Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ήθελα να ήξερα γιατί ακύρωσαν τον διαγωνισμό για 92 λεωφορεία και αντί αυτού προκήρυξαν έναν διαγωνισμό για 750 (!) λεωφορεία. 400 για Αθήνα και 350 για Θεσσαλονίκη. Με δεδομένο ότι η επόμενη κυβέρνηση ένα από τα πρώτα πράγματα που θα κάνει μόλις εκλεγεί είναι να ακυρώσει τον εν λόγω διαγωνισμό πάλι θα μείνουμε χωρίς λεωφορεία.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(31-05-2019, 03:49 PM)ecoj Έγραψε: Ήθελα να ήξερα γιατί ακύρωσαν τον διαγωνισμό για 92 λεωφορεία και αντί αυτού προκήρυξαν έναν διαγωνισμό για 750 (!) λεωφορεία. 400 για Αθήνα και 350 για Θεσσαλονίκη. Με δεδομένο ότι η επόμενη κυβέρνηση ένα από τα πρώτα πράγματα που θα κάνει μόλις εκλεγεί είναι να ακυρώσει τον εν λόγω διαγωνισμό πάλι θα μείνουμε χωρίς λεωφορεία.
Γιατί πίστεψες σοβαρά ότι θα αγόραζαν νέα λεωφορεία;
Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι επρόκειτο για δύο διαφορετικές διαδικασίες, με την πρώτη να προέρχεται από την χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής με ο,τι συνεπάγεται αυτό για την σοβαρότητα του όλου εγχειρήματος. Δεν γνωρίζω εάν ακυρώθηκε και επισήμως, όπως αναφέρεις, αλλά δεν νομίζω ότι είχε ποτέ σοβαρές πιθανότητες υλοποίησης. Ο δεύτερος διαγωνισμός μύριζε εξ αρχής απάτη: προθεσμία λίγων ημερών για διαβούλευση και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης λίγων μηνών, όταν πολύ καλά γνωρίζουμε πόσο χρονοβόρες είναι αυτές οι διαδικασίες. Επιπλέον, για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης, ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να αγοράσει καινούργια λεωφορεία γιατί είναι υπό εκκαθάριση, αλλά αυτά θα τα προμηθευόταν ο νέος οργανισμός που ΘΑ δημιουργείτο, αλλά δεν.... Απλά έπαιξαν τα ρέστα τους αφού ήξεραν ότι έρχονται εκλογές.
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(31-05-2019, 04:43 PM)antonis Έγραψε: Γιατί πίστεψες σοβαρά ότι θα αγόραζαν νέα λεωφορεία;
Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι επρόκειτο για δύο διαφορετικές διαδικασίες, με την πρώτη να προέρχεται από την χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής με ο,τι συνεπάγεται αυτό για την σοβαρότητα του όλου εγχειρήματος. Δεν γνωρίζω εάν ακυρώθηκε και επισήμως, όπως αναφέρεις, αλλά δεν νομίζω ότι είχε ποτέ σοβαρές πιθανότητες υλοποίησης. Ο δεύτερος διαγωνισμός μύριζε εξ αρχής απάτη: προθεσμία λίγων ημερών για διαβούλευση και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης λίγων μηνών, όταν πολύ καλά γνωρίζουμε πόσο χρονοβόρες είναι αυτές οι διαδικασίες. Επιπλέον, για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης, ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να αγοράσει καινούργια λεωφορεία γιατί είναι υπό εκκαθάριση, αλλά αυτά θα τα προμηθευόταν ο νέος οργανισμός που ΘΑ δημιουργείτο, αλλά δεν.... Απλά έπαιξαν τα ρέστα τους αφού ήξεραν ότι έρχονται εκλογές.
Από όσο ξέρω είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση 30 εκ. ευρώ για τα 92 λεωφορεία από την περιφέρεια αλλά ακυρώθηκε από το υπουργείο για να γίνει μεγαλύτερη προμήθεια. Αυτό που σίγουρα δεν πρόκειται να υλοποιηθεί είναι ο μεγάλος διαγωνισμός που προσπαθούν να κάνουν τώρα. Προεκλογικές γελοιότητες δυστυχώς.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
Όπως προανέφερα η εμπλοκή της Περιφέρειας Αττικής δεν μου ενέπνεε ιδιαίτερη σιγουριά για την υλοποίηση του προγράμματος, νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε.... Το ότι είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση δεν λέει και τίποτα γιατί έπρεπε να εγκριθεί πρώτα από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο έχει κόψει και άλλα κονδύλια. Στο κάτω-κάτω η εξαγγελία είχε γίνει εδώ και 2 χρόνια, οπότε εάν ήταν να γίνει κάτι θα είχε ήδη γίνει....
