Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 3.14 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΑ ΝΕΑ] Εβδομάδα ταλαιπωρίας από τις απεργίες
#41
(16-12-2010, 12:29 PM)panos81 Έγραψε: Στην περίπτωση της απεργίας ούτε απρόβλεπτα είναι τα γεγονότα (η απεργία είναι κάτι που αποφασίζεται)
Απόφαση για την απεργία δεν πάρθηκε από τον ΟΑΣΑ και σε κάθε περίπτωση πάρθηκε αφού σου αναναίωσαν την κάρτα.
(16-12-2010, 12:29 PM)panos81 Έγραψε: και φυσικά υπάρχει όχι απλά υπαιτιότητα γενικά, αλλά και δόλος (η βαρύτερη μορφή υπαιτιότητας) από μέρους του Ο.Α.Σ.Α. (επίτηδες την κάνουν την απεργία, όχι "κατά λάθος").
Θα ήθελα να δω πώς θα αποδείξεις την υπαιτιότητα καθώς ο ΟΑΣΑ δεν απεργεί (ούτε μπορεί καθώς ένα νομικό πρόσωπο δεν μπορεί να απεργήσει), ούτε προκύπτει ότι διέταξε τους εργαζομένους να απεργήσουν.

Όπως έγραψα και παραπάνω μπορώ να ισχυριστώ ότι ο ΟΑΣΑ πριν από δύο εβδομάδες γνωρίζε ότι θα πάψει να εξυπηρετεί το ΣΕΑ ή την Στατιστική υπηρεσία και κακώς δεν με ενημέρωσε πριν μου αναναιώσει την κάρτα η οποία πλέον έχει πολύ μικρότερη αξία για εμένα διότι θα παίρνω το λεωφορείο μία φορά την εβδομάδα.

#42
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ!!! ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ!!!!!! Καλα Χριστουγεννα Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#43
(16-12-2010, 12:51 PM)abc Έγραψε: Θα ήθελα να δω πώς θα αποδείξεις την υπαιτιότητα καθώς ο ΟΑΣΑ δεν απεργεί (ούτε μπορεί καθώς ένα νομικό πρόσωπο δεν μπορεί να απεργήσει), ούτε προκύπτει ότι διέταξε τους εργαζομένους να απεργήσουν.
Η αγωγή μπορεί να στραφεί και κατά της Ε.ΘΕ.Λ., των Η.Λ.Π.Α.Π., και κάθε άλλης εταιρείας θυγατρικής του Ο.Α.Σ.Α.. Κάθε εργοδότης φέρει ευθύνη για τις ενέργειες των προστηθέντων του (=υπαλλήλων) όταν τελέσουν τα αδικήματα κατά την εργασία τους. Αν π.χ. σε πατήσει ένα λεωφορείο της Ε.ΘΕ.Λ., δεν φέρει αστική ευθύνη μόνο ο κυρ-Μήτσος ο οδηγός αλλά και η Ε.ΘΕ.Λ.. Αν πετάξει πάνω σου έναν κουβά νερό η κυρά-Κούλα η καθαρίστρια του Μετρό δεν φέρει ευθύνη μόνο η κυρά-Κούλα αλλά και η Α.ΜΕ.Λ. Όπως κι αν πας σε οποιαδήποτε υπηρεσία, εταιρεία, μαγαζί κ.τ.λ. και δεν σου προσφερθεί η υπηρεσία για την οποία πληρώνεις, δεν αναζητείς συγκεκριμένο υπάλληλο ή υπαλλήλους. Κατά της ίδιας της εταιρείας στρέφεσαι.


(16-12-2010, 01:17 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ!!! ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ!!!!!! Καλα Χριστουγεννα Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Είναι επίσημο; Μέχρι πότε και με τι μορφή;

Νομίζω πως πλέον πρέπει να προχωρήσουν σε επίταξη ή ακόμα καλλίτερα επιστράτευση...
#44
Αυριο Παρασκευη σταση εργασιας σε ολα τα ΜΜΜ απο τις 11:00-16:00
Δευτερα 24ωρη νομιζω ακουσα και για Τεταρτη.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#45
(16-12-2010, 01:17 PM)panos81 Έγραψε: Η αγωγή μπορεί να στραφεί και κατά της Ε.ΘΕ.Λ., των Η.Λ.Π.Α.Π., και κάθε άλλης εταιρείας θυγατρικής του Ο.Α.Σ.Α.. Κάθε εργοδότης φέρει ευθύνη για τις ενέργειες των προστηθέντων του (=υπαλλήλων) όταν τελέσουν τα αδικήματα κατά την εργασία τους.

Ποιό είναι το αδίκημα που έγινε κατά την εργασία των υπαλλήλων των ΔΕΚΟ;

#46
Άρνηση παροχής υπηρεσιών.

