Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Να ρωτήσω. Τα MAN A21 που θα αντικαταστήσουν τα Νο60, 72 και 80 είναι με το Facelift ή όχι?
Απάντηση
(14-08-2019, 09:15 PM)Marioscitaro Έγραψε: Να ρωτήσω. Τα MAN A21 που θα αντικαταστήσουν τα Νο60, 72 και 80 είναι με το Facelift ή όχι?

Μάριε Χρόνια Πολλά..Δε το νομίζω..
Απάντηση
(15-08-2019, 01:03 PM)patrinos Έγραψε: Μάριε Χρόνια Πολλά..Δε το νομίζω..

Σε ευχαριστώ πολύ Πατρινέ για την ευχή σου. Να σαι πάντα καλά
Απάντηση
Μάλλον εχει γίνει επαναπρογραμματισμός των αριθμων των γραμμών..Ειδα 501 για Τσουκαλέικα..Επιτελουςη καθε γραμμη με τον δικο της αριθμό...Το ιδιο μου ανεφεραν και στο Ριο...
Απάντηση
Το Νο38 του Αστικού Πατρών στα Βραχνέικα..

https://leoforeia.gr/opengal/displayimage.php?pid=4059&message_id=6e65ec4ff08cf462e6910195493e9e7d&message_icon=info#cpgMessageBlock
Απάντηση
Με μια πρόχειρη ματιά στους δρόμους της πόλης παρατήρησα πως οι νέοι αριθμοί των γραμμών διαφοροποιούνται και αναλόγως της κατεύθυνσης του λεωφορείου. Συγκεκριμένα:

-το 2 έχει μετατραπεί σε "201 Ταραμπούρα - ΤΕΙ" και "202 Συχαινά - Νέο Δρόμο".
-Στο 1 είδα "101 Εγλυκάδα" και "105 - Πλαζ".
-Στο 3 είδα ένα "303" από το πίσω μέρος του λεωφορείου που κατευθυνόταν προς Θερμοπυλών.
-Στη λεωφόρο Γούναρη κατέβαινε ένα "707".
-Στην οδό πανεπιστημίου ένα "609 - Κέντρο" πήγαινε προς κέντρο.
-Στο Ακταίο ένα "604 - ... - Αγ. Βασίλειος - ..." που πήγαινε προς Άγιο Βασίλειο.

Κάποια από τα λεωφορεία δεν έχουν ακόμη ενσωματώσει τις αλλαγές στην ηλεκτρονική τους προμετωπίδα και κυκλοφορούν με τα παλιά δεδομένα πχ "1 Πλαζ"

Ελπίζω οι όποιες αλλαγές στην αριθμοδότηση των διαδρομών να έχουν γίνει με σωστό τρόπο και να μην ξαναϋπάρξουν διαφορετικές διαδρομές με ίδιο αριθμό, ακόμα και για διαδρομές με μικρές διαφορές στην όδευσή τους όπως πχ το πρώην "7 Ερμού - Καρφούρ" θα πρέπει να έχει διαφορετικό αριθμό από το "7 Ερμού - Μπεγουλάκι - Καρφούρ". Ακόμη το πρώην "5 Τσουκαλέικα" θα πρέπει να έχει διαφορετικό αριθμό από το "5 Τσουκαλέικα - Μονοδένδρι".

Αναμένω με ενδιαφέρον τον επόμενο μήνα την ανάρτηση των χειμερινών δρομολογίων με τους νέους αριθμούς των γραμμών. Επίσης ελπίζω σε εκσυγχρονισμό κάποιων δρομολογίων όπως αυτό της Αρόης, το οποίο ανεβαίνει και κατεβαίνει από εντελώς διαφορετική διαδρομή, που δεδομένου του αναγλύφου της περιοχής καθίσταται μη εξυπηρετικό για το πιο πυκνοκατοικημένο τμήμα της συνοικίας. Επιπλέον η γραμμή της Αρόης σταματά στις 21.45 τις καθημερινές, στις 14.45 το Σάββατο και δεν έχει δρομολόγια την Κυριακή κάτι που δεν είναι λογικό και δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού κοινού.

Αλλαγές χρειάζονται και άλλες διαδρομές και είμαι πρόθυμος να καταθέσω και να συζητήσουμε τις προτάσεις μου.
Απάντηση
Δυστυχώς στην επόμενη αναβάθμιση θα φτιαχτούν μια χαρά
501: Τσουκάλεικα
501: Μονοδένδρι Τσουκαλέικα
503: Κέντρο - Center
503: Μονοδένδρι Κέντρο - Center...

