Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(30-12-2018, 10:55 AM)panage_1970 Έγραψε: - Καλημέρα θα ήθελα να επισημάνω ένα φαινόμενο που παρατήρησα στην  ηλεκτρονική καταγραφή από την τηλεματική εχθές το πρωί 29/12/18 αλά και σήμερα πάλι στις 06:00 στην γραμμή "Χ95" και συγκεκριμένα παρουσιαζοταν να κυκλοφορεί το "Solaris" 40841 για κάποιες ώρες και στην συνέχεια δεν φαινόταν καθόλου στην γραμμή - Ως γνωστόν το "40841" έχει καταγραφεί ως "Αποσυρμένο" και "Διαγραμμένο" από τα πρώτα που είχαν φύγει.   τι έχει συμβεί? είναι λάθος πληκτρολόγηση καποιου άλλου ή έχει επανακυκλοφορήσει? εάν γνωρίζει κάτι κάποιος θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει.

Το #841 εδώ και μια εβδομάδα περίπου επισκευαστηκε και επανακυκλοφορησε. Κανονικά δεν είχε αποσυρθεί ποτέ επισημα απλά ήταν εκτός κυκλοφορίας κάπου 6-7 χρόνια στην Ράλλη.

Επίσης, χθες είχε σοβαρό ατύχημα η γκαζιερα #886
που ήταν δρομολογημενη στο Ζηρινειο.

Ακόμα εδώ και αρκετές μέρες έχει επανέλθει στην κυκλοφορία τπ Ν1 #213 με νέο αριθμό παρμπρίζ #951, όπως ήταν αναμενόμενο.
Απάντηση
(30-12-2018, 03:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το #841 εδώ και μια εβδομάδα περίπου επισκευαστηκε και επανακυκλοφορησε. Κανονικά δεν είχε αποσυρθεί ποτέ επισημα απλά ήταν εκτός κυκλοφορίας κάπου 6-7 χρόνια στην Ράλλη.

Επίσης, χθες είχε σοβαρό ατύχημα η γκαζιερα #886
που ήταν δρομολογημενη στο Ζηρινειο.

Ακόμα εδώ και αρκετές μέρες έχει επανέλθει στην κυκλοφορία τπ Ν1 #213 με νέο αριθμό παρμπρίζ #951, όπως ήταν αναμενόμενο.

-Ευχαριστώ για την πληροφορία απλά είχε αναφερθεί στις 13/07/2016 από τον χρήστη "garvanitis" ότι το #841 μαζί με το #829 έχουν υποστεί "βανδαλισμό" μέχρι και των ακυρωτικών τους μηχανημάτων. Είναι πάντως ευχάριστο που επισκευάστηκε. Ελπίζουμε να συμβεί αυτό και σε άλλα λεωφορεία που είναι "μέσα" . Παρεπιπτόντως η GN 40700 "YMI-1200" , έχει βγει μόνο μία φορά μετά  από το τέλος του θερινού ωραρίου , και συγκεκριμένα στις 13/10/18 στην γραμμή "Α1"  είναι σε καλή κατάστασή? η έχει αποσυρθεί με βλάβη ? γνωρίζουμε κάτι ?   και πάλι ευχαριστώ .
Απάντηση
Η αλήθεια είναι ότι μου κάνει και μένα εντύπωση πως επισκευάστηκε ένα λεωφορείο που είχε κανιβαλιστεί σε προχωρημένο τόσο βαθμό (το είχα δει ο ίδιος από κοντά αυτό)! Να υποθέσω ότι πήραν όσα ανταλλακτικά έλλειπαν για να το φτιάξουν γιατί απίθανο μου φαίνεται να κανιβάλισαν άλλα για να φτιάξουν αυτό! Πάντως υπάρχει ελπίδα για τα Soalris!
Απάντηση
(30-12-2018, 10:23 PM)panage_1970 Έγραψε: -Ευχαριστώ για την πληροφορία απλά είχε αναφερθεί στις 13/07/2016 από τον χρήστη "garvanitis" ότι το #841 μαζί με το #829 έχουν υποστεί "βανδαλισμό" μέχρι και των ακυρωτικών τους μηχανημάτων. Είναι πάντως ευχάριστο που επισκευάστηκε. Ελπίζουμε να συμβεί αυτό και σε άλλα λεωφορεία που είναι "μέσα" . Παρεπιπτόντως η GN 40700 "YMI-1200" , έχει βγει μόνο μία φορά μετά  από το τέλος του θερινού ωραρίου , και συγκεκριμένα στις 13/10/18 στην γραμμή "Α1"  είναι σε καλή κατάστασή? η έχει αποσυρθεί με βλάβη ? γνωρίζουμε κάτι ?   και πάλι ευχαριστώ .

