Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές που θα προτείνατε για κατάργηση
#11
653 στις 7μμ, κάθοδος Κηφισίας: 1 επιβάτης
Απάντηση
#12
(06-02-2014, 08:53 PM)ns_ Έγραψε: 653 στις 7μμ, κάθοδος Κηφισίας: 1 επιβάτης

Σε ποιό σημείο σημείο της Κηφισίας το πέτυχες? Γιατί αν ήταν μετά την Πανόρμου δεν μου κάνει καμία εντύπωση.
Απάντηση
#13
Δευτέρα 28/6/2021
Λεωφορειακή γραμμή 651
Δρομολόγιο των 20:10 
ΑΠΟ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ''5η ΨΥΧΙΚΟΥ''-1 επιβάτης (εγώ ήμουν αυτός, κατέβηκα άρα άδειο θα ήταν μέχρι Πανόρμου)
ΑΠΟ ''7η ΨΥΧΙΚΟΥ'' ΜΕΧΡΙ ΑΦΕΤΗΡΙΑ-3 επιβάτες (μπορεί να μπήκαν άλλοι 1-2 επιβάτες στην Πανόρμου, οι οποίοι θα είχαν κατέβει μέχρι την 7η ψυχικού.
Άρα, εκτός από περιπτώσεις που φτάνει στην Πανόρμου πριν το 036, είναι άχρηστο.
Αν φτάνει μέχρι κέντρο, όπως έκανε το 601, είναι σαν το μετρό, άλλα μάλλον αχρείαστο.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Κάνεις το 036 πιο συχνό (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ: 10' στην αιχμή, 15' τις υπόλοιπες ώρες, ΣΑΒΒΑΤΑ: 15' από έναρξη μέχρι τις 4-5 το απόγευμα, 20' στη συνέχεια, ΚΥΡΙΑΚΗ: 20' από 09:00 μέχρι λήξη, 30' από έναρξη μέχρι τις 9) και κλείνεις το 651
Απάντηση
#14
Ως (πρώην πλέον) μαθητής της Βαρβακείου (που εξυπηρετείται από 036, 651) το μόνο που έχω να πω είναι πως τις ώρες μετά το σχολασμα (σε μια περίοδο, ούτε λίγο ούτε πολυ, έξι ετών που χρησιμοποιούσα λεωφορεία στην περιοχή) το 036 ήταν πάρα πολλές φορές απροσπέλαστο (πολλές φορές περπατούσαμε εκατό μέτρα μεχρι την προηγούμενη στάση μπας και προλάβουμε καμία πιο βολική θέση και γλιτώσουμε το στριμωξιδι στην πόρτα). Αντίθετα το 651 παρέμενε (και φαντάζομαι παραμένει) μνημειώδες για το γεγονός πως ζήτημα να το χρησιμοποιούσαν 2-3 γριές (οι οποίες ήταν κάποιου τύπου "rush hour" για την γραμμή καθως άλλες φορές πηγαινοερχοταν εντελώς άδειο). Επίσης το 651 εξυπηρετείται από οχήματα-φαντασματα (ήταν από τις τελευταίες γραμμές που χρησιμοποιούσαν γκαζιερες Ρενό). Σήμερα χρησιμοποιουνται στην γραμμή οχήματα Μερσεντές του 1994 τα οποία βρίσκονται σε χειριστή κατάσταση με εντελώς λιωμένες θέσεις, σίδερα και πλαστικά να ξεκολλάνε ή να λείπουν εντελώς και πολλές πατέντες τύπου DIY προκειμένου τα λεωφορεία να διατηρηθούν στην κίνηση ενώ θα έπρεπε να έχουν αποσυρθει χρόνια τώρα. Ενδεικτικά θα αναφέρω ενα περιστατικό από τον Μάιο του 2020 όπου το πάτωμα του λεωφορείου που χρησιμοποιούταν στο 651 ήταν ραγισμένο και κολλημένο με κοινό σελοτειπ κατά μήκος όλου του χώρου μπροστά από την κεντρική πόρτα! Το 651 πιστεύω δεν θα έπρεπε καν να είχε δημιουργηθεί (αν αναλογιστούμε πως για περισσοτερα από πέντε χρόνια συνυπήρξε με το 601 και δεν αποτελει τοπική που διαδέχθηκε την κεντρική γραμμή έπειτα από την έλευση του μετρό.
Απάντηση
#15
(21-07-2021, 08:33 AM)argy Έγραψε: Ως (πρώην πλέον) μαθητής της Βαρβακείου (που εξυπηρετείται από 036, 651) το μόνο που έχω να πω είναι πως τις ώρες μετά το σχολασμα (σε μια περίοδο, ούτε λίγο ούτε πολυ, έξι ετών που χρησιμοποιούσα λεωφορεία στην περιοχή) το 036 ήταν πάρα πολλές φορές απροσπέλαστο (πολλές φορές περπατούσαμε εκατό μέτρα μεχρι την προηγούμενη στάση μπας και προλάβουμε καμία πιο βολική θέση και γλιτώσουμε το στριμωξιδι στην πόρτα). Αντίθετα το 651 παρέμεινε (και φαντάζομαι παραμένει) μνημειώδες για το γεγονός πως ζήτημα να το χρησιμοποιούσαν 2-3 γριές (οι οποίες ήταν κάποιου τύπου "rush hour" για την γραμμή καθως άλλες φορές πηγαινοερχοταν εντελώς άδειο). Επίσης το 651 εξυπηρετείται από οχήματα-φαντασματα (ήταν από τις τελευταίες γραμμές που χρησιμοποιούσαν γκαζιερες Ρενό). Σήμερα χρησιμοποιουνται στην γραμμή οχήματα Μερσεντές του 1994 τα οποία βρίσκονται σε χειριστή κατάσταση με εντελώς λιωμένες θέσεις, σίδερα και πλαστικά να ξεκολλάνε ή να λείπουν εντελώς και πολλές πατέντες τύπου DIY προκειμένου τα λεωφορεία να διατηρηθούν στην κίνηση ενώ θα έπρεπε να έχουν αποσυρθει χρόνια τώρα. Ενδεικτικά θα αναφέρω ενα περιστατικό από τον Μάιο του 2020 όπου το πάτωμα του λεωφορείου που χρησιμοποιούταν στο 651 ήταν ραγισμένο και κολλημένο με κοινό σελοτειπ κατά μήκος όλου του χώρου μπροστά από την κεντρική πόρτα! Το 651 πιστεύω δεν θα έπρεπε καν να είχε δημιουργηθεί (αν αναλογιστούμε πως για περισσοτερα από πέντε χρόνια συνυπήρξε με το 601 και δεν αποτελει τοπική που διαδέχθηκε την κεντρική γραμμή έπειτα από την έλευση του μετρό.
Ακόμα έτσι είναι. Ποτέ δεν το έχω δει με πάνω από 2 άτομα, εκτός από τις φορές που έτυχε να πάρει άτομα από Πανόρμου, εφόσον είχε αργήσει το 036 και πέρασε πρώτο αυτό (Max 10 επιβάτες)
Ακομα δεν έχω καταλάβει τον λόγο ύπαρξης αυτής της γραμμής...
Απάντηση
#16
416, να γίνει συγχώνευση με το 418. Η διαδρομή του 416 είναι πολύ μικρή, οπότε δε βρίσκω νόημα να υφίσταται ως ξεχωριστή.