Δεν υπάρχει σωτηρία...Οταν βρω χρονο θα αναρτησω ολη τη νεα αριθμοδότηση
Απάντηση
Ποιος νους σκέφτηκε να διαχωρίσει τους αριθμούς κατά τη μετάβαση και την επιστροφή Πάτρα-Τσουκαλέικα, αλλά όχι τη διαφοροποίηση που υπάρχει στις διαδρομές "Τσουκαλέικα" και "Τσουκαλέικα-Μονοδένδρι" ;; Πραγματικά μισή δουλειά έγινε!
Απάντηση
Η νέα αριθμοδότηση έχει ως εξής:
*Όπου αναφέρω επιστροφή δεν αναγράφεται στην πινακίδα αλλά για να γίνει κατανοητό από όσους το δουν
10: Parking -Καλεντζιώτης
11: Parking - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
18: ΛΙΜΑΝΙ - NEW PORT
20: ΚΕΝΤΡΟ - CENTER - ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ
101: ΕΓΛΥΚΑΔΑ
102: ΔΙΑΚΟΥ
103: ΡΩΜΑΝΟΥ
103: ΡΩΜΑΝΟΥ ΕΛΕΚΙΣΤΡΑ
104: ΤΕΡΨΙΘΕΑ
105: ΠΛΑΖ-PLAZ (Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ )
106: ΡΟΜΑΝΤΖΑ (Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ)
201: Τ.Ε.Ι. - ΤΑΡΑΜΠΟΥΡΑ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
202: Ν. ΔΡΟΜΟΣ ΣΥΧΑΙΝΑ
203:ΤΑΡΑΜΠΟΥΡΑ -ΤΣΟΥΚΑΛΕΙΚΑ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ)
301: ΖΑΡΟΥΧΛΕΙΚΑ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
302: ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ
302: ΖΑΡΟΥΧΛΕΙΚΑ - ΛΕΥΚΑ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
303: ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ - ΠΛΑΖ - PLAZ
401: ΑΡΟΗ
402: ΚΕΝΤΡΟ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
501: ΤΣΟΥΚΑΛΕΙΚΑ
501: ΜΟΝΟΔΕΝΔΡΙ - ΤΣΟΥΚΑΛΕΙΚΑ
502: ΜΙΝΤΙΛΟΓΛΙ ΜΕΣΩ ΕΥΑΣ
502: ΡΟΪΤΙΚΑ - ΜΙΝΤΙΛΟΓΛΙ
503: ΚΕΝΤΡΟ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
503: ΜΟΝΟΔΕΝΔΡΙ ΚΕΝΤΡΟ - CENTER (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
504: ΡΟΪΤΙΚΑ
505: ΒΡΑΧΝΕΙΚΑ
601: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - UNIVERSITY/HOSPITAL
602: EXPRESS - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - EXPRESS UNIVERSITY/HOSPITAL
603: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΗΜΟΡΗΓΟΠΟΥΛΟ - ΡΙΟ -UNIVERSITY /HOSPITAL
604: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΡΙΟ - UNIVERSITY/HOSPITAL
605: ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
606: ΠΡΟΑΣΤΕΙΟ - ΚΑΣΤΕΛΛΟΚΑΜΠΟΣ - PORTO RIO
607: ΒΟΥΝΤΕΝΗ
607: ΒΟΥΝΤΕΝΗ - ΜΠΑΛΑΣ
608: ΑΝΩ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙ
609: ΚΕΝΤΡΟ - CENTER (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
610: EXPRESS - ΚΕΝΤΡΟ - CENTER
611:ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - UNIVERSITY
612: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - ΕΣΤΙΑ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ - UNIVERSITY/HOSPITAL
701: ΒΕΤΑ ΚΕΝΤΡΟ - CENTER (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
701: ΚΟΜΒΟΣ ΚΕΝΤΡΟ - CENTER (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
701: ΜΠΕΓΟΥΛΑΚΙ ΚΕΝΤΡΟ - CENTER (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
702: ΣΟΥΛΙ
703: ΣΑΡΑΒΑΛΙ
704: ΣΑΡΑΒΑΛΙ ΚΡΗΝΗ
705: ΚΡΗΝΗ
706: ΠΕΡΙΒΟΛΑ - PARKING
706: ΜΠΕΓΟΥΛΑΚΙ - ΠΕΡΙΒΟΛΑ - PARKING
707: ΣΟΥΛΙ ΣΑΡΑΒΑΛΙ
708: ΠΑΜΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ
801: ΑΝΩ - ΚΑΤΩ ΟΒΡΥΑ
801: ΔΕΜΕΝΙΚΑ - ΚΑΤΩ ΟΒΡΥΑ
801: ΔΕΜΕΝΙΚΑ - ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΒΡΥΑ
801: ΠΡΟΦ. ΗΛΙΑ - ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΒΡΥΑ
802: ΑΝΩ ΟΒΡΥΑ
802: ΔΕΜΕΝΙΚΑ ΑΝΩ ΟΒΡΥΑ
802: ΠΡΟΦ. ΗΛΙΑ - ΑΝΩ ΟΒΡΥΑ
803: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
803: ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΘΕΑ
803: ΔΕΜΕΝΙΚΑ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΘΕΑ
803: ΔΕΜΕΝΙΚΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ
804: ΚΕΝΤΡΟ - CENTER (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
804: ΔΕΜΕΝΙΚΑ - ΚΕΝΤΡΟ - CENTER (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)
901: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΣΩ ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΟΥ
902: ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΣΩ ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΟΥ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ)

Το ότι ακόμα δεν ξεχώρισαν τις παραλλαγές αυτό δείχνει μια προχειρότητα στη δουλειά ή πονηράδα για να μην φανούν λιγοστά τα δρομολόγια σε ορισμένες περιοχές. Το Νο6 το έφτιαξαν αλλά ακόμα και εκεί άφησαν θεματάκι..Στις πρώην Νο7 & Νο8 μακελειό.. Η πρώην Νο9 δεν έχει αγγλική επιγραφή..
Απάντηση
Μέτρησα 66 διαφορετικές διαδρομές που μοιράζονται συνολικά 50 νέους αριθμούς. Θεωρώ πως ήταν σωστή πρωτοβουλία της διοίκησης αλλά τελικά έγινε ατελής. Εξακολουθούν και υπάρχουν παραλλαγές γραμμών με ίδιο νούμερο γεγονός που μπορεί να μπερδεύει τον επιβάτη. Βασικός σκοπός της νέας αριθμοδότησης θα έπρεπε να είναι το ξεκαθάρισμα των αριθμών και των διαδρομών ώστε ο επιβάτης να επιλέγει το λεωφορείο βάσει αριθμού και όχι βάση των υπόλοιπων λέξεων στην προμετωπίδα που τον συνοδεύουν. Κάθε αριθμός θα έπρεπε να έχει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ διαδρομή.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 23 Επισκέπτης (ες)