Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Τα crossway έχω παρατηρήσει πως αναφερονται ως Α100Μ (τα iris agora "ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΣΤΙΚΟ A" και τα renault agora "ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΣΤΙΚΟ A-100")
Απάντηση
Το πιο πιθανό είναι είτε να είναι επαναταξινόμηση κάποιου Crossway είτε να έχουν φέρει κάποιο επιπλέον Crossway. Από τότε που συστήθηκε η ΕΘΕΛ τον Ιούλιο του 1994, όλα τα οχήματα της έχουν ταξινομηθεί στον Πειραιά, όπου και εδρεύει. Ακόμα και τα Irisbus Diesel ταξινομήθηκαν στον Πειραιά με ανακατανομή από την Αθήνα - αν δεν είχε γίνει η ανακατανομή αυτή θα έπαιρναν από τις παρτίδες των ΥΝΒ που είχαν τυπωθεί ως νέου τύπου. Τα οχήματα leasing ταξινομούνται από τους ιδιοκτήτες τους, όποτε οι αριθμοί κυκλοφορίας τους καθορίζονται από ποια διεύθυνση βολεύει καλύτερα τον διεκπαιρεωτή της εκάστοτε εταιρείας.
Απάντηση
Πόσα αεροδρομίακα Ν2 είναι σε λειτουργία/μεταφέρθηκαν στο Μπραχάμι;
Απάντηση
'Α, ναι έχουμε για μιά ακόμη φορά άφιξη... ολοκαίνουργιων οχημάτων στα νότια, να πήξει η Γλυφάδα, η Ακαδημίας και η Ηλιούπολη στην σκουριά!
Απάντηση
Στο site της ΟΣΥ έχει ανέβει διαγωνισμός για την εκποίηση 294 οχημάτων (O405N, ΕΛΒΟ / O405N2, ΕΛΒΟ / O405GN, Volvo, Neoplanάκια και λίγα VanHool A507).

Στο παράρτημα του διαγωνισμού φαίνεται και ποια οχήματα είναι προς εκποίηση, με τις παλιές πινακίδες τους και τον αριθμό πλαισίου τους. Το συγκεκριμένο αρχείο είναι το παρακάτω:

https://www.osy.gr/wp-content/uploads/20...0-2023.pdf
Απάντηση
Γιατί ζητάμε στους διαγωνισμούς και στα leasing πόρτες που ανοίγουν προς τα μέσα; Είναι πιο αργές από αυτές που έχουν "ράγα" και ανοίγουν προς τα έξω (βλ. καποια citaro) και ενοχλούν τον κόσμο όταν το λεωφορείο είναι τίγκα.
Απάντηση
(16-02-2024, 04:48 PM)akis Έγραψε: Γιατί ζητάμε στους διαγωνισμούς και στα leasing πόρτες που ανοίγουν προς τα μέσα; Είναι πιο αργές από αυτές που έχουν "ράγα" και ανοίγουν προς τα έξω (βλ. καποια citaro) και ενοχλούν τον κόσμο όταν το λεωφορείο είναι τίγκα.
Σε κάποιες γραμμές έχω ακούσει υπάρχει πρόβλημα και αν είναι πολύ στενά και κοντά στα αμάξια υπάρχει κίνδυνος όταν ανοίγει η πόρτα να βρει σε παρκαρισμένα ... Αυτό έχω ακούσει από κάποιους οδηγούς
Απάντηση
(16-02-2024, 05:53 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Σε κάποιες γραμμές έχω ακούσει υπάρχει πρόβλημα και αν είναι πολύ στενά και κοντά στα αμάξια υπάρχει κίνδυνος όταν ανοίγει η πόρτα να βρει σε παρκαρισμένα ... Αυτό έχω ακούσει από κάποιους οδηγούς

Και οι επιβάτες δυσκολεύονται να περάσουν, όταν είναι στενά. Ειδικά στο 220 με τα Crossway, είναι ζόρικα.
Απάντηση
Πάντως επειδή συζητάμε στο τοπικό των yutong για μετακινήσεις λεωφορειων και απόσυρση των Ν2, είπα να κάνω εδώ ένα πιο αναλυτικό post.
Αρχικά πέρα από τα urbanway 18, δεν είναι και κάποια ιταλοτουρκικα αεριου να έρθουν? Δεν θα μπορούσε θεωρητικά να πάρει όλα τα νέα η Ανθουσα (αφου αποσυρθουν Ν2 και agora), ίσως και κάποια τα Λιοσια, και να πάνε τα crossway πειραια ,μιας και υπάρχουν εκεί και τα agora s? (Για λόγους ανταλλακτικών και λοιπά).
Επίσης κάπου αναφέρθηκε πως τα ηλεκτρικά θα μπουν Α5. Το Α5 απασχολεί κυρίως τα crossway 12,8m, αυτα σε ποιες γραμμές θα μπορούσαν να απασχοληθουν αν φύγουν από εκεί? Και από θέμα ρύπων πάντως, καλύτερα να μείνουν τα ηλεκτρικά σε γραμμές κέντρου πάρα να ανεβαίνουν μέχρι Ανθουσα.
Τα Ν2 θεωρητικά με τη πλήρη είσοδο των yutong σε υπηρεσία θα μπορούσαν να αποσυρθούν, αντε να μείνουν καμία 10αρια ανθουσα και Άγιο Δημητριο για πιο ζόρικες γραμμές.

