Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου
#31
Bλέπουμε λοιπόν ότι στο Αίγιο συνεχίζονται δυναμικά οι αντικαταστάσεις των O405 με Ο405 Tongue . Ενωείται πως δεν μπορούμε να κρίνουμε την τσέπη του καθενώς γιατί είναι οικονομικό το θέμα αλλά σύγουρα δεν είναι καλό για την εικόνα του ΚΤΕΑΛ. Το συγκεκριμένο αν δεν κάνω λάθος είναι το δεύτερο τρίπορτο λεωφορείο του ΚΤΕΑΛ Αιγίου μετά το #9. Eίναι μοντέλο του 1995 οπότε σε 3 χρόνια θα πρέπει να αντικατασταθεί ξανά.
Απάντηση
#32
(08-01-2020, 03:43 PM)eliasfp Έγραψε: Το συγκεκριμένο αν δεν κάνω λάθος είναι το δεύτερο τρίπορτο λεωφορείο του ΚΤΕΑΛ Αιγίου μετά το #9. Eίναι μοντέλο του 1995 οπότε σε 3 χρόνια θα πρέπει να αντικατασταθεί ξανά.

Το Νο9 είναι Ο405Ν2 και είναι ίδιο με το Νο 89 της Πάτρας..Εχω φωτογραφήσει 3 τριπορτα Ο405.. Το πρώην 120 του ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου, ένα του ΚΤΕΛ ΑΙΤ/ΝΙΑ στη Ναύπακτο και τώρα αυτό...
Απάντηση
#33
(08-01-2020, 12:08 PM)patrinos Έγραψε: Στο Νο2 κυκλοφορει ένα Ο405 πρώην Χανίων..
Αυτό κάθε 3 χρόνια αλλάζεται  Big Grin ..
Απάντηση
#34
(08-01-2020, 05:05 PM)dimi4 Έγραψε: Αυτό κάθε 3 χρόνια αλλάζεται  Big Grin ..
Για να εχουμε να ασχολουμαστε και να μην βαριεται το οχημα...Δεν είναι κακό αλλά με κατι καλύτερο...
Απάντηση
#35
(08-01-2020, 03:43 PM)eliasfp Έγραψε: Bλέπουμε λοιπόν ότι στο Αίγιο συνεχίζονται δυναμικά οι αντικαταστάσεις των O405 με Ο405 Tongue . Ενωείται πως δεν μπορούμε να κρίνουμε την τσέπη του καθενώς γιατί είναι οικονομικό το θέμα αλλά σύγουρα δεν είναι καλό για την εικόνα του ΚΤΕΑΛ.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν είναι καλό για την εικόνα του ΚΤΕΑΛ; Αν είναι καλοσυντηρημένο το λεωφορείο και όχι κανένα παρατημένο σαράβαλο τότε ο νέος ιδιοκτήτης του θα βγάλει άλλα 3 χρόνια χωρίς προβλήματα. Γιατί πιστέψτε με πολλοί επαγγελματίες θα προτιμούσαν ένα "γνωστό" O405 από ένα άγνωστο CITARO από το εξωτερικό...
Απάντηση
#36
(08-01-2020, 10:22 PM)SR240 Έγραψε: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν είναι καλό για την εικόνα του ΚΤΕΑΛ; Αν είναι καλοσυντηρημένο το λεωφορείο και όχι κανένα παρατημένο σαράβαλο τότε ο νέος ιδιοκτήτης του θα βγάλει άλλα 3 χρόνια χωρίς προβλήματα. Γιατί πιστέψτε με πολλοί επαγγελματίες θα προτιμούσαν ένα "γνωστό" O405 από ένα άγνωστο CITARO από το εξωτερικό...
Έχεις δίκιο το θέμα είναι να είναι προσεγμένο το λεωφορείο και μάλιστα πληροφορήθηκα ότι το συγκεκριμένο είναι πολύ καλά συντηρημένο.
Άλλωστε τα παλιότερης γενιάς αυτοκίνητα μπορεί να υστερούν σε θέματα άνεσης και επιτάχυνσης αλλά είναι πολύ ποιο αξιόπιστα.
