Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Στην κυκλοφορία και τα:
-> Crossway ΧΕΚ-6246-6247 (2d) / ΧΕΚ-6273 - ΧΕΚ-6276 (3d)
-> Urbino 12 ΧΕΚ-6223 - ΧΕΚ-6226
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ουσιαστικά είναι έτοιμα 20/23 3πορτα Crossway. Επίσης θα υποθέσω πως τα 12μετρα Solaris είναι ταξινομημένα και πριν και μετά τα Crossway (δλδ 6223 - 6237 και 6280 - 6293).
Δημοσιεύσεις: 156
Θέματα: 2
Εγγραφή: 16-04-2021
I see that 6176-6189 Urbino 18, 6238-6278 Irisbus, what numbers between them will be Urbino 12?
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(19-07-2021, 08:42 PM)ecoj Έγραψε: Ουσιαστικά είναι έτοιμα 20/23 3πορτα Crossway. Επίσης θα υποθέσω πως τα 12μετρα Solaris είναι ταξινομημένα και πριν και μετά τα Crossway (δλδ 6223 - 6237 και 6280 - 6293).
Tο ερώτημα είναι γιατί δεν βγαίνουν στην κυκλοφορία όλα τα leasing . Με φωτεινή εξαίρεση (όπως και σε πολλά αλλα) τον Βοτανικό, τα αλλα αμαξοστάσια βγαζουν ... στη χάση και στη φέξη.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
20-07-2021, 12:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-07-2021, 12:53 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(20-07-2021, 12:49 AM)reshz Έγραψε: I see that 6176-6189 Urbino 18, 6238-6278 Irisbus, what numbers between them will be Urbino 12?
The numbers are probably the following, but we cannot be sure until all the buses get delivered
6030 - 6088 Volvo
6089 - 6134 Citaro
6135 - 6175 A21
6176 - 6191 Urbino 18
6192 - 6222 A23 & Citaro G
6223 - 6237 Urbino 12
6238 - 6279 Crossway
6280 - 6293 Urbino 12
(20-07-2021, 09:10 AM)Citaro Έγραψε: Tο ερώτημα είναι γιατί δεν βγαίνουν στην κυκλοφορία όλα τα leasing . Με φωτεινή εξαίρεση (όπως και σε πολλά αλλα) τον Βοτανικό, τα αλλα αμαξοστάσια βγαζουν ... στη χάση και στη φέξη.
Η εικόνα είναι απογοητευτική ειδικά σε Ανθούσα και Μπραχάμι. Αντί να κυκλοφορούν όλα τα leasing και να συμπληρώνουν τα Ν1 μοιάζει να κυκλοφορούν όσα Ν1 και Ν2 μπορούν και να βγάζουν μερικά leasing σε κάποιες γραμμές.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(20-07-2021, 12:51 PM)ecoj Έγραψε: Η εικόνα είναι απογοητευτική ειδικά σε Ανθούσα και Μπραχάμι. Αντί να κυκλοφορούν όλα τα leasing και να συμπληρώνουν τα Ν1 μοιάζει να κυκλοφορούν όσα Ν1 και Ν2 μπορούν και να βγάζουν μερικά leasing σε κάποιες γραμμές.
Εντάξει, αν ειχαν παρει οχήματα κατάλληλα (σαν αυτα του Βοτανικού) δεν θα ειχαμε αυτή την εικόνα. Να αντικαταστήσει η Ανθούσα τί ; Τα Ν1 που φορτσάρουν κ εχουν σωστή διάταξη αστικού λεωφορείου, με τα ...δίπορτα πούλμαν ή με τα τρίπορτα IrisCrossway που η επιτάχυνση τους ειναι σαν τις γκαζιέρες τις Renault στα τελευταία τος; Πέτυχα τριπορτο Crossway στο 220 την Κυριακή κι εκανε "αμαν" να ανέβει ... Ο Βοτανικός εχει πάρει αμαξάρες. Ειδικά τα τρίπορτα ΜΑΝ κ Citaro, ειναι 300% αναβάθμιση σε σχέση με τα Ν2.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
20-07-2021, 01:19 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-07-2021, 01:20 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Και στο Βοτανικό πάντως η εικόνα δεν τόσο καλή είναι όσο θα έπρεπε. Παρότι θερινό κυκλοφορούν πολλά Ν2 στις γραμμές του ειδικά στα δυτικά προάστια και αρκετά leasing είναι εξαφανισμένα εδώ και μέρες.
Δημοσιεύσεις: 116
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-03-2021
(20-07-2021, 01:08 PM)Citaro Έγραψε: Εντάξει, αν ειχαν παρει οχήματα κατάλληλα (σαν αυτα του Βοτανικού) δεν θα ειχαμε αυτή την εικόνα. Να αντικαταστήσει η Ανθούσα τί ; Τα Ν1 που φορτσάρουν κ εχουν σωστή διάταξη αστικού λεωφορείου, με τα ...δίπορτα πούλμαν ή με τα τρίπορτα IrisCrossway που η επιτάχυνση τους ειναι σαν τις γκαζιέρες τις Renault στα τελευταία τος; Πέτυχα τριπορτο Crossway στο 220 την Κυριακή κι εκανε "αμαν" να ανέβει ... Ο Βοτανικός εχει πάρει αμαξάρες. Ειδικά τα τρίπορτα ΜΑΝ κ Citaro, ειναι 300% αναβάθμιση σε σχέση με τα Ν2.
Είχα πάρει πριν λίγο καιρό τριπορτο Crossway στο 036 (δεν θυμάμαι αρίθμηση) από Κατεχάκη προς κυψέλη και θυμάμαι τις ανηφόρες του ψυχικού τις έβγαζε για πλάκα και μάλιστα με μεγάλες επιταχύνσεις και ταχύτητες, οπότε ίσως το κάθε όχημα να είναι διαφορετικό.. θα συμφωνήσω για τα leasing του βοτανικού, πραγματικά "σαλόνια", χαίρεσαι να μπαίνεις..
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Και στο Βοτανικό κάποια Citaro και ειδικά τα 3 LEÜ έχουν εσωτερικά διάταξη καθισμάτων που παραπέμπει σε ημιαστικές - υπεραστικές διαδρομές και παρότι τα καθίσματα τους είναι απίστευτα άνετα δεν βολεύουν για γραμμές με πολύ κόσμο και συνεχές μπες βγες επιβατών. Δηλαδή δεν είναι αποκλειστικότητα των δίπορτων Crossway αυτό. Πάντως με σωστή επιλογή οχημάτων ανά γραμμή αυτό διορθώνεται.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Μιας και δεν έχει αναφερθεί το 12 μετρο Solaris 6223 είναι δίπορτο