Για την ακρίβεια εγώ είχα γραψει τότε για τα 829 και 841. Το 829 έχει να βγει πολλά χρόνια και πιθανό να είναι ένα από τα Solaris που έχουν παραδώσει πινακίδες και είναι πίσω στο Α/Σ των τρόλεϊ. Η 700 όντως έχει να βγει από τότε αλλά δεν γνωρίζω τι βλάβη έχει.
Απάντηση
Ολίγο από off topic αλλά σχετικό με τα προηγούμενα...

Ανακοίνωση 01/02/2019 – Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για οδηγούς λεωφορείων

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προτίθεται να προσλάβει πέντε (5) οδηγούς για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, για να καλύψει το έργο Καστελόκαμπος-Πανεπιστήμιο, Αγ. Βασίλειος- Ρίο και Πάτρα –Κιάτο. Η έδρα των άνω δραστηριοτήτων θα είναι η πόλη της Πάτρας. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να πληρούν τα παρακάτω τυπικά προσόντα:

-Να είναι κάτοχοι απολυτήριου μέσης εκπαίδευσης.
-Να είναι ηλικίας από 30 ετών έως 40 ετών.
-Να είναι κάτοχοι επαγγελματικού διπλώματος οδήγησης κατηγορίας Δ και κατηγορίας Ε.
-Να έχουν επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον οκτώ (8) ετών.(Βεβαίωση εργοδότη ή ένσημα)
-Να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν νόμιμη απαλλαγή από αυτές. (Προσκόμιση Πιστοποιητικού Στρατολογίας)
-Να μην έχουν καταδικαστεί αμετάκλητα ή να διώκονται για κακούργημα ή πλημμέλημα, που συνεπάγεται στέρησης των πολιτικών τους δικαιωμάτων (προσκόμιση Ποινικού Μητρώου).

Η κατάθεση αιτήσεων θα γίνεται στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού στο γραφείο 715 στον 7ο Όροφο, Καρόλου 1-3 Αθήνα, την Παρασκευή 01 Φεβρουαρίου 2019, τη Δευτέρα 04 Φεβρουαρίου 2019, την Τρίτη 05 Φεβρουαρίου 2019 και Τετάρτη 06 Φεβρουαρίου 2019 ώρες 09:00-16:00.

Οι αιτήσεις που θα κατατεθούν στο ως άνω χρονικό διάστημα θα εξεταστούν την Πέμπτη 07 Φεβρουαρίου 2019 και ώρα 10:00 στο γραφείο 309, 3ο όροφο Καρόλου 1-3 Αθήνα, από Επιτροπή παρουσία των ενδιαφερομένων.

http://www.trainose.gr/unassinged/ανακοί...ήλωσης-εν/
Απάντηση
Ήθελα να ήξερα γιατί ακύρωσαν τον διαγωνισμό για 92 λεωφορεία και αντί αυτού προκήρυξαν έναν διαγωνισμό για 750 (!) λεωφορεία. 400 για Αθήνα και 350 για Θεσσαλονίκη. Με δεδομένο ότι η επόμενη κυβέρνηση ένα από τα πρώτα πράγματα που θα κάνει μόλις εκλεγεί είναι να ακυρώσει τον εν λόγω διαγωνισμό πάλι θα μείνουμε χωρίς λεωφορεία.
Απάντηση
(31-05-2019, 03:49 PM)ecoj Έγραψε: Ήθελα να ήξερα γιατί ακύρωσαν τον διαγωνισμό για 92 λεωφορεία και αντί αυτού προκήρυξαν έναν διαγωνισμό για 750 (!) λεωφορεία. 400 για Αθήνα και 350 για Θεσσαλονίκη. Με δεδομένο ότι η επόμενη κυβέρνηση ένα από τα πρώτα πράγματα που θα κάνει μόλις εκλεγεί είναι να ακυρώσει τον εν λόγω διαγωνισμό πάλι θα μείνουμε χωρίς λεωφορεία.

