Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 3.14 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΑ ΝΕΑ] Εβδομάδα ταλαιπωρίας από τις απεργίες
#31
Τώρα να δούνε τι παγκόσμιο περίγελο έχει να γίνει η Αθήνα... Δεν υπάρχει ούτε μία πρωτεύουσα σε όλο τον κόσμο που να μην έχει κάποιο, έστω και υποτυπώδες, σύστημα συγκοινωνιών...
#32
(14-12-2010, 11:15 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Κυριακη δεν δουλεψαν?? Δευτερα Πρωι?? Ασχετα τι εγινε μετα. Αλλο η Σταση Εργασιας και Αλλο η ΑΠΕΡΓΙΑ!
θεωρειται δηλαδη δουλεια το να ξεκινανε 10 το πρωι και 8 η ωρα το απογευμα να μην υπαρχουν λεωφορεια στουσ δρομουσ?

Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
#33
Σωστός ο Βασίλης. Όλα αυτά είναι αποχή από την εργασία. Άρνηση παροχής υπηρεσιών και, για τους κατόχους εβδομαδιαίων, μηνιαίων και ετήσιων καρτών (για την περίπτωση 24ωρης απεργίας) ή ακόμα και τους κατόχους ημερησίων εισιτηρίων (για την περίπτωση στάσης εργασίας), αυτό νομικά λέγεται αδικαιολόγητος πλουτισμός, ήτοι πληρώθηκαν χωρίς να προσφέρουν την υπηρεσία για την οποία πληρώθηκαν. Γίνονται πλουσιότεροι σε βάρος του αντισυμβαλλόμενου (του επιβάτη). Μπορεί να το περνάμε στο ντούκου, αλλά τι θα γίνει αν μαζευτούν μερικές εκατοντάδες επιβάτες και κάνουν αγωγές κατά του Ο.Α.Σ.Α.;
#34
Ποιος ειπε οτι πληρωνονται? Το μισο ημερομισθιο παιρνουν σε περιπτωση στασης. Χώρια τις μειωσεις που εχουν φαει....
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#35
ναι αλλα εγω και αλλοι τοσοι εχουμε πληρωσει για τις μηνιεες καρτες
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
#36
(16-12-2010, 01:30 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Ποιος ειπε οτι πληρωνονται? Το μισο ημερομισθιο παιρνουν σε περιπτωση στασης. Χώρια τις μειωσεις που εχουν φαει....

Η αγωγή για αδικαιολόγητο πλουτισμό στρέφεται κατά του ίδιου του Ο.Α.Σ.Α. και όχι των εργαζομένων σε αυτόν και τις θυγατρικές του. Ο Ο.Α.Σ.Α. έχει εισπράξει το αντίτιμο των περιοδικών εισιτηρίων, και δεν έχει σχέση το αν τα καταβάλει στους εργαζομένους ή όχι. Ο Ο.Α.Σ.Α. είναι που πλουτίζει αδικαιολόγητα και όχι οι εργαζόμενοι σε αυτόν. Οι διάδικοι θα είναι ο εκάστοτε επιβάτης ως ενάγων και ο Ο.Α.Σ.Α. ως εναγόμενος.

Επίσης, εφόσον μπορούν να το αποδείξουν (με Α.Π.Υ.) οι ενάγοντες μπορούν να αξιώσουν από τον Ο.Α.Σ.Α. και άλλα έξοδα που τυχόν κατέβαλαν (βενζίνη, parking, μίσθωση ταξί), ηθική βλάβη και, εφόσον κερδίσουν την αγωγή, ο Ο.Α.Σ.Α. θα υποχρεωθεί και στην καταβολή των δικαστικών τους δαπανών (αμοιβή των δικηγόρων, γραμμάτια προείσπραξης, παραστάσεις κ.ά.).

