29-11-2018, 01:42 PM
Μακάρι να είναι από σωστή εταιρία τα λεωφορεία αν τα πάρουν όπως λένε. Βλέπε Evobus , Solaris κτλ. Πάντως να μην είναι ΕΛΒΟ
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
|
29-11-2018, 01:42 PM
Μακάρι να είναι από σωστή εταιρία τα λεωφορεία αν τα πάρουν όπως λένε. Βλέπε Evobus , Solaris κτλ. Πάντως να μην είναι ΕΛΒΟ
29-11-2018, 02:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2018, 02:21 PM από nickbill_777. Edited 2 times in total.)
(29-11-2018, 01:42 PM)GiannisB Έγραψε: Μακάρι να είναι από σωστή εταιρία τα λεωφορεία αν τα πάρουν όπως λένε. Βλέπε Evobus , Solaris κτλ. Πάντως να μην είναι ΕΛΒΟ EURO VI θα είναι όλα αεριο,ηλεκτρικα και πετρέλαιο. Κακός που δεν θα έχει και solaris Άρα citaro θα είναι... Η ΕΛΒΟ μπορεί να φτιάχνει λεωφορεία;;; Νομίζω όχι ε;
29-11-2018, 02:37 PM
(29-11-2018, 02:10 PM)nickbill_777 Έγραψε: EURO VI θα είναι όλα αεριο,ηλεκτρικα και πετρέλαιο. Πού ξέρετε ότι δεν θα είναι Solaris; H Solaris παράγει ηλεκτρικά, CNG και Diesel οχήματα. Επίσης από θέμα κινητήρων οι Diesel: DAF MX-11 240 (240 kW) DAF MX-11 271 (271 kW) πληρούν τα βασικά κριτήρια >= 240KW Εuro VI Τα ηλεκτρικά δεν έχουν αντίστοιχες του Euro κατηγορίες εκπομπών ρύπων, γιατί είναι προφανές ότι δεν βγάζουν καυσαέρια, ενώ τα CNG είναι έτσι κι αλλιώς ανώτερα του Euro VI και με 239KW υπερετεί του ελαχίστου των 200ΚW.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
29-11-2018, 02:40 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2018, 02:41 PM από nickbill_777. Edited 1 time in total.)
(29-11-2018, 02:37 PM)nikos1991 Έγραψε: Πού ξέρετε ότι δεν θα είναι Solaris; H Solaris παράγει ηλεκτρικά, CNG και Diesel οχήματα.Δηλαδή το EURO VI μπορεί να είναι solaris ή volvo ή scania ;;; Εγώ θέλω solaris volvo scania
29-11-2018, 04:36 PM
29-11-2018, 04:40 PM
(29-11-2018, 02:40 PM)nickbill_777 Έγραψε: Δηλαδή το EURO VI μπορεί να είναι solaris ή volvo ή scania ;;; Το EURO VI είναι πρότυπο εκπομπής ρύπων. Μπορεί να πάρει οποιοσδήποτε κατασκευαστής λεωφορείων (ακόμα και η Mparmpa Takis Corporation) αρκεί να πληροί κάποιους βασικούς κανόνες που περιγράφονται στην υπόλοιπη τεχνική έκθεση όπως: - να έχει εμπειρία στην κατασκευή λεωφορείων έχοντας κατασκευάσει στο παρελθόν τουλάχιστον τα μισά από όσα οχήματα διεκδικεί με αντίστοιχο κινητήρα. Δηλαδή αν θέλει να διεκδικήσει 100 οχήματα CNG, να έχει φτιάξει στο παρελθόν τουλάχιστον 50 παρόμοια οχήματανα - να κατασκευάστουν 3 από τα παρακάτω εντός Ε.Ε • Αυτοφερόμενη κατασκευή • Κινητήρας • Κιβώτιο ταχυτήτων • Άξονες, συμπεριλαμβανομένου και του διαφορικού • Κλιματιστική συσκευή - να έχει πιστοποιήσεις ISO σε ότι κατασκευάζει και άλλα πολλά που σε πρώτη φάση δεν δείχνουν να αποκλείουν από τον διαγωνισμό τους περισσότερους μεγάλους Ευρωπαίους κατασκευαστές. Η αλήθεια είναι πως αυτό με την εμπειρία τυπικά ρίχνει πόρτα στην ΕΛΒΟ, γιατί δεν θυμάμαι να έχει φτιάξει EURO VI λεωφορεία μετά το 2013.
30-11-2018, 12:53 PM
30-11-2018, 01:11 PM
Δηληαδή ο ΟΑΣΘ θα πάρει 3 τύπους μόνο ε;
30-11-2018, 01:12 PM
30-11-2018, 03:15 PM
|
|