Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.47 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Λεωφορειακές γραμμές ανα Αμαξοστάσιο
#91
Άρα τα πήρε το Ελληνικό. Με αντάλλαγμα το Α1 μήπως;;; Ή τις υπόλοιπες βάρδιες του 608;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#92
(04-01-2011, 11:55 AM)panos81 Έγραψε: Και σήμερα στο Α7/Β7 είδα για πρώτη φορά MBO405GN2. Άρα προφανώς κάποια δρομολόγια τα πήρε ή το Ελληνικό ή η Ανθούσα; Ή μεταφέρονται MBO405GN2 στην Π. Ράλλη, όπως είχε ειπωθεί παλαιότερα;

Φιλε Πανο η Ανθουσα δεν εχει GN απο το Νοεμβριο του 2009 λογω κατασκευης του νεου Α/Σ Ανθουσας και ετσι ολες οι GN μεταφερθηκαν στο Ελληνικο Οποτε το Ελληνικο πηρε το Α7/Β7
Απάντηση
#93
Λογικά πρέπει να άφησε τα Α7/Β7 ο Βοτανικός αφού έδωσε τα Ν1 στο Μπραχάμι.
Απάντηση
#94
Μια στιγμή! Τώρα που είναι τα Ν1 του Ελληνικού;;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#95
Αν εννοείς αυτά που είχε δώσει στο Βοτανικό μεταφέροντε Μπραχάμι για τα Daf.
Απάντηση
#96
Μάλιστα....... επίσης, ΑΝ επαληθευτεί το σενάριο που θέλει τις καινούριες γκαζιέρες να πηγαίνουν Ελληνικό, θα πάνε κι άλλα Ν1 στο Μπραχάμι. Και εύχομαι να μην γίνει αυτό, γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι δώσανε τόσα λεφτά για να πάρουν καινούριες κατσαρόλες τα τοπικά της Βάρης και της Γλυφάδας!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#97
Στα Α7/Β7 πάντως ήταν σπάνιο να δούμε Ν1... κατά 90% έβαζαν Ν2. Τώρα που το σκέφτομαι κολλάει τα GN2 του Ελληνικού να αντικατέστησαν Ν1/Ν2 του Βοτανικού, καθώς σήμερα ως τώρα δεν έχω δει 12μετρο στο Α7. Οπότε από την μία έχουμε το θετικό ότι αυξάνεται η χωρητικότητα (αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα) αλλά από την άλλη είναι το αρνητικό ότι το Α/Σ Ελληνικού απέχει περισσότερο από την Κάνιγγος απ' ότι ο Βοτανικός. Τουλάχιστον τα λεωφορεία που εκτελούν τα πρώτα δρομολόγια της ημέρας θα πρέπει να είναι από Π. Ράλλη για πρακτικούς λόγους.

Πιστεύω όμως, όσον αφορά την χρήση των νέων γκαζιέρων (Citelis) στα τοπικά των νοτίων προαστίων, ότι τα δύο ζεύγη γειτονικών αμαξοστασίων (βλ. Π. Ράλλη - Βοτανικός και Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό) μπορούν εύκολα να ανταλλάξουν γραμμές μεταξύ τους, έτσι τα Citelis μπορεί να πάνε στις γραμμές από Δάφνη ή Συγγρού-Φιξ, και τα τοπικά των νοτίων προαστίων να χρησιμοποιούν Ν1 από Μπραχάμι και Ελληνικό. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι, παρά την ηλικία τους, τα Ν1 είναι ίσως τα καλλίτερα λεωφορεία της Αθήνας.
Απάντηση
#98
(04-01-2011, 04:54 PM)panos81 Έγραψε: Τώρα που το σκέφτομαι κολλάει τα GN2 του Ελληνικού να αντικατέστησαν Ν1/Ν2 του Βοτανικού, καθώς σήμερα ως τώρα δεν έχω δει 12μετρο στο Α7. Οπότε από την μία έχουμε το θετικό ότι αυξάνεται η χωρητικότητα (αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα) αλλά από την άλλη είναι το αρνητικό ότι το Α/Σ Ελληνικού απέχει περισσότερο από την Κάνιγγος απ' ότι ο Βοτανικός. [...]

