Αναφέρθηκα σε αυτά που δεν κυκλοφορούν και δεν έχουν πινακίδες
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
|
27-12-2020, 03:00 PM
Καλησπέρα, το ζήτημα του "ανοίγματος" των συγκοινωνιών, σε τι στάδιο βρίσκεται;
27-12-2020, 06:31 PM
Δε βρίσκεται..Θα αφήσουν οι πελατοκεντρικές σχέσεις να αλλάξει το καθεστώς;; Ούτε Α.Ε δεν τολμάει το κράτος να τις κάνει.. Γιατί μην πει κανείς οτι είναι Α.Ε. έτσι όπως εξακολουθούν να λειτουργούν;
27-12-2020, 07:16 PM
Συνεπώς δεν υπάρχει σωτηρία στο άμεσο μέλλον.
28-12-2020, 10:27 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2020, 10:27 PM από patrinos. Edited 1 time in total.)
Όσο δεν απειλέται ο κλαδος ή δε νιώθουν τον οποιοδήποτε ανταγωνισμό αυτά θα εξακολουθούν να υφίστανται όσο και αν κάποιοι προσπαθούν αυτό δεν είναι αρκετό.. Όσοι σκέφτονται οτι όσο περισσότερο κρατάμε τα λεωφορεια τόσο το καλυτερο γι' αυτούς το μόνο που κάνουν είναι να φθίνουν τις υπηρεσίες εστω και αν το λεωφορείο είναι σε πάρα πολύ κατάσταση.. Είμαστε στο 2020 και οχι στο 1990.Όσο νωρίτερα το καταλάβουν τόσο το καλύτερα.. Ας γίνουν ΑΕ για να κοπούν αυτοκίνητα να μειώσουν τα κόστη και ότι βγάζει σοβαρή ζημιά κόψιμο και αντικατάσταση..
28-12-2020, 11:36 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2020, 11:39 PM από gekanell. Edited 1 time in total.)
Ο ανταγωνισμός είναι κάτι που ωφελεί μόνο τον επιβάτη και μισεί ο μέσος κοντόφθαλμος επιχειρηματίας. Αναφέρω μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:
1. Η γραμμή 606 του Καστελοκάμπου προ προαστιακού είχε μεταβλητή συχνότητα που κυμαινόταν από 40' έως 120'. Με τη λειτουργία του προαστιακού σταθεροποιήθηκε σε 60' ακόμα και τις Κυριακές. 2. Η γραμμή 602 express προς πανεπιστήμιο δημιουργήθηκε λόγω του προαστιακού και έχει αφετηρία στον Άγιο Ανδρέα επειδή ακριβώς εκεί κάνει αφετηρία και ο προαστιακός. 3. Δεν είναι σίγουρο, αλλά οι μηνιαίες κάρτες στο αστικό Πάτρας ενδεχομένως ξεκίνησαν λόγω του προαστιακού(. 4. Το εισητήριο του κτελ μετ' επιστροφής Πάτρα-Αθήνα έπεσε από 36 σε 32 ευρώ, καθώς ο ανταγωνιστής ΤΡΑΙΝΟΣΕ το προσφέρει στα 27 ευρώ, ενώ αν το κλείσεις μέσω της εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο, πέφτει στα 24 ευρώ. Η συγκοινωνία σε αρκετές περιοχές της Πάτρας είναι πραγματικά τραγική, ενώ για το κυκλοφοριακό μπάχαλο της πόλης φέρει μεγάλη ευθύνη το αστικό κτελ. Αν δεν "ανοίξει" ο ανταγωνισμός, δεν υπάρχει καμία σωτηρία.
29-12-2020, 04:25 PM
Οι πάντες φέρουν ευθύνη..Όσο αναφορά τα στοιχεία που παραθέτεις είναι περα για πέρα αληθινά χωρίς κανένας να μπορεί να τα αμφισβητήσει..
04-01-2021, 06:16 PM
Σήμερα η στάση τηλεματικής έξω από το Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας έγραφε με κυλιόμενο μήνυμα Γραμμή Νο224 πιλοτική λειτουργία. Παρατήρησα ότι στάσεις τηλεματικής αναγράφουν πιλοτική λειτουργία χωρίς να υπάρχει ένδειξη όταν προσεγγίζει λεωφορείο. Είτε το έχουν παρατήσει είτε είναι προς αναβάθμιση λόγω της αλλαγής της ονοματοδοσίας των γραμμών. Στο κάτω μέρος της πλατείας Γεωργίου η στάση - υπολογιστής προσπαθεί να κάνει επαναφορά σε λειτουργικό σημείο.. Κράσσαραν τα win7..
05-01-2021, 03:08 PM
Οι Βεργίνες κυκλοφορούν κανονικά
05-01-2021, 03:18 PM
Φέτος περαν των 93αριων που θα κοπούν τέλος του έτους υπάρχουν και 94αρια που θα κοπούν φέτος. Δύο λεωφορεία που ξέρω είναι τα Νο62 και 79. Υπάρχουν και άλλα 94αρια που είναι να κοπούν φέτος?
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)