. 608 και Β5 βγαίνουν σχεδόν αποκλειστικά με GN από Ανθούσα και θέλουν κάθε μέρα 35 οχήματα. Ομοίως, λόγω της πολύ κακής διαθεσιμότητας των Solaris 18m (μόνιμα κυκλοφορούν τα μισά μόνο) οι GN είναι απολύτως απαραίτητες στην Π.Ράλλη. 

Η ΟΣΥ περιμένει 100 αρθρωτά Iveco γκαζιέρες. Όταν έρθουν αυτές, λογικά θα φύγουν τα πιό ταλαιπωρημένα GN και η Ανθούσα θα βγάζει 608 (25 οχήματα) Β5 (12 οχήματα) 550 (20 οχήματα) και Α7 (12 οχήματα), δηλαδή 70 οχήματα (τα υπόλοιπα 30 θα είναι χαλασμένα ή εκτός διαθεσιμότητας, όπως συμβαίνει πάντοτε). 

Στη συνέχεια θα πρέπει να μπολιαστεί η Π.Ράλλη με leasing (άλλα 100 αν θυμάμαι καλά). Τότε μόνο θα μπορέσουν να φύγουν οι GN. 

Ομοίως και τα Ν2, λογικά θα παραμείνουν μέχρι να έρθουν αντικαταστάσεις από τις παραγγελίες της ΟΣΥ (ιδιόκτητα και leasing). Αν το χρονοδιάγραμμα προχωρήσει όπως έχει ανακοινωθεί, θα μας πάρει 2-3 χρόνια ακόμη.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 231 99.225 06-02-2025, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)