Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Για το τετραήμερο των περιφερειακών εκλογών βγήκε ειδικό πρόγραμμα με μειωμένη συχνότητα, μάλλον για να εξυπηρετήσει τους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ που ψηφίζουν και χρειάζονται εκλογική άδεια. Όντως πάντως η μείωση της συχνότητας ακόμα και τα Σαββατοκύριακα σε όλες τις γραμμές δημιουργεί άμεσα συνωστισμό.

Γενικά πάντως η γραμμή 3 είναι πολύ ευαίσθητη στην συχνότητα. Για 2' παραπάνω μπορεί να γίνει το αδιαχώρητο.

Στην γραμμή 1 έχουμε το ιδιαίτερο φαινόμενο στην μία κατεύθυνση να έχει συχνότητα ανά 4' και στην άλλη ανά 12'...
Απάντηση
Τελευταία παρατηρώ (Τουλάχιστον στην γραμμή 1) ότι είναι σε λειτουργία ο κλιματισμός σε όλα τα τρένα, ότι γίνονται ανακοινώσεις από οδηγούς να κλείνουν τα παράθυρα και ότι στο τέρμα τις Κηφησιάς τα κλείνουν και οι ίδιοι οι οδηγοί σε όλον τον συρμό.

Επίσης όταν έχει πολυ ζέστη αποσύρονται τα δανεικά πρώτης γενιάς που δεν έχουν κλιματισμο και σταθμεύουν με ανοιχτές όλες τις πόρτες στην Αττική (Λογικά για να επιστρέψουν όταν ξαναπέσει η θερμοκρασία)
Απάντηση
(01-07-2024, 09:32 AM)panos1b Έγραψε: Τελευταία παρατηρώ (Τουλάχιστον στην γραμμή 1) ότι είναι σε λειτουργία ο κλιματισμός σε όλα τα τρένα, ότι γίνονται ανακοινώσεις  από οδηγούς να κλείνουν τα παράθυρα και ότι στο τέρμα τις Κηφησιάς τα κλείνουν και οι ίδιοι οι οδηγοί σε όλον τον συρμό.

Επίσης όταν έχει πολυ ζέστη αποσύρονται τα δανεικά πρώτης γενιάς που δεν έχουν κλιματισμο και σταθμεύουν με ανοιχτές όλες τις πόρτες στην Αττική (Λογικά για να επιστρέψουν όταν ξαναπέσει η θερμοκρασία)
Θετική εξέλιξη αυτή με τον κλιματισμό , όμως όσες φορές έχω μπει στη γραμμή 1 τα παράθυρα είναι ορθάνοικτα με τον κλιματισμό να δουλεύει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στους συρμούς 10ης και 11ης γενιάς όπου έχουν πολύ μεγάλα παράθυρα καθιστώντας τον κλιματισμό άχρηστο. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει με κάποιον τρόπο? Να κλειδώνουν τα παράθυρα από τους οδηγούς ίσως? Πάντως πολλοί επιβάτες τα ανοίγουν και κατά τη διάρκεια της διαδρομής χωρίς λόγο.
Απάντηση
(01-07-2024, 09:32 AM)panos1b Έγραψε: Τελευταία παρατηρώ (Τουλάχιστον στην γραμμή 1) ότι είναι σε λειτουργία ο κλιματισμός σε όλα τα τρένα, ότι γίνονται ανακοινώσεις  από οδηγούς να κλείνουν τα παράθυρα και ότι στο τέρμα τις Κηφησιάς τα κλείνουν και οι ίδιοι οι οδηγοί σε όλον τον συρμό.