Και πέρα από ότι έχω πει εδώ είναι και αρκετά θέματα που δεν έχω λάβει υπόψιν. Θα αγοράστουν πχ τα leasing? Και αν ναι ,όλα? Δεν είναι στα σκαριά επίσης ένας ακόμα λογαριασμός για 300 καινούρια leasing?
Το μόνο σίγουρο ότι έχουμε πολλά να δούμε
Απάντηση
Η ΟΣΥ ανανέωσε τα στοιχεία στην ιστοσελίδα της που αφορούν την διάρθρωση του στόλου της. Διαπιστώνονται αρκετές διαφορές μεταξύ των προηγούμενων στοιχείων (τέλος του 2021) και των νέων (τέλος Μαρτίου 2024).
Συγκεκριμένα:

Θερμικά Λεωφορεία:

1. Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO Ι – [Χρονολογίας κτήσεως 1993-1994]
2021: 77
2024:  0

2. Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO ΙΙ – [Χρονολογίας κτήσεως 1998-2002]
2021: 408
2024: 360

3. Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO ΙΙΙ [Χρονολογίας κτήσεως 2004-2005]
2021: 255
2024: 212

4. Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO ΙV – [Χρονολογίας κτήσεως 2009]
2021: 220
2024: 201

5. Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – [Χρονολογίας κτήσεως 2009-2010-2011]
2021: 98
2024: 235

6. Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – EEV – [Χρονολογίας κτήσεως 2010-2011]
2021: --
2024: 84

7. Διώροφα οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – [Χρονολογίας κτήσεως 2011]
2021: 4
2024: 0

8. Χρονομισθωμένα λεωφορεία τεχνολογίας EEV και Euro V
2021: 293
2024:  ---

9. Οχήματα Φυσικού αερίου EURO III – [Χρονολογίας κτήσεως 2004-2005]
2021: 81
2024: 66

10. Οχήματα Φυσικού Αερίου EURO V – [Χρονολογίας κτήσεως 2009-2011]
2021: 199
2024: 162

Σύνολο Λεωφορείων (χωρίς τα 140 Yutong & χωρίς τα διώροφα)
2021: 1631
2024: 1370


Ηλεκτροκίνητα λεωφορεία:

1. Οχήματα σειράς 6000 [Χρονολογίας κτήσεως 1999-2000]
2021: 102
2024: 36

2. Οχήματα σειράς 7000 [Χρονολογίας κτήσεως 1999-2000]
2021: 109
2024:  67

3. Οχήματα σειράς 8000 [Χρονολογίας κτήσεως 2003-2004]
2021: 89
2024: 64

4. Οχήματα σειράς 9000 [Χρονολογίας κτήσεως 2004]
2021: 50
2024: 42

Σύνολο Τρόλει
2021: 350
2024: 210

*Τα νέα 140 Yutong E12 δεν έχουν προστεθεί στη λίστα παρότι έχουν βάλει φωτογραφίες τους.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 
Ο συνολικός στόλος έχει μειώθεί από 1981 σε 1580, δηλαδή κατά 401 οχήματα. 
Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει τι απέγιναν τόσα λεωφορεία και τρόλλει; Ιδίως τα τρόλει έχουν μειωθεί κατά 140. Επίσης 140 είναι και τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία. Θεωρώ και ελπίζω πως δεν σχετίζονται κάπως.

Τέλος, αν θεωρήσουμε ότι δεν υπάρχει έλλειμμα προσωπικού, η ΟΣΥ με τα 1720 οχήματα που ισχυρίζεται ότι διαθέτει δεν θα μπορούσε να εκτελεί όλα τα δρομολόγια στην περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ χωρίς να χρειάζεται κάποια παραχώρηση γραμμών σε ιδιώτες;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 231 99.225 06-02-2025, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 26 Επισκέπτης (ες)