01-10-2018, 05:14 PM
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
|
04-10-2018, 09:50 PM
Απίστευτο μπάχαλο σήμερα το απόγευμα (04/10/2018) . Όλος ο άξονας Καλλιρρόης - Βασ. Κων/νου - Κηφισίας (και συνακόλουθα Ακαδημίας / Βασ. Σοφίας προς Ευαγγελισμό και Χίλτον) ακίνητος με συνέπεια να διαλυθούν εντελώς τα δρομολόγια των γραμμών της Βασ. Σοφίας.
Ενδεικτικά : Στο κομμάτι Ακαδημία - Ευαγγελισμός ήταν μαζεμένα πέντε οχήματα του 608 που είχαν αναχωρήσει με 10' απόσταση έκαστο. Ήτοι, το όχημα των 16:40 από Γαλάτσι ήταν στις 17:45 Ευαγγελισμό, ενώ το όχημα των 17:20 (πέντε οχήματα αργότερα) βρισκόταν ήδη στην Κάνιγγος. Δηλαδή, η απόσταση Κάνιγγος - Ευαγγελισμός ήθελε μισή ώρα!! Φυσικά δημιουργήθηκε μεγάλο κενό στην επιστροφή, όπου η τελευταία κανονική αναχώρηση από Ζωγράφου ήταν 17:40 και το επόμενο έφυγε ... 18:15 (αυτό των 16:40 από Γαλάτσι). Μεγάλο το χάλι και στις γραμμές 220/1 και ειδικά στο 235, το οποίο είχε έξω μόνο δύο οχήματα. Αναχωρήσεις από Ζωγράφου : 17:20 (έφτασε Ακαδημία 17:50 και Ζωγράφου ... 18:40), 17:45 (έφτασε Ζωγράφου 18:55). Στη συνέχεια η επόμενη αναχώρηση (από 17:45 σημειωτέον) ήταν στις 19:00 (!!!) και στο καπάκι (!!) 19:05 και μετά πάλι μία ώρα τίποτα! Αντιθέτως, το 250 που δεν περνάει από κέντρο, λειτουργούσε ρολόι με αναχωρήσεις ακριβώς στο πρόγραμμα. Επειδή κάθε απόγευμα μεταξύ 17:00 και 18:30 γίνεται ένα ανεξήγητο κυκλοφοριακό κομφούζιο που διαλύει κάθε προγραμμα δρομολογίων, μήπως ήρθε η ώρα να ξαναδούμε την πιθανότητα να κάνουμε τοπικά μέχρι Ευαγγελισμό κάποια δρομολόγια; Ειδικά το 235, έτσι όπως τό έχουν κανει με δύο - τρια οχήματα, θα ήταν μια καλή αρχή.
05-10-2018, 08:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-10-2018, 08:37 PM από Larioupol. Edited 1 time in total.)
Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι. Τι συνέβη σήμερα στις 8 παρά και πέρασαν σε 15 λεπτά 4 237 προς Δάφνη, ενώ προς Άνω Ηλιούπολη κανένα? (Στάση Μαρκεα προς Ηλιούπολη). Εγώ επειδή δεν μπορούσα να περιμένω το 237 πήρα το 140 βέβαια...
Σημειωση: Όλα τα οχήματα ήταν Mercedes. Όπως το βλέπω αντίο Ιρις από Ηλιούπολη
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
31-10-2018, 03:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-10-2018, 03:56 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Σε μαρτύριο τείνει να μετατραπεί ο συνδυασμός 703 - Β12 για μετακίνηση από Λόφο Αξιωματικών σε Άνω Λιόσια! Εκτός από το 703 που είναι μπάχαλο και συχνά αφήνει κενά ως και μισάωρα πλέον το Β12 έχει γίνει χάος κι αυτό. Δε φτάνει που βγαίνει με 12μετρα αλλά λείπουν και βάρδιες με αποτέλεσμα να ανεβοκατεβαίνει τίγκα. Γύρω στις 10:30 σήμερα είχε μείνει ένα τεράστιο κενό που το ένα Β12 (αυτό που ήμουν μέσα) ήταν Αττική και πήγαινε προς τα Λιόσια και το επόμενο ακόμα στο αμαξοστάσιο!!! Ποιος πλήρωσε το μάρμαρο? Ένα 711 που πέρασε προς Αττική περίπου στη μέση αυτού του τεράστιου κενού και είχε στοίβαγμα που θύμιζε 250 με Ν1 σε αιχμή! Μετά εθεάθησαν να κατεβαίνουν δύο Β12 παρέα προς κέντρο ήδη γεμάτα από προαστιακό!
Η ανταπόκριση Β12 και 703 είναι από τις πιο βασικές στους Αγίους Αναργύρους με πλήθος κόσμου να την κάνουν! Επειδή όμως τείνει να γίνει μαρτύριο ήδη αναζητώ εναλλακτικές! Προαστιακός? ΙΧ? Ακόμα και 420 δουλεύει ως εναλλακτική του 703 αφού πλέον έχει σαφέστατα πιο σωστά κατανεμημένα δρομολόγια (στη πράξη) από το 703 και εκτός αυτού μεταφέρεσαι σαν άνθρωπος και όχι σαν σαρδέλα σε κονσέρβα! Εναλλακτική του Β12 είναι το 735 αλλά από συχνότητα...
