Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 3.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3
Ξέρουμε πότε θα ενεργοποιηθουν οι μπάρες στο τμήμα από Αγία Βαρβάρα μέχρι δημοτικό θέατρο; Έχουν τοποθετηθεί εδώ και καιρό και ακόμα υπάρχει το παλιό σύστημα
Απάντηση
(04-12-2023, 11:39 AM)Citaro Έγραψε: Aυτό είναι το ιδανικό σενάριο, αλλά με την παρούσα κατάσταση όσον αφορά στελέχωση/συρμούς, δεν εφαρμόζεται. Αυτό που πρέπει (και μπορεί) να γίνει , είναι να εφαρμοστεί το παλιό μοτίβο ΗΣΑΠ. Κορμός/Κορμός/Τοπικό, Κορμός/Κορμός/Τοπικό κλπ.  και αυτό το πολύ με ρυθμό τρείς συρμοί στο δεκάλεπτο.

Πχ αναχώρηση από Πειραιά : 09:07ΑΕΡ        -         09:12ΠΛ 09:17ΠΛ      -           09:23ΠΛ 09:28ΠΛ        -         09:33ΠΛ 09:38ΠΛ      -           09:43ΑΕΡ κ.ο.κ
από ΑΙΓΑΛΕΩ                          09:22ΑΕΡ 09:25ΑΜΥ 09:28ΠΛ 09:32ΠΛ 09:36ΑΜΥ  09:39ΠΛ 09:43ΠΛ 09:46ΑΜΥ 09:49ΠΛ 09:53ΠΛ 09:56ΑΜΥ 09:59ΑΕΡ  κ.ο.κ
από ΣΥΝΤΑΓΜΑ                       09:30ΑΕΡ 09:33ΑΜΥ 09:36ΠΛ 09:40ΠΛ 09:44ΑΜΥ  09:47ΠΛ 09:51ΠΛ 09:54ΑΜΥ 09:57ΠΛ 10:01ΠΛ 10:04ΑΜΥ 10:07ΑΕΡ κ.ο.κ

Το ίδιο πράγμα έκανε επί χρόνια ο ΗΣΑΠ. ΠΕΙΡ-ΚΗΦ /ΠΕΙΡ-ΚΗΦ/ΤΑΥΡ- ΕΙΡ και συνέχεια με το ίδιο μοτίβο. Επειδή όμως η χρονοαπόσταση γινόταν από Πειραιά και Κηφισιά 7/3, έφευγε ο πρώτος συρμός στο 5λεπτο και καθόταν στην Καλλιθέα 1,5 λεπτό. Το ίδιο γινόταν και από Κηφισιά, με αναμονή 1,5 λεπτό στο Μαρούσι (και μετά το 2004 στη Νερανζτιώτισσα).

Κάτι αντίστοιχο πρέπει να γίνει και στη γραμμή 3 ώστε να μην αφήνονται μεγάλα κενά στους εξωτερικούς σταθμούς (και με δεδομένο ότι έχουμε το "χωλό" 36λεπτο του Αεροδρομίου, που δεν επιτρέπει καθαρό ρυθμό 5/10).