Επίσης πλέον τα δικαστήρια έχουν κάθε λόγο να βγάλουν παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες. Ο λόγος για τον οποίο έγιναν έχει πάψει να υφίσταται. Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε και αποτελεί νόμο του κράτους. Ναι μεν η ισχύς θα αρχίσει από την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. αλλά δεν υπάρχει γυρισμός πια.
#47
Καλά μιλάμε οι άνθρωποι το τραβάνε το σκοινί! Είμαστε η μόνη χώρα που οι άμεσα "θιγόμενοι" κάνουν απεργία αφού έχει ψηφιστεί το νομοσχέδιο... Δεν ξέρω αν τους το έχει πει κανείς αλλά τώρα τέλος. Όλο αυτό είναι υποκινούμενο για να ξεσπάσει κάπου ο κόσμος και το πιστεύω ότι αν συνεχίζουν να το πηγαίνουν έτσι θα ξεσπάσει και άσχημα μάλιστα...

Ειδικά μετά τα χθεσινά σοου πάνε καρφί για ιδιωτικοποίηση και πραγματικά απο μια αποψη τους χρειάζεται γιατί το παίζουν πολύ "κάποιοι" και να δούμε αν θα τα κάνουν αυτά και στον ιδιώτη... Λένε στάση εργασιάς 9-4 πχ και 4 που υποτίθεται ότι επρεπε να είναι στην θέση τους αυτοί ανάβουν την μηχανή και βγαίνουν απο το αμαξοστάσιο...

Και επίταξη να γίνει φίλε panos81 δεν βοηθάει μ' αυτούς... Εκτός και αν τους πουν ή δουλεύεις ή δεν θα σε χρειαστούμε άλλο!
#48
http://www.youtube.com/watch?v=QviFIN9o4ug&feature=player_embedded
Το ποσταρε ο Γιαναρος88 στα βιντεο τωρα ειναι ποιο επικαιρο απο ποτε, οπως βλεπουμε ειναι η επαναληψη των γεγονοτων...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#49
(16-12-2010, 01:45 PM)Paul:) Έγραψε: Ειδικά μετά τα χθεσινά σοου πάνε καρφί για ιδιωτικοποίηση και πραγματικά απο μια αποψη τους χρειάζεται γιατί το παίζουν πολύ "κάποιοι" και να δούμε αν θα τα κάνουν αυτά και στον ιδιώτη... Λένε στάση εργασιάς 9-4 πχ και 4 που υποτίθεται ότι επρεπε να είναι στην θέση τους αυτοί ανάβουν την μηχανή και βγαίνουν απο το αμαξοστάσιο...
Αμήν και πότε. Αλλά σωστή ιδιωτικοποίηση και όχι τύπου Σ.ΕΠ. Το ενδεχόμενο να ακριβύνουν τα εισιτήρια με ανησυχεί μεν αλλά όχι τόσο όσο το ενδεχόμενο να πληρώνω βενζίνες και parking ή ταξί κάθε μέρα. Όσο και να πάει το εισιτήριο, δεν νομίζω να υπερβεί τα € 10-15 ημερησίως που κοστίζει σε κάποιον κατά μέσο όρο η χρήση Ι.Χ. ή ταξί υπό τις συνθήκες που επικρατούν όταν υπάρχει μαζική απεργία όλων των ΜΜΜ. Και βασικά πιστεύω ότι πολλούς πιο πολύ τους κόφτει ότι αν γίνουν ιδιωτικές οι συγκοινωνίες θα πρέπει να στρώσουν τον απαυτό τους κάτω και να δουλέψουν, παρά το αν θα ακριβύνει το εισιτήριο. Ειδικά οι συνδικαλιστές που τα παρακινούν όλα αυτά με την ιδιωτικοποίηση θα τους πετάξουν έξω με τις κλωτσιές.