Πιστεύω όμως, όσον αφορά την χρήση των νέων γκαζιέρων (Citelis) στα τοπικά των νοτίων προαστίων, ότι τα δύο ζεύγη γειτονικών αμαξοστασίων (βλ. Π. Ράλλη - Βοτανικός και Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό) μπορούν εύκολα να ανταλλάξουν γραμμές μεταξύ τους, έτσι τα Citelis μπορεί να πάνε στις γραμμές από Δάφνη ή Συγγρού-Φιξ, και τα τοπικά των νοτίων προαστίων να χρησιμοποιούν Ν1 από Μπραχάμι και Ελληνικό.

α) Μήπως το γεγονός ότι εθεάθη GN στα Α7/Β7 οφείλεται σε κάποια "τράμπα" που έγινε με το 550 λόγω έλλειψης οχήματος;;
Κουλό μου φαίνεται να δώσανε νταλίκες από το ΑΜ ΕΛΛ στο ΑΒ7, καθώς όπως πολύ καλά λέει ο cmegas, πιό λογικό θα ήταν να τις δώσουν στο 608, που ούτως η άλλως βγαίνει 1/3 - 2/3 Ελληνικό/Ράλλη, παρά να ανακατεύουν ένα κάρο αμαξοστάσια σε μια γραμμή.

β) Πώς να πάνε τα Citelis στο Ελληνικό ρε παιδιά; Από που θα παίρνουν αέριο; Θα τρέχουν στην Ανθούσα, κάνοντας τον κύκλο της αρβανιτιάς;
Εκτός κι αν γίνεται τίποτα με την τροφοδότηση και πήρε παροχή φυσικού αερίου το ΑΜ ΕΛΛ.
Αν εν τέλει πάνε τα Citelis, καλά θα κάνουν να τα στείλουν και σε μας (Ζωγράφου), που έχουμε μείνει με χρέπια!
Απάντηση
#99
(04-01-2011, 05:45 PM)Citaro Έγραψε: α) Μήπως το γεγονός ότι εθεάθη GN στα Α7/Β7 οφείλεται σε κάποια "τράμπα" που έγινε με το 550 λόγω έλλειψης οχήματος;;
Κουλό μου φαίνεται να δώσανε νταλίκες από το ΑΜ ΕΛΛ στο ΑΒ7, καθώς όπως πολύ καλά λέει ο cmegas, πιό λογικό θα ήταν να τις δώσουν στο 608, που ούτως η άλλως βγαίνει 1/3 - 2/3 Ελληνικό/Ράλλη, παρά να ανακατεύουν ένα κάρο αμαξοστάσια σε μια γραμμή.

β) Πώς να πάνε τα Citelis στο Ελληνικό ρε παιδιά; Από που θα παίρνουν αέριο; Θα τρέχουν στην Ανθούσα, κάνοντας τον κύκλο της αρβανιτιάς;
Εκτός κι αν γίνεται τίποτα με την τροφοδότηση και πήρε παροχή φυσικού αερίου το ΑΜ ΕΛΛ.
Αν εν τέλει πάνε τα Citelis, καλά θα κάνουν να τα στείλουν και σε μας (Ζωγράφου), που έχουμε μείνει με χρέπια!
μια χαρα ειναι τα Ν1 στου ζωγραφου
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
(04-01-2011, 05:45 PM)Citaro Έγραψε: α) Μήπως το γεγονός ότι εθεάθη GN στα Α7/Β7 οφείλεται σε κάποια "τράμπα" που έγινε με το 550 λόγω έλλειψης οχήματος;;
Ήταν όμως τουλάχιστον 3 διαφορετικά που είδα σήμερα...

Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Πρότυπες Λεωφορειακές Γραμμές Giannis 128 195.812 03-11-2016, 12:06 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Γραμμές τρόλεϊ ανα Αμαξοστάσιο panos81 3 7.737 30-12-2010, 04:07 PM
Τελευταία Δημοσίευση: aliance

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)