Γιατί πίστεψες σοβαρά ότι θα αγόραζαν νέα λεωφορεία;
Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι επρόκειτο για δύο διαφορετικές διαδικασίες, με την πρώτη να προέρχεται από την χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής με ο,τι συνεπάγεται αυτό για την σοβαρότητα του όλου εγχειρήματος. Δεν γνωρίζω εάν ακυρώθηκε και επισήμως, όπως αναφέρεις, αλλά δεν νομίζω ότι είχε ποτέ σοβαρές πιθανότητες υλοποίησης. Ο δεύτερος διαγωνισμός μύριζε εξ αρχής απάτη: προθεσμία λίγων ημερών για διαβούλευση και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης λίγων μηνών, όταν πολύ καλά γνωρίζουμε πόσο χρονοβόρες είναι αυτές οι διαδικασίες. Επιπλέον, για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης, ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να αγοράσει καινούργια λεωφορεία γιατί είναι υπό εκκαθάριση, αλλά αυτά θα τα προμηθευόταν ο νέος οργανισμός που ΘΑ δημιουργείτο, αλλά δεν.... Απλά έπαιξαν τα ρέστα τους αφού ήξεραν ότι έρχονται εκλογές.
Απάντηση
(31-05-2019, 04:43 PM)antonis Έγραψε: Γιατί πίστεψες σοβαρά ότι θα αγόραζαν νέα λεωφορεία;
Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι επρόκειτο για δύο διαφορετικές διαδικασίες, με την πρώτη να προέρχεται από την χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής με ο,τι συνεπάγεται αυτό για την σοβαρότητα του όλου εγχειρήματος. Δεν γνωρίζω εάν ακυρώθηκε και επισήμως, όπως αναφέρεις, αλλά δεν νομίζω ότι είχε ποτέ σοβαρές πιθανότητες υλοποίησης. Ο δεύτερος διαγωνισμός μύριζε εξ αρχής απάτη: προθεσμία λίγων ημερών για διαβούλευση και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης λίγων μηνών, όταν πολύ καλά γνωρίζουμε πόσο χρονοβόρες είναι αυτές οι διαδικασίες. Επιπλέον, για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης, ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να αγοράσει καινούργια λεωφορεία γιατί είναι υπό εκκαθάριση, αλλά αυτά θα τα προμηθευόταν ο νέος οργανισμός που ΘΑ δημιουργείτο, αλλά δεν.... Απλά έπαιξαν τα ρέστα τους αφού ήξεραν ότι έρχονται εκλογές.

Από όσο ξέρω είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση 30 εκ. ευρώ για τα 92 λεωφορεία από την περιφέρεια αλλά ακυρώθηκε από το υπουργείο για να γίνει μεγαλύτερη προμήθεια. Αυτό που σίγουρα δεν πρόκειται να υλοποιηθεί είναι ο μεγάλος διαγωνισμός που προσπαθούν να κάνουν τώρα. Προεκλογικές γελοιότητες δυστυχώς.
Απάντηση
Όπως προανέφερα η εμπλοκή της Περιφέρειας Αττικής δεν μου ενέπνεε ιδιαίτερη σιγουριά για την υλοποίηση του προγράμματος, νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε.... Το ότι είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση δεν λέει και τίποτα γιατί έπρεπε να εγκριθεί πρώτα από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο έχει κόψει και άλλα κονδύλια. Στο κάτω-κάτω η εξαγγελία είχε γίνει εδώ και 2 χρόνια, οπότε εάν ήταν να γίνει κάτι θα είχε ήδη γίνει....
Απάντηση
Εκτός από τα όσα αναφέρθηκαν με τα οποία συμφωνώ, το ότι ήταν γελοίοι και οι δύο διαγωνισμοί φαινόταν και από την σύνθεση των λεωφορείων.

Στο μεν των 92 ανέφερε 20 12μετρα και 12 ηλεκτρικά, λες και έχει κανά νόημα επιχειρήσεις σαν την Ο.ΣΥ. να αγοράζουν τόσο μικρές παρτίδες λεωφορείων αυξάνοντας τα κόστη συντήρησης λόγω πολυτυπίας.. Στο δε των 750 έβαζε για Αθήνα 180 γκαζιέρες ενώ σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει έλλειψη λεωφορείων φυσικού αερίου και τα Citelis έχουν ακόμα αρκετά χρόνια μπροστά τους, για Θεσσαλονίκη έλεγε 150 γκαζιέρες όταν στα αμαξοστάσια της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει ούτε για δείγμα υποδομή συντήρησης/ανεφοδιασμού λεωφορείων φυσικού αερίου ενώ η προμήθεια τόσο μεγάλου αριθμού ηλεκτρικών λεωφορείων και για τις δύο πόλεις φαντάζει τουλάχιστον ουτοπική με δεδομένο σειρά μειονεκτημάτων όπως χαμηλή αυτονομία, ανάγκη για επιπλέον εξοπλισμό/υποδομές συντήρησης συν του ότι η Αθήνα διαθέτει τρόλει με έτοιμο δίκτυο τα οποία είναι σχετικά νέα - σε καλή κατάσταση και υποχρησιμοποιούνται.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 231 99.234 06-02-2025, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 14 Επισκέπτης (ες)