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Εκτός από τα όσα αναφέρθηκαν με τα οποία συμφωνώ, το ότι ήταν γελοίοι και οι δύο διαγωνισμοί φαινόταν και από την σύνθεση των λεωφορείων.
Στο μεν των 92 ανέφερε 20 12μετρα και 12 ηλεκτρικά, λες και έχει κανά νόημα επιχειρήσεις σαν την Ο.ΣΥ. να αγοράζουν τόσο μικρές παρτίδες λεωφορείων αυξάνοντας τα κόστη συντήρησης λόγω πολυτυπίας.. Στο δε των 750 έβαζε για Αθήνα 180 γκαζιέρες ενώ σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει έλλειψη λεωφορείων φυσικού αερίου και τα Citelis έχουν ακόμα αρκετά χρόνια μπροστά τους, για Θεσσαλονίκη έλεγε 150 γκαζιέρες όταν στα αμαξοστάσια της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει ούτε για δείγμα υποδομή συντήρησης/ανεφοδιασμού λεωφορείων φυσικού αερίου ενώ η προμήθεια τόσο μεγάλου αριθμού ηλεκτρικών λεωφορείων και για τις δύο πόλεις φαντάζει τουλάχιστον ουτοπική με δεδομένο σειρά μειονεκτημάτων όπως χαμηλή αυτονομία, ανάγκη για επιπλέον εξοπλισμό/υποδομές συντήρησης συν του ότι η Αθήνα διαθέτει τρόλει με έτοιμο δίκτυο τα οποία είναι σχετικά νέα - σε καλή κατάσταση και υποχρησιμοποιούνται.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Μετά από μήνες ακινησίας, το δίπορτο Ν2 735 χτες ήταν στο Β15!
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Χτες, 26-6-2019, στο προτελευταίο Α3 από ΑΚΑΔ, το λατρεμένο Ν1 υπ'αρ. 283, το οποίο έχει πρόβλημα στο σασμάν. Ως εκ τούτου, το αποτέλεσμα ήταν α) να κοπανιέται όλο το όχημα σε κάθε αλλαγή και β) να ανεβάζει ο κινητήρας 10000 στροφές μέχρι να γίνει η αλλαγή ταχύτητας!
Δημοσιεύσεις: 206
Θέματα: 5
Εγγραφή: 23-11-2018
Η Ν1 #222 (αυτή που ανακαινίστηκε το 2014 επί Α/Σ Ελληνικού) στο 137 στις 05:40 διατηρείται ακόμα σε άψογη κατάσταση χωρίς επέμβαση στα καθίσματα με καλό κλιματισμό και άνεση στην μετακίνηση του επιβάτη !
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
28-07-2019, 09:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-07-2019, 09:09 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
https://www.kathimerini.gr/1035771/artic...o-ypodomwn
Αναμένεται να γίνει αυτό που πρόβλεψα, δηλαδή να ακυρωθεί ο τεράστιος διαγωνισμός 750 λεωφορείων. Το άρθρο αναφέρεται στον ΟΑΣΘ βέβαια αλλά διαβάζοντας το καταλαβαίνει κανείς ότι προτεραιότητα είναι να πάρει λεωφορεία η Θεσσαλονίκη και όχι η Αθήνα!
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Δεν ξέρω πόσο ακραίο μπορεί να ακουστεί, αλλά το καλύτερο για τις αστικές συγκοινωνίες είναι να γίνει επιμελημμενα ένας σοβαρότατος διαγωνισμός για την προμήθεια όχι 100 ούτε 200, αλλά 1000 και 2000 λεωφορείων και τρόλεϊ. Τα οχήματα τα καινούρια να προκαλούν όσο το δυνατόν μικρότερους ρυπους και όσα οχήματα έχουν ξεπεράσει τον αριθμό ομαλής λειτουργίας τους (σε έτη) είτε να αποσυρθούν είτε να πωληθούν. Έτσι, και θα γίνει πιο αξιοπρεπής η συγκοινωνία για έναν μέσο πολίτη και θα είναι μικρότερη η περιβαλλοντική ρύπανση των 2 μεγαλουπόλεων (η όποιος πλήττουν από αυτό το θέμα).
Βέβαια, με τα "αχρηστα" οχήματα, αν δεν υπάρχει ικανότητα πώλησης στο εξωτερικό, να πάνε για πώληση ώστε να χρησιμοποιούνται εκείνα πλέον στα αστικά ΚΤΕΛ
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το
164 !
-