Απάντηση
#37
Με αυτή τη λογική του SR240 και ο επιβάτης κοιτάει τα οικονομικά του αλλά δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά θέλει δεν θέλει πληρώνει το ίδιο κόμιστρο και αυτό είναι μεγάλη αδικία.. Πρόσφατα κόπηκε άν δεν εχει γινει ακόμα αυτο με τα τουριστικά.. Γιατι λοιπόν δεν το έκαναν για ολους; Τα παιχνιδακια ειναι γνωστά.. Όταν μια επιχείρηση δεν μπορεί να ανταπεξέλθει συνηθως κλεινει.. Έχουν κλείσει πολλές όλα αυτά τα χρόνια..Όταν λοιπόν δεν έχεις χρηματα πουλάς απλά τα πραγματα και δεν συνεχιζεις εις βάρος του καταναλωτή που δεν μπορεί να κανει αλλιώς.. Να ξεθαψουμε λοιπον και τα F580S να κάνουμε συγκοινωνία αλλά με εισιτηριο 0,50€ και θα είμασταν ολοι ευχαριστημένοι...Αναφερομαι γενικά και όχι στοχευμένα διότι υπαρχει και η αλλη πλευρά που ενώ εχουν δεν τα δίνουν και τα επενδύουν αλλού..
Απάντηση
#38
Θα χει πλάκα στο 4 να έρθει και εκεί κάνα 0405..
Απάντηση
#39
(09-01-2020, 11:05 AM)dimi4 Έγραψε: Θα χει πλάκα στο 4 να έρθει και εκεί κάνα 0405..

Ρώτησα μηπως και γνωριζουν με τι θα αντικατασταθεί και δεν ήξερε καποιος...
Απάντηση
#40
(09-01-2020, 09:42 AM)patrinos Έγραψε: Με αυτή τη λογική του SR240 και ο επιβάτης κοιτάει τα οικονομικά του αλλά δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά θέλει δεν θέλει πληρώνει το ίδιο κόμιστρο και αυτό είναι μεγάλη αδικία.. Πρόσφατα κόπηκε άν δεν εχει γινει ακόμα αυτο με τα τουριστικά.. Γιατι λοιπόν δεν το έκαναν για ολους; Τα παιχνιδακια ειναι γνωστά.. Όταν μια επιχείρηση δεν μπορεί να ανταπεξέλθει συνηθως κλεινει.. Έχουν κλείσει πολλές όλα αυτά τα χρόνια..Όταν λοιπόν δεν έχεις χρηματα πουλάς απλά τα πραγματα και δεν συνεχιζεις εις βάρος του καταναλωτή που δεν μπορεί να κανει αλλιώς.. Να ξεθαψουμε λοιπον και τα F580S να κάνουμε συγκοινωνία αλλά με εισιτηριο 0,50€ και θα είμασταν ολοι ευχαριστημένοι...Αναφερομαι γενικά και όχι στοχευμένα διότι υπαρχει και η αλλη πλευρά που ενώ εχουν δεν τα δίνουν και τα επενδύουν αλλού..
Δεν γνωρίζω τα οικονομικά του ΚΤΕΑΛ Αιγίου. Ούτε τα οικονομικά του συγκεκριμένου ιδιοκτήτη. Εάν τα δύο που προανέφερα είναι σε καλή κατάσταση τότε ναι θα έπρεπε να φέρει ένα νεότερο λεωφορείο. Θα σου μιλήσω όμως για το ΚΤΕΑΛ που εργάζομαι εγώ. Που τυχαίνει κάποιες μέρες να δουλεύω σε γραμμές που δεν βγαίνουν ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ! Που το 75% των δρόμων που κυκλοφορώ δεν κάνουν ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΡΟ! Εσύ τι λεωφορείο θα έφερνες απάντησε μου ειλικρινά. Άσε που στις μέρες μας οι περισσότερες αντικαταστάσεις γίνονται με λεωφορεία '02-'05 έτος κατασκευής. Το O405 των Χανίων φίλε μου είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση σε σχέση με πολλά από όλα αυτά και ας είναι 10 χρόνια παλιότερο. Με ένα βάψιμο δεν κάνεις το λεωφορείο καινούριο να το ξέρεις. Μακάρι να ήταν έτσι οι καταστάσεις που να μπορούσαν όλοι να πάρουν λεωφορεία κάτω των 10 ετών. Αλλά μην σκεφτόμαστε μόνο τη πάρτη μας. Να δουλεύουν και να εξυπηρετούνται όλοι αξιοπρεπώς. Και υγεία πάνω απ όλα! Συγγνώμη αν κούρασα αλλά έπρεπε να ακουστεί και αυτή η πλευρά...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)