Βεβαίως το νομοσχέδιο δεν προβλέπει ιδιωτικοποίηση. Και από την άλλη, ίσως να μην είναι απαραίτητο το να γίνει ιδιωτικοποίηση, αλλά μια απλή ελευθεροποίηση της αγοράς, όπου να υπάρχουν οι 2 κρατικές εταιρείες, αλλά να μπορούν να παρέχουν συγκοινωνιακό έργο και ιδιώτες. Η Ευρωπαϊκή Ένωση άλλωστε ενθαρρύνει κάτι τέτοιο, και είναι αρκετές οι Ευρωπαϊκές πόλεις που ιδιωτικές εταιρείες προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο για λογαριασμό του μητροπολιτικού φορέα, κυρίως σε προαστιακές γραμμές με λιγότερη κίνηση, χωρίς να αναιρείται ο δημόσιος χαρακτήρας των μεταφορών καθώς ο εποπτεύων μητροπολιτικός φορέας εξακολουθεί να ελέγχει την παροχή του συγκοινωνιακού έργου από τις ιδιωτικές εταιρείες, ώστε το προϊόν που παρέχουν να είναι ανάλογο αυτού της μεγάλης δημόσιας εταιρείας, και φυσικά οι ιδιωτικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να υιοθετούν το ίδιο σύστημα εισιτηρίων που ισχύει και για τις δημόσιες. Αν π.χ. δωθεί στα ΚΤΕΛ το δικαίωμα να επιβιβάζουν/αποβιβάζουν επιβάτες εντός της αστικής ζώνης, τότε οι ΕΘΕΛίτες θα τα βρουν σκούρα. Δεν παύουν να είναι κρατική εταιρεία, δεν αλλάζουν οι απολαβές τους, όμως ο κόσμος θα προτιμήσει ένα καθαρό, άνετο και καλοσυντηρημένο πούλμαν που ο ιδιοκτήτης του το πονάει γιατί με αυτό βγάζει το ψωμί του, από τις διαλυμένες τουαλετοκατσαρολοχυτρόσομπες και τα άλλα παρεμφερή οχήματα της ΕΘΕΛ. Όπως ίσως να τους βούλωναν το στόμα μετοχοποιώντας τις 2 εταιρείες που θα δημιουργηθούν, δίνοντας μετοχές στους εργαζόμενους. Τότε τι, θα τους συμφέρει να απωλέσει έσοδα η εταιρεία στην οποία είναι μέτοχοι, όπου το αντίκτυπο στις απολαβές τους θα είναι ακόμα μεγαλύτερο; Τα αστικά ΚΤΕΛ πώς λειτουργούν μια χαρά; Όταν πήγα Βόλο και είδα σε τι κατάσταση είναι τα λεωφορεία και πόσο οργανωμένα λειτουργούσαν, τους ζήλευα.

(16-12-2010, 01:45 PM)Paul:) Έγραψε: Και επίταξη να γίνει φίλε panos81 δεν βοηθάει μ' αυτούς... Εκτός και αν τους πουν ή δουλεύεις ή δεν θα σε χρειαστούμε άλλο!
Γι' αυτό λέω πως καλλίτερη είναι η απευθείας επιστράτευση. Οι συνέπειες αντίστασης στην επιστράτευση είναι πολύ χειρότερες για όποιον αντιστέκεται.

Επίσης σε τέτοιες περιπτώσεις φαίνεται ότι είναι τυχεροί οι Δήμοι που έχουν καλές δημοτικές συγκοινωνίες, όπως ο Βύρωνας, η Καισαριανή, το Μαρούσι, τώρα τελευταία η Πεύκη κ.ά., που εν μέρει καλύπτουν τα κενά που αφήνει η έλλειψη των δημόσιων συγκοινωνιών. Μακάρι και με τον Καλλικράτη να μπορέσουν μελλοντικά οι Δήμοι να αναλαμβάνουν τοπικές γραμμές που σήμερα έχει η Ε.ΘΕ.Λ. (με κανονικά εισιτήρια όμως, αλλά μετέχοντας στο ίδιο σύστημα κομίστρων με την Ε.ΘΕ.Λ. και τον Η.Λ.Π.Α.Π.) και να μπορεί αυτή να διαθέσει τα λεωφορεία και οδηγούς που απασχολούσαν αυτές οι γραμμές σε κυριότερες. Αυτό όμως απέχει χρονικά αρκετά.
#50
Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών, καθώς μετά τη σημερινή 24ωρη απεργία, οι εργαζόμενοι σε ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ εξήγγγειλαν νέα στάση εργασίας για αύριο Παρασκευή, από τις 11 το πρωί έως 16:00.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, τα σωματεία των ηλεκτροδηγών σε ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ, θα πραγματοποιήσουν αύριο στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 16:00, ενώ την ίδια ημέρα το μεσημέρι, θα διεξαχθεί η γενική συνέλευση των σωματείων στο ξενοδοχείο «TITANIA».

Υπενθυμίζεται ότι τα σωματεία των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς πραγματοποιούν σήμερα 24ωρη απεργία, αντιδρώντας στις προωθούμενες αλλαγές στο συγκοινωνιακό χάρτη. Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν σήμερα και τα τρένα του ΟΣΕ καθώς και ο προαστιακός λόγω της 24ωρης απεργίας που έχει εξαγγείλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.

Τα μέτρα που παρουσίασε την Τρίτη ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας στο υπουργικό συμβούλιο προβλέπουν μεταξύ άλλων τη μετεξέλιξη του ΟΑΣΑ σε μητροπολιτικό φορέα με περιοχή αρμοδιότητας την Περιφέρεια Αττικής (εκτός από τα νησιά), τη συγχώνευση των εταιρειών παροχής συγκοινωνιακού έργου σε δύο φορείς, καθώς και τη μετάταξη περίπου 1.500 εργαζομένων.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Newsit.gr] Εβδομάδα ταλαιπωρίας και η επόμενη Cmaniac 60 78.167 25-12-2010, 06:12 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)