Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
05-07-2024, 12:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-07-2024, 12:27 PM από Citaro. Edited 2 times in total.)
(04-07-2024, 01:46 PM)Leon377 Έγραψε: Πρέπει να γίνει αυτό αφού ακούγεται ότι δύσκολα θα μπουν φορτιστές στον βοτανικό λόγω υψηλής κατανάλωσης ρεύματος στην περιοχή
Tι είναι τούτο πάλι; Δεν ήξεραν πόση ενέργεια θα χρειαστούν οι φορτιστές που προορίζονται για τον Βοτανικό; Και ποιά υψηλή κατανάλωση, τη μέρα θα φορτίζουν;; Νύχτα μπαίνουν στην πρίζα και , απ' ότι θυμάμαι, η Softex έχει κλείσει εδώ και δεκαετίες (άραγε αυτή πώς δούλευε τότε);;
Άλλωστε, πόσα οχήματα είναι για Βοτανικό; 20 έχει πάρει η Ανθούσα, αν κρατήσει από τα υπόλοιπα καμια πεντηναριά ο Ρέντης και μοιράσει τα άλλα σε Αττική και Βοτανικό, μένουν το πολύ 50 οχήματα άρα 25 φορτιστές. Έλεος κάπου με τις προχειρότητες
Και για να πώ και κάτι ακόμη : Θέλουν να μου πουν δηλαδή οι οδηγόι ότι, προκειμένου να μην πάνε στον Ρέντη να βγάλουν ηλεκτρικό όχημα (που τους εξασφαλίζει 8 ωρες φούλ κλιματισμό και ησυχία στην οδήγηση) προτιμάνε να βγάλουν χρέπια (Ν2 που τραντάζονται ολόκληρα) ή να παλεύουν με δίπορτα leasing και τον κόσμο να μπινελικώνεται;;
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Τα Ν2 γενικά έχουν καλύτερο κλιματισμό και προφανώς και καλύτερη χωρητικότητα από τα Yutong ενώ οι πόρτες ανοιγοκλεινουν γρηγορότερα.
Αλλά έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα που βγαίνουν από Βοτανικό είναι Man και Citaro.
Αν δει κανείς έχουν κόψει τα Yutong από το 224 και το 054 αλλά σε αρκετές γραμμές των Δυτικών προαστίων έχουν μείνει άρα εκτιμώ το πρόβλημα δεν είναι τόσο να πάνε Ρέντη να βγάλουν όχημα αλλά η απόσταση από το αμαξοστάσιο μέχρι την αφετηρία ή τέρμα της κάθε γραμμής.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(05-07-2024, 02:01 PM)ecoj Έγραψε: Τα Ν2 γενικά έχουν καλύτερο κλιματισμό και προφανώς και καλύτερη χωρητικότητα από τα Yutong ενώ οι πόρτες ανοιγοκλεινουν γρηγορότερα.
Αλλά έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα που βγαίνουν από Βοτανικό είναι Man και Citaro.
Αν δει κανείς έχουν κόψει τα Yutong από το 224 και το 054 αλλά σε αρκετές γραμμές των Δυτικών προαστίων έχουν μείνει άρα εκτιμώ το πρόβλημα δεν είναι τόσο να πάνε Ρέντη να βγάλουν όχημα αλλά η απόσταση από το αμαξοστάσιο μέχρι την αφετηρία ή τέρμα της κάθε γραμμής.
Oι Ανθουσιώτες, πάντως, στα 220/235 τα πάνε "τάπα" και πλέον δεν έχουν απώλεια χρόνου σε σχέση με τα ντηζελοκίνητα (πόσο μάλλον με τις γκαζιέρες που πλέον είναι πιό αργές κι από τον θάνατο). Επίσης έχουν απενεργοποιήσει τους σένσορες εμποδίων.
Για τον Βοτανικό τα ίδια λέμε. Λογικό είναι να μην βγαίνει ο χρόνος εξαγωγής στο 224 (30 λεπτά από Βοτανικό) όταν το όχημα είναι να βγεί από Ρέντη. Αυτά όμως είναι στοιχειώδη ζητήματα προγραμματισμού που εξοργίζουν.
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δηλαδή αυτά που βγάζουν στο 622 και 815 (3 πρέπει να ήταν σήμερα) μπαίνουν σε βάρδιες που πιάνουν και σχολάνε στο τέρμα του 815?
Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Το 2828 πάντως που είναι τώρα στο 815 είναι στο Καρτ. 10 που ξεκινάει από Γουδή (815) στις 9:45 και τελειώνει στο Γαλάτσι μετά το 622 των 23:30
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Άλλωστε σήμερα Σάββατο και το 224 φαίνεται να έχει 3 Yutong.
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-07-2023
Το 550 σήμερα Κυριακή με 3 GN Ανθούσας. Έχει ξαναγίνει ποτέ αυτό;
Δημοσιεύσεις: 944
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(07-07-2024, 10:32 AM)akis Έγραψε: Το 550 σήμερα Κυριακή με 3 GN Ανθούσας. Έχει ξαναγίνει ποτέ αυτό;
Πλέον 4
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
08-07-2024, 01:01 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-07-2024, 01:12 AM από kostas720. Edited 1 time in total.)
Βοτανικού η μία βάρδια στο 500 από Πειραιά με το #16175 το οποίο είναι Mercedes Citaro LE?
Edit : Βοτανικού και το όχημα από Κηφισιά με το #16143
Δημοσιεύσεις: 11
Θέματα: 0
Εγγραφή: 27-07-2022
Κι όμως, το ΑΜ ΒΟΤ κάνει την παρθενική του εμφάνιση απόψε στο νυχτερινό 500!
Η έναρξη γίνεται με ένα τρίπορτο MAN (#6143), αλλά και ένα, επίσης, τρίπορτο Citaro (#6175). Το ένα πρώην MVG, και το άλλο πρώην Landbus.
Πρώτα η Ανθούσα στο 550, τώρα ο Βοτανικός στο 500. Τι άλλο θα δούμε και σήμερα...