Επίσης το 651, ποιο το νόημα εφοσον η διαδρομή του, είναι σχεδόν ίδια με του 036 (τμήμα Πανόρμου - Παλαιό Ψυχικό);

524/526 επίσης 1 από τα 2, εφοσον έχουν σχεδόν ίδια διαδρομή πάλι.
Απάντηση
#17
(27-07-2021, 07:28 AM)NightLine Έγραψε: 416, να γίνει συγχώνευση με το 418.  Η διαδρομή του 416 είναι πολύ μικρή, οπότε δε βρίσκω νόημα να υφίσταται ως ξεχωριστή.

Επίσης το 651, ποιο το νόημα εφοσον η διαδρομή του, είναι σχεδόν ίδια με του 036 (τμήμα Πανόρμου - Παλαιό Ψυχικό);

524/526 επίσης 1 από τα 2, εφοσον έχουν σχεδόν ίδια διαδρομή πάλι.
Δεν πρέπει να καταργηθεί κανενα από τα 524 και 526 καθώς το ένα κανει την αντίστροφη διαδρομή του αλλου και έχουν εναλλάξ συγχρονισμένες αναχωρήσεις

416 και 418 επίσης δεν πρέπει να συγχωνευτούν γιατί θα μεγαλώσει η διαδρομή και θα γινει χρονοβόρα.
Απάντηση
#18
Άλήθεια , έχω αναρωτηθεί πολλές φορές ποια η χρησιμότητα του Β15. Είναι ένα λεωφορείο που απο Στ.Λαρίσης μέχρι Παλατάκι παίρνει τους επιβάτες του Α15 και στο Παλατάκι (1 στάση μόνο) δεν έχει απολύτως κανέναν. Μήπως χρειάζεται κατάργηση. Παρατήρησα επίσης ότι του έχουν κόψει την απογευματινή βάρδια εδω και καιρό. Αν πήγαινε μέχρι Αττικό Νοσοκομείο θα είχε κάποια κίνηση?
Απάντηση
#19
Από όταν πήγε στα Λιόσια πάλι έκοψαν κατευθείαν την απογευματινή βάρδια. Όταν επέστρεψε για καθημερινές στο Βοτανικό στην αρχή έβγαλαν λεωφορείο και απόγευμα για μερικές μέρες αλλά μετά στα μάτησαν και αυτοί.

Όχι δεν έχει χρησιμότητα να πάει Αττικό Νοσοκομείο. Η κίνηση δεν είναι ιδιαίτερη στο Αττικό και υπάρχουν ήδη το 750 για Αιγάλεω και 731 για Ανθούπολη που σημαίνει ότι όποιος θέλει να πάει Αττικό από μακριά μπορεί να κατέβει σε έναν από τους δύο σταθμούς και να πάρει το ανάλογο λεωφορείο.
Απάντηση
#20
(17-01-2023, 01:09 AM)ecoj Έγραψε: Από όταν πήγε στα Λιόσια πάλι έκοψαν κατευθείαν την απογευματινή βάρδια. Όταν επέστρεψε για καθημερινές στο Βοτανικό στην αρχή έβγαλαν λεωφορείο και απόγευμα για μερικές μέρες αλλά μετά σταμάτησαν και αυτοί.

Όχι δεν έχει χρησιμότητα να πάει Αττικό Νοσοκομείο. Η κίνηση δεν είναι ιδιαίτερη στο Αττικό και υπάρχουν ήδη το 750 για Αιγάλεω και 731 για Ανθούπολη που σημαίνει ότι όποιος θέλει να πάει Αττικό από μακριά μπορεί να κατέβει σε έναν από τους δύο σταθμούς και να πάρει το ανάλογο λεωφορείο.
Συνεπώς και να καταργηθεί δεν νομίζω να υπάρχει θέμα. Απλά είχα αυτή την απορία γιατί όσες φορές το έχω δει είναι άδειο από Παλατάκι.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)