31-10-2018, 04:42 PM
(31-10-2018, 03:53 PM)ecoj Έγραψε: Η ανταπόκριση Β12 και 703 είναι από τις πιο βασικές στους Αγίους Αναργύρους με πλήθος κόσμου να την κάνουν! Επειδή όμως τείνει να γίνει μαρτύριο ήδη αναζητώ εναλλακτικές! Προαστιακός? ΙΧ? Ακόμα και 420 δουλεύει ως εναλλακτική του 703 αφού πλέον έχει σαφέστατα πιο σωστά κατανεμημένα δρομολόγια (στη πράξη) από το 703 και εκτός αυτού μεταφέρεσαι σαν άνθρωπος και όχι σαν σαρδέλα σε κονσέρβα! Εναλλακτική του Β12 είναι το 735 αλλά από συχνότητα... Παίρνεις το καλοκουρδισμένο Β15 μέχρι Στ. Λαρίσης (πλάκα κάνω, το Α15 προφανώς θα βολέψει περισσότερο) και μετά τον συμπαθέστατο προαστιακό για Κιάτο. Με την προϋπόθεση ότι καθορίζεις εσύ την ώρα άφιξης στα Λιόσια και δεν στην επιβάλει κάποιος άλλος, είναι εξαιρετική και ξεκούραστη επιλογή. Μάλιστα αν ο τελικός σου προορισμός δεν είναι μακριά από τον Προαστιακό (Αθήνα - Λιόσια 15'), οπότε πας με τα πόδια, θα έχεις και μια συμπαθητική εξοικονόμηση χρόνου, αλλά κυρίως αρκετά καλύτερες συνθήκες μεταφοράς. ΥΓ Αν για τον οποιοδήποτε λόγο χάσεις τον προαστιακό για Κιάτο (ΧΧ:36), μπορείς να πάρεις είτε της Χαλκίδας (τις ζυγές ώρες ΧΧ:51) είτε του Αεροδρομίου (ΧΧ:03) και να κατέβεις Κ. Αχαρναί για ανταπόκριση με 735. (ΙΧ δεν θα σου πρότεινα εδώ πέρα, εκτός αν δεν βρεις καμία άλλη εναλλακτική)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
31-10-2018, 06:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-10-2018, 06:24 PM από ecoj. Edited 2 times in total.)
(31-10-2018, 04:42 PM)nikos1991 Έγραψε: Παίρνεις το καλοκουρδισμένο Β15 μέχρι Στ. Λαρίσης (πλάκα κάνω, το Α15 προφανώς θα βολέψει περισσότερο) και μετά τον συμπαθέστατο προαστιακό για Κιάτο. Με την προϋπόθεση ότι καθορίζεις εσύ την ώρα άφιξης στα Λιόσια και δεν στην επιβάλει κάποιος άλλος, είναι εξαιρετική και ξεκούραστη επιλογή. Μάλιστα αν ο τελικός σου προορισμός δεν είναι μακριά από τον Προαστιακό (Αθήνα - Λιόσια 15'), οπότε πας με τα πόδια, θα έχεις και μια συμπαθητική εξοικονόμηση χρόνου, αλλά κυρίως αρκετά καλύτερες συνθήκες μεταφοράς. Αν πήγαινα σε στανταρ ώρες θα έψαχνα ένα δρομολόγιο του προαστιακού που βολεύει και θα είχα λύσει το πρόβλημα μου! Τώρα είναι πιο δύσκολο αφού δεν πηγαίνω σε συγκεκριμένες ώρες μιας και είμαι ''συνεργάτης'' και όχι εργαζόμενος του γραφείου! Άλλα έτσι όπως έχει εξελιχτεί η φάση πρέπει να βρεθούν εναλλακτικές και ο προαστιακός είναι από τις λίγες που υπάρχουν! Και για να μένουμε ontopic το μπάχαλο σε μία γραμμή δημιουργεί προβλήματα και σε άλλες που μπορεί να λειτουργούν ομαλά! Για παράδειγμα το 845 έχει πολύ αυξημένο βάρος λόγω ελλείψεων στο 703 αλλά και επειδή το 876 δε φτάνει Αιγάλεω! Και εκτός αυτών στο κομμάτι από Αθηνών και πάνω το 731 σε τυχών κενά του 703 έχει μεγάλο πρόβλημα αφού αρκετοί παίρνουν το 703 για να πάνε Ανθούπολη με αποτέλεσμα να μην χωράνε στο μιντι του 731 άμα το 703 αρνείται να έρθει! Ακόμα και το 891 κερδίζει κόσμο λόγω 703. Όπως και το Β12 ''δίνει'' κόσμο στο 711, το Α15 στο Β15, το 040 στα τρόλεϊ, το Α2 στο Β2 κλπ κλπ Επίσης να σημειωθεί ότι τα Λιόσια καθημερινά έχουν αρκετές κομμένες βάρδιες σε διάφορες γραμμές! 730 έχει ένα στανταρ κομμένο τη μέρα όπως συχνά έχω πετύχει κομμένα και σε 822, 711, 723, Β12, Α15, Γ10 κλπ
17-11-2018, 12:53 PM
http://www.topontiki.gr/article/297806/d...ymperifora