Επίσης όταν έχει πολυ ζέστη αποσύρονται τα δανεικά πρώτης γενιάς που δεν έχουν κλιματισμο και σταθμεύουν με ανοιχτές όλες τις πόρτες στην Αττική (Λογικά για να επιστρέψουν όταν ξαναπέσει η θερμοκρασία)
Χθές βράδυ μπήκα ηλεκτρικό μετά από 3 μήνες και δεν είχε κλιματισμό. Ογδόης
Απάντηση
(01-07-2024, 01:30 PM)Leon377 Έγραψε: Χθές βράδυ μπήκα ηλεκτρικό μετά από 3 μήνες και δεν είχε κλιματισμό. Ογδόης
Η αλήθεια είναι ότι βράδυ βγαίνουν και τα πρώτης γενιάς. Όποτε φαντάζομαι δρομολογούν και όσα έχουν βλάβη με τον κλιματισμό τους. Το θέμα είναι ότι περσυ μέρα μεσημέρι έβγαιναν τρένα χωρίς να δουλεύει ο κλιματισμός.
Απάντηση
(01-07-2024, 11:53 AM)kostas720 Έγραψε: Θετική εξέλιξη αυτή με τον κλιματισμό , όμως όσες φορές έχω μπει στη γραμμή 1 τα παράθυρα είναι ορθάνοικτα με τον κλιματισμό να δουλεύει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στους συρμούς 10ης και 11ης γενιάς όπου έχουν πολύ μεγάλα παράθυρα καθιστώντας τον κλιματισμό άχρηστο. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει με κάποιον τρόπο? Να κλειδώνουν τα παράθυρα από τους οδηγούς ίσως? Πάντως πολλοί επιβάτες τα ανοίγουν και κατά τη διάρκεια της διαδρομής χωρίς λόγο.
Τα 10ης και 11ης θεωρώ ότι μπορούν να κλειδώσουν, γιατί έτσι φαίνεται στο πλαίσιο. Δεν είμαι βέβαια σίγουρος.
Απάντηση
Χθες στη 4:30 στην Ανθούπολη παρατήρησα τους συρμούς που πήγαιναν προς Ελληνικό μαζί με αυτόν που έφτασα Ανθούπολη. Όλο τους 1ης γενιάς χωρίς κλιματισμό! Ποιο υποτίθεται είναι το πρόγραμμα που βγαίνουν οι συρμοί αυτοί μέσα στην μέρα και είναι σωστό απανωτά σε μια ολόκληρη γραμμή σε αφετηρία/τέρμα οι 3/4 με 37 βαθμούς υπό σκιά να είναι χωρίς κλιματισμό;
Απάντηση
(18-07-2024, 02:04 PM)Aggele Έγραψε: Χθες στη 4:30 στην Ανθούπολη παρατήρησα τους συρμούς που πήγαιναν προς Ελληνικό μαζί με αυτόν που έφτασα Ανθούπολη. Όλο τους 1ης γενιάς χωρίς κλιματισμό! Ποιο υποτίθεται είναι το πρόγραμμα που βγαίνουν οι συρμοί αυτοί μέσα στην μέρα και είναι σωστό απανωτά σε μια ολόκληρη γραμμή σε αφετηρία/τέρμα οι 3/4 με 37 βαθμούς υπό σκιά να είναι χωρίς κλιματισμό;
Το έχω παρατηρήσει αυτό, όλο αυτούς τυχαίνω ειδικά στη γραμμή 2. Απαράδεκτο να μην υπάρχει κλιματισμός τόσα χρόνια με τη δικαιολογία ότι δεν υπήρχε χώρος ενώ έχει βγει διαγωνισμός για την εγκατάσταση AC άρα χωράνε στα τρένα. Τώρα που τα δρομολόγια είναι πιο αραιά είναι σημαντικό να δρομολογούνται οι πιο καινούργιοι συρμοί.
Απάντηση
(18-07-2024, 02:48 PM)kostas720 Έγραψε: Το έχω παρατηρήσει αυτό, όλο αυτούς τυχαίνω ειδικά στη γραμμή 2. Απαράδεκτο να μην υπάρχει κλιματισμός τόσα χρόνια με τη δικαιολογία ότι δεν υπήρχε χώρος ενώ έχει βγει διαγωνισμός για την εγκατάσταση AC άρα χωράνε στα τρένα. Τώρα που τα δρομολόγια είναι πιο αραιά είναι σημαντικό να δρομολογούνται οι πιο καινούργιοι συρμοί.
Αφού στα Σεπόλια είναι οι περισσότεροι για αυτό βγαίνουν στη γραμμή 2
Στον ελαιώνα έχει ελάχιστους
Απάντηση
Είναι και οι πιο αξιόπιστοι, καθώς εμφανίζουν τα λιγότερα προβλήματα στην λειτουργία τους.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)