17-05-2019, 01:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-01-2020, 12:51 AM από N1Ellinikou. Edited 2 times in total.)
Με επίσημα ανακοίνωση πλέον του ΟΑΣΘ, επιβεβαιώνεται αυτό που λεγόταν από πέρσι τον Νοέμβριο, αν θυμάμαι καλά, δηλαδή η εκχώρηση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. για 6 περιφερειακές γραμμές
«Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν τα δρομολόγια σε δύο, από τις συνολικά έξι γραμμές απομακρυσμένων περιοχών, στις οποίες ο ΟΑΣΘ ανέθεσε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Μετά την επίσημη υπογραφή της σχετικής σύμβασης που πραγματοποιήθηκε μεταξύ του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και εκπροσώπων της διοίκησης των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν στις 22 Μαΐου 2019 τα δρομολόγια στις λεωφορειακές γραμμές Νο 85 (Θεσσαλονίκη – Ευαγγελίστρια) και Νο 92 (Κουφάλια – Άθυρα – Ραχώνα).
Στις υπόλοιπες τέσσερις γραμμές: Νο 86 (Θεσσαλονίκη – Λαγκαδίκια), Νο 89 (ΚΤΕΛ - Ακροπόταμος - Ξηροχώρι), Νο 90 (Κουφάλια – Μάλγαρα) και Νο 91 (Λαγκαδάς Τοπικό) τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν την 1η Ιουνίου 2019.
Όλα τα παραπάνω δρομολόγια, τα οποία θα εκτελούνται πλέον με οχήματα των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, οι στάσεις και τα κόμιστρα για όλες τις παραπάνω λεωφορειακές γραμμές παραμένουν αμετάβλητα σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε.»
Όσον αφορά τα οχήματα η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, και σύμφωνα με ανακοίνωση αντιπροσωπείας λεωφορείων στην Ελευσίνα, η ΚΤΕΛ έχει προμηθευτεί 25 νέα οχήματα (2 Neoplan Cityliner, 16 Mercedes Intouro και 6 Man Lion's Regio R12 και MAN Lion's City Ü A20), εκ των οποίων τουλάχιστον τα 17 Intouro θα χρησιμοποιηθούν για τις γραμμές αυτές.
Επίσης με το 1ο παραδωτέο Intouro η ΚΤΕΛ βρέθηκε στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, στις 16/5 όπου έγινε ενημέρωση των οδηγών για τα νέα λεωφορεία, αλλά και για την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΘ.
Σε όλα τα οχήματα θα τοποθετηθούν μηχανήματα επικύρωσης των εισιτηρίων
(κάτι είχαν πει για τηλεματική, αλλά δεν γνωρίζω τι θα γίνει με αυτό το κομμάτι.)
Όπως πολλές φορές ειπώθηκε, οι στάσεις και κόμιστρα θα παραμείνουν τα ίδια, όπως και οι ώρες των δρομολογίων, οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις πιστεύω ότι ίσως και αυξηθούν, αφού υπάρχουν δρομολόγια που ποτέ δεν γίνονται, π.χ. τις καθημερινές, 89Β στις19:20 από ΚΤΕΛ και το αντίστοιχο 89Ε στις 20:30 από Ακροπόταμο.
Προσωπικά το βλέπω ως εξαιρετική ενέργεια, αφού η ΚΤΕΛ «παίρνει πίσω» μέρος του συγκοινωνιακού έργου που εκτελούσε παλιότερα, ενώ θα χρησιμοποιούνται καταλληλότερα λεωφορεία και οι περιπτώσεις απρόοπτων βλαβών των λεωφορείων και καθυστερήσεων (τετράρτου και πάνω) θα ελαχιστοποιηθούν.
«Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν τα δρομολόγια σε δύο, από τις συνολικά έξι γραμμές απομακρυσμένων περιοχών, στις οποίες ο ΟΑΣΘ ανέθεσε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Μετά την επίσημη υπογραφή της σχετικής σύμβασης που πραγματοποιήθηκε μεταξύ του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και εκπροσώπων της διοίκησης των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν στις 22 Μαΐου 2019 τα δρομολόγια στις λεωφορειακές γραμμές Νο 85 (Θεσσαλονίκη – Ευαγγελίστρια) και Νο 92 (Κουφάλια – Άθυρα – Ραχώνα).
Στις υπόλοιπες τέσσερις γραμμές: Νο 86 (Θεσσαλονίκη – Λαγκαδίκια), Νο 89 (ΚΤΕΛ - Ακροπόταμος - Ξηροχώρι), Νο 90 (Κουφάλια – Μάλγαρα) και Νο 91 (Λαγκαδάς Τοπικό) τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν την 1η Ιουνίου 2019.
Όλα τα παραπάνω δρομολόγια, τα οποία θα εκτελούνται πλέον με οχήματα των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, οι στάσεις και τα κόμιστρα για όλες τις παραπάνω λεωφορειακές γραμμές παραμένουν αμετάβλητα σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε.»
Όσον αφορά τα οχήματα η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, και σύμφωνα με ανακοίνωση αντιπροσωπείας λεωφορείων στην Ελευσίνα, η ΚΤΕΛ έχει προμηθευτεί 25 νέα οχήματα (2 Neoplan Cityliner, 16 Mercedes Intouro και 6 Man Lion's Regio R12 και MAN Lion's City Ü A20), εκ των οποίων τουλάχιστον τα 17 Intouro θα χρησιμοποιηθούν για τις γραμμές αυτές.
Επίσης με το 1ο παραδωτέο Intouro η ΚΤΕΛ βρέθηκε στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, στις 16/5 όπου έγινε ενημέρωση των οδηγών για τα νέα λεωφορεία, αλλά και για την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΘ.
Σε όλα τα οχήματα θα τοποθετηθούν μηχανήματα επικύρωσης των εισιτηρίων
(κάτι είχαν πει για τηλεματική, αλλά δεν γνωρίζω τι θα γίνει με αυτό το κομμάτι.)
Όπως πολλές φορές ειπώθηκε, οι στάσεις και κόμιστρα θα παραμείνουν τα ίδια, όπως και οι ώρες των δρομολογίων, οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις πιστεύω ότι ίσως και αυξηθούν, αφού υπάρχουν δρομολόγια που ποτέ δεν γίνονται, π.χ. τις καθημερινές, 89Β στις19:20 από ΚΤΕΛ και το αντίστοιχο 89Ε στις 20:30 από Ακροπόταμο.
Προσωπικά το βλέπω ως εξαιρετική ενέργεια, αφού η ΚΤΕΛ «παίρνει πίσω» μέρος του συγκοινωνιακού έργου που εκτελούσε παλιότερα, ενώ θα χρησιμοποιούνται καταλληλότερα λεωφορεία και οι περιπτώσεις απρόοπτων βλαβών των λεωφορείων και καθυστερήσεων (τετράρτου και πάνω) θα ελαχιστοποιηθούν.