Βεβαίως το να κινηθούν ένας ή δύο μεμονωμένα κατά του Ο.Α.Σ.Α. δεν σώζει την κατάσταση. Ο σκοπός είναι να γίνουν εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες τέτοιες αγωγές, έτσι ώστε το κόστος που θα επωμισθεί ο Ο.Α.Σ.Α. να είναι γι' αυτόν πολύ μεγαλύτερο από το αντίστοιχο που θα φέρουν οι αλλαγές βάσει του νέου νομοσχεδίου αλλά κυρίως να δημιουργηθεί δεδικασμένο σε βάρος του οπότε πλέον να ζουν όλοι οι συνδικαλιστές με την απειλή αντίστοιχων αγωγών σε περίπτωση που τολμήσουν να επαναλάβουν τις απεργίες, εννοιείται με μεγαλύτερες πλέον ποινές καθώς θα είναι υπότροποι.
#37
(16-12-2010, 09:22 AM)panos81 Έγραψε: Η αγωγή για αδικαιολόγητο πλουτισμό στρέφεται κατά του ίδιου του Ο.Α.Σ.Α. και όχι των εργαζομένων σε αυτόν και τις θυγατρικές του.
...
Σε κάθε συμβόλαιο η απεργία θεωρείται ανωτέρα βία (δες τις ανακοινώσεις των ΗΣΑΠ σχετικά με απεργίες/στάσεις εργασίας) και καθώς ο ΟΑΣΑ δεν το προκάλεσε δεν μπορείς να αποδείξεις πλουτισμό. Δεν γνωρίζω εάν κάποιος που πήρε την κάρτα του Δεκεμβρίου και μετά του κατάργησαν από 15/12 το λεωφορείο που τον εξυπηρετούσε μπορεί να ισχυριστεί ότι έπρεπε ο ΟΑΣΑ να το ανακοινώσει πριν αρχίσει η αναναιώση της κάρτας ή να συνεχιστεί η λειτουργία της γραμμής μέχρι την λήξη της κάρτας.
#38
Η κατάργηση μιας γραμμής δεν αποτελεί διακοπή παροχής συγκοινωνιακού έργου. Με την ίδια λογική αν ίδρυαν νέα γραμμή θα μπορούσαν να ζητήσουν αναδρομικά πρόσθετη επιβάρυνση στους επιβάτες. Η αναδιάρθρωση του δικτύου (ίδρυση, τροποποίηση ή διακοπή γραμμών) δεν αλλάζει το γεγονός ότι παρέχεται συγκοινωνιακό έργο.

Όμως όταν απεργεί ο ίδιος ο Ο.Α.Σ.Α. δεν μπορεί να επικαλεστεί ανωτέρα βία. Αν π.χ. δεν μπορούσε να ανεφοδιάσει τα λεωφορεία λόγω της απεργίας των εταιρειών πετρελαίου, ή λόγω μιας συγκέντρωσης δεν μπορεί το λεωφορείο να εκτελέσει το δρομολόγιό του, τότε υφίσταται ανωτέρα βία. Η εσ αεί απεργία που κάνουν πλέον είναι αποκλειστικά και μόνο δική τους υπαιτιότητα και κανενός άλλου.
#39
(16-12-2010, 11:54 AM)panos81 Έγραψε: Η κατάργηση μιας γραμμής δεν αποτελεί διακοπή παροχής συγκοινωνιακού έργου. Με την ίδια λογική αν ίδρυαν νέα γραμμή θα μπορούσαν να ζητήσουν αναδρομικά πρόσθετη επιβάρυνση στους επιβάτες. Η αναδιάρθρωση του δικτύου (ίδρυση, τροποποίηση ή διακοπή γραμμών) δεν αλλάζει το γεγονός ότι παρέχεται συγκοινωνιακό έργο.

Όμως όταν απεργεί ο ίδιος ο Ο.Α.Σ.Α. δεν μπορεί να επικαλεστεί ανωτέρα βία. Αν π.χ. δεν μπορούσε να ανεφοδιάσει τα λεωφορεία λόγω της απεργίας των εταιρειών πετρελαίου, ή λόγω μιας συγκέντρωσης δεν μπορεί το λεωφορείο να εκτελέσει το δρομολόγιό του, τότε υφίσταται ανωτέρα βία. Η εσ αεί απεργία που κάνουν πλέον είναι αποκλειστικά και μόνο δική τους υπαιτιότητα και κανενός άλλου.

Έχει δίκιο ο Πάνος....... το λέω επειδή είχα κλείσει ένα σιδηροδρομικό εισιτήριο (ΟΣΕ) την Τρίτη, και επειδή το δρομολόγιο μου καταρρήθηκε, πήρα τα λεφτά μου πίσω!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
#40
Η ανωτέρα βία αναφέρεται σε γεγονότα τα οποία παρεκκλίνουν των συνηθισμένων και καθιστούν αδύνατη, ολικά ή μερικά, την εκπλήρωση μιας παροχής από τον οφειλέτη στον δανειστή (για να μην μπερδευόμαστε οφειλέτης εδώ είναι ο Ο.Α.Σ.Α. και δανειστής ο επιβάτης-πελάτης, η έννοια των όρων "δανειστής" και "οφειλέτης" στον Α.Κ. διαφέρει από την καθομιλουμένη), όμως πρέπει αυτά τα γεγονότα αφενός να είναι απρόβλεπτα και αφετέρου να μην οφείλονται σε υπαιτιότητα (δόλο ή αμέλεια) του οφειλέτη.

Στην περίπτωση της απεργίας ούτε απρόβλεπτα είναι τα γεγονότα (η απεργία είναι κάτι που αποφασίζεται) και φυσικά υπάρχει όχι απλά υπαιτιότητα γενικά, αλλά και δόλος (η βαρύτερη μορφή υπαιτιότητας) από μέρους του Ο.Α.Σ.Α. (επίτηδες την κάνουν την απεργία, όχι "κατά λάθος").


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Newsit.gr] Εβδομάδα ταλαιπωρίας και η επόμενη Cmaniac 60 78.188 25-12-2010, 06:12 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)