Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Πάντως δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο να αφαιρέσουν κάποια καθίσματα στα δίπορτα Crossway και να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για όρθιους. Εδώ αφαιρέθηκαν οι αριστερές πόρτες στα Urbino 18 που ήρθαν από το αεροδρόμιο του Όσλο.
Δημοσιεύσεις: 3.205
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το ενδιαφέρον είναι ότι ενώ είναι ήδη μέσα Νοεμβρίου αρκετές βάρδιες στην Ανθούσα καλύπτονται ακόμα με Ν1 οπότε αν τελικά αποσυρθούν οριστικά το Δεκέμβριο τότε τα Crossway θα κληθούν να σηκώσουν μεγάλο βάρος και εκεί να δεις χαρά με δίπορτα στου Ζωγράφου και στα Ιλίσια. Αν από την άλλη για οποιδήποτε λόγο όσα Ν1 έχουν μείνει δεν αποσυρθούν τότε το λες και αποτυχία αφού μετά από 290 λεωφορεία (και τόσες γραμμές στα κτελ) δεν θα έχουν καταφέρει να απεξαρτηθούν από τα 28 ετών Ν1.
Δημοσιεύσεις: 3.205
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Και το 6063 είναι δίπορτο Volvo 7700 και μένουν τα 6066 και 6069 για να επιβεβαιωθούν κι αυτά. Μέχρι τώρα σε όλο το Μπραχάμι μόνο το 6060 φαίνεται να διαφέρει που είναι τρίπορτο.
Δημοσιεύσεις: 654
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Υπάρχουν φωτογραφίες από ένα ατύχημα του 6069 στην Αφετηρία της Γλυφάδας και φαίνεται καθαρά ότι είναι 2πορτο όπως όλα τα υπόλοιπα πλην του 6060
Δημοσιεύσεις: 3.205
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Φαίνονται και εδώ φώτο από το ατύχημα και τις ζημιές που έπαθε το 6069
https://www.enikos.gr/society/trochaio-s...u/1711037/
Δημοσιεύσεις: 670
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
21-11-2021, 04:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-11-2021, 04:58 PM από MitsosDaBest.)
(21-11-2021, 04:31 PM)ecoj Έγραψε: Φαίνονται και εδώ φώτο από το ατύχημα και τις ζημιές που έπαθε το 6069
Δεν ξέρω αν φτιάχνεται αυτό. Κρίμα πάντως, μερικές μέρες/εβδομάδες πρέπει να κυκλοφορούσε.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Έτοιμα και τα ΧΕΚ-6070 Volvo 7700 και τα ΧΕΚ-6074-ΧΕΚ-6079 Volvo 8700 (βασισμένα σε πλαίσιο Volvo B7R), από αύριο κυκλοφορούν από το ΑΜ ΜΠΡ
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Είναι δηλαδή 8700 σε B7R και όχι 8700LE σε B7RLE; (όπως ήταν οι ξακουστές Μακεδονίες)
Δημοσιεύσεις: 91
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-06-2018
(23-11-2021, 08:31 PM)vard_57 Έγραψε: Είναι δηλαδή 8700 σε B7R και όχι 8700LE σε B7RLE; (όπως ήταν οι ξακουστές Μακεδονίες)
Μάλλον θα πρόκειται για κάτι τέτοιο
https://autoline.info/-/sale/city-buses/...2684522900
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(16-11-2021, 10:14 PM)ecoj Έγραψε: Το ενδιαφέρον είναι ότι ενώ είναι ήδη μέσα Νοεμβρίου αρκετές βάρδιες στην Ανθούσα καλύπτονται ακόμα με Ν1 οπότε αν τελικά αποσυρθούν οριστικά το Δεκέμβριο τότε τα Crossway θα κληθούν να σηκώσουν μεγάλο βάρος και εκεί να δεις χαρά με δίπορτα στου Ζωγράφου και στα Ιλίσια. Αν από την άλλη για οποιδήποτε λόγο όσα Ν1 έχουν μείνει δεν αποσυρθούν τότε το λες και αποτυχία αφού μετά από 290 λεωφορεία (και τόσες γραμμές στα κτελ) δεν θα έχουν καταφέρει να απεξαρτηθούν από τα 28 ετών Ν1.
Σήμερα (24-11-2021) μέτρησα γύρω στις 09:00 από την τηλεματική : 38 Ν1 στις γραμμές Μπραχαμίου και 18 Ν1 στις γραμμές Ανθούσας. Το πρόβλημα, λοιπόν, υπάρχει στο Μπραχάμι και θα πρέπει να δουν πώς θα το λύσουν. Μπορεί να ήρθαν (ή να έρθουν εν τέλει) 290 leasing, ας μην ξεχνάμε όμως ότι έχει αυξηθεί αισθητά η δρομολόγηση, ενώ σε γραμμές που είχαν επί δεκαετία midi (410, 212) ξεκίνησαν να βάζουν 12μετρα.