Δεν γνωρίζω κατά πόσο το άρθρο αυτό βασίζεται σε πραγματικό γεγονός, αλλά σύμφωνα με αυτό θέλω να ρωτήσω αν όντως σκέφτονται να κοπεί αυτή η γραμμή. *Άσχετο, αν έχεις πατήσει το στοπ και ο οδηγός σκόπιμα δεν σταματήσει, πρέπει να κάνω καταγγελία? (συνέβη στο 140 χθές, είχα πατήσει το στοπ μετά την στάση Αιντα αλλά επειδή είχε ήδη ανεπτυγμένη ταχύτητα δεν ήθελε να σταματήσει στο Φαρμακείο και έκανε στάση στην Πλατεία Ανεξαρτησίας, ούτε εκεί μπορεί να μην έκανε στάση αν δεν ήθελαν να πάρουν από εκεί το λεωφορείο)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
17-11-2018, 03:02 PM
Ένας ελεγκτής που δεν ξέρει να κάνει τη δουλειά του και μία τύπισσα χωρίς εισιτήριο που αντί να το βουλώσει που δεν την έλεγξε κάθεται και κράζει κι από πάνω! Τι χαλάει την κυρία η η ποιότητα του λεωφορείου αλλά να μπαίνει τσάμπα δεν τη χάλασε!
Το ''θα σας κόψουμε το λεωφορείο'' είναι απλά μια βλακεία που πέταξε ο εκλεκτής ο οποίος δεν ξέρει να κάνει τη δουλειά του χωρίς πολλά σχόλια και εξυπνάδες! Κανείς δεν πρόκειται να καταργήσει το 755 κι ο μόνος λόγος που το είπε είναι γιατί μάλλον είχε όρεξη για καυγά ο κύριος! Όλα αυτά αν είναι αληθές το περιστατικό!
17-11-2018, 03:57 PM
(17-11-2018, 03:02 PM)ecoj Έγραψε: Ένας ελεγκτής που δεν ξέρει να κάνει τη δουλειά του και μία τύπισσα χωρίς εισιτήριο που αντί να το βουλώσει που δεν την έλεγξε κάθεται και κράζει κι από πάνω! Τι χαλάει την κυρία η η ποιότητα του λεωφορείου αλλά να μπαίνει τσάμπα δεν τη χάλασε! Ίσως το πιο σωστό σχόλιο για ακόμα ένα άρθρο που γράφτηκε στο ποδάρι, γιατί κάτι έπρεπε να γράψει ο δημοσιογράφος..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
22-11-2018, 03:08 PM
(22-11-2018, 12:39 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Αλήθεια, από χώρο πως είναι το αμαξοστάσιο; Δε χωράει καρφίτσα ή υπάρχει ακόμα κάποιος ελάχιστος χώρος για μελλοντική μετακίνηση άλλων Ν1 ή μίντι; Σχετικά με το Α.Μ του Αγ. Δημητρίου , θα πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί τρόπος της διεύρυνσης του στόλου του έστω και με "δανεισμούς" από άλλα Αμαξοστάσια, μιας και του έχει πέσει αρκετό βάρος μετά και από την υπαγωγή σε αυτό και του "164" που τελικά δεν μπορεί να το εξυπηρετήσει πλήρως. Στην πρώτη Εβδομάδα θα περιμέναμε να μπορέσει να δρομολογεί 5 στα 5 λεωφορεία που προβλέπονται για τις καθημερινές - δυστυχώς παρέμειναν τα 4 , με μεγαλύτερα διαλείμματα από εκείνα των δανεικών "IRIS" της Π.Ράλλη, σημειωτέον ότι επί εποχή "IRIS" υπήρξαν ημέρες που κυκλοφορούσαν 5/5 . Τι λοιπόν άλλαξε θετικά για τον επιβάτη της περιοχής ? απλά τα "IRIS" έγιναν "Ν1" με μόνιμα κουτσουρεμένο το 5ο λεωφορείο , και φυσικά την οριστική παύση των αρθρωτών. Απλά έκανα μια πρώτη καταγραφή της κατάστασης στην νέα γραμμή "164" που την ανέλαβε ο Αγ. Δημήτριος προκειμένου να την βελτιώσει μάταια όμως. Θα καταγράφουμε την περίπτωση της εν λόγω γραμμής και εάν σε σύντομο χρόνο δεν δούμε βελτίωση Επιφυλασόμαστε να προσφύγουμε αρμοδίως για το θέμα αυτό μιας και η συγκεκριμένη γραμμή είχε έγκριση όχι μόνο για τον αριθμό των ημερήσιων λεωφορείων που θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 5 στην βάρδια , αλλά και για την παρουσία αρθρωτών. Δυστυχώς και τα δύο στοιχεία έχουν καταπατηθεί πλήρως. |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)