Ιδανικό σενάριο θα ήταν καθαρό τρίλεπτο στο εσωτερικό δίκτυο (ΑΙΓΑΛΕΩ - ΑΜΥΝΑ) και 6/3/3 6/3/3 στο εξωτερικό δίκτυο, αλλά δεν γίνεται αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμοι οδηγοί.
Εγώ πιστεύω σε έναν βαθμό πως όσο καλό και αν είναι η επέκταση ενός μέσου σταθερής τροχιάς καμία βελτίωση στην καθημερινότητα δεν φαίνεται όσο δεν επενδύουν οι παράγοντες σε προσωπικό, υποδομές , ανταλλακτικά και συρμούς. Συν της άλλης θεωρώ λάθος να τραβάμε ένα σκηνή μέχρι να σπάσει κάποια στιγμή.... Με την αναρχία του λεκανοπεδίου που φτάσαμε στο σήμερα φτάνουμε στο σημείο να λέμε 5-6 γραμμές μετρό (μελλοντικές και υπάρχουσες) δεν έχει νόημα τόσο από θέμα αναμονής παράδοσης έργου ούτε κάθε γειτονιά και μέτρο και να φτάνουμε να έχουμε από Πειραιά σε αεροδρόμιο με άλλο εισητηριο προς αεροδρόμιο λες και μπαίνουμε σε άλλο μέσο για να υπάρχει διαφορετική τιμολογιακή πολιτική. Ενώ θα μπορούσε να ενισχύσουν το παλιό σταθμό του Πειραιά που ήταν δίπλα στο λιμάνι με μια υπόγεια η υπεραγία διάβαση και να έσπαγε η γραμμή 3 σε 2 κομμάτια δημ θέατρο Σύνταγμα. Και άλλος σταθμός ίσως κοντά στο Ζάππειο προς Πλακεντίας και εκεί να υπήρχαν διερευματικοι συρμοί για εξυπηρέτηση κέντρου με αεροδρόμιο για τις περιοχές της Παλλήνης και των Σπάτων. Όπως επίσης και της γραμμής 1. Όσο πας προς τα άκρα ο συρμός αδειάζει πέρα από τον Πειραιά οκ και το σημείο Μοναστηράκι κάτω Πατήσια. Που απλά ίσως Εκει θα χρειαζόταν ένα στυλ όπως στον σταθμό Λαρίσης με πολλαπλές αποβάθρες για ξεχωριστές γραμμές που θα βοηθούσε αντί για το πρώτο παράδειγμα στην γραμμή 3 να γινοταν αντίστοιχα έτσι
Απάντηση
Θα ήθελα να παραθέσω ένα μικρό σχόλιο μετά από σκέψη που έκανα δοκιμάζοντας αρκετές διαδρομές για το πώς να φθάσει κάποιος στο κέντρο του Πειραιά και στο λιμάνι αντίστοιχα από τα προάστια του Πειραιά. Από αυτό στο διάστημα των χρόνων της συνολικής λειτουργίας μέχρι και το δημοτικό θέατρο παρατήρησα πως για τους κατοίκους των προαστίων του Πειραιά (αν θέλει κάποιος να με διαψεύσει μπορεί) κανένα όφελος πέρα από όχληση δεν δημιούργησε το μετρό προς δημοτικό θέατρο. Αντίθετα χώροι δημόσιας σημασίας μειώθηκαν και έχασαν το ελάχιστο πράσινο που είχαν συν την κατάληψη των χώρων πέρα του χρόνου του αρχικού πλάνου παράδοσης. Αυτό το λέω κυρίως για την κατεύθυνση προς Πειραιά και όχι το αντίθετο γιατί και με το Google maps παρατήρησα πως η διαδρομή από κάποια προάστια του Πειραιά προς το κέντρο του ήταν ποιο σύντομη με λεωφορείο τότε ακόμα και σήμερα παρά σε συνδυασμό με το μετρό! Που υπήρχε αύξηση χρόνου μετακίνησης +10' αν βάλουμε τον χρόνο αναμονής στην αποβάθρα. Επίσης πριν το μετρό υπήρχαν περιοχές που στα περίχωρα τους είχαν σύνδεση με τον Πειραιά έχοντας τρεις διαφορετικές γραμμές ενώ τώρα μια ... Προφανώς δεν αναφέρομαι σίγουρα για το όφελος για την μετακίνηση προς την υπόλοιπη Αθήνα και την μείωση των αυτοκινήτων και διευκόλυνση του εργαζόμενου από τα περίχωρα του Πειραιά να πάρει το πολύ λεωφορείο και μετά μετρό αν όχι κατευθείαν το μετρό αντί το αυτοκίνητο αλλά αυτό πιστεύω πεις δεν φέρνει την εξισορρόπηση στην ζυγαριά .
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 20 28.894 23-07-2024, 07:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 169 239.984 10-12-2023, 07:15 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 87.181 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)