Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 3.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3
(30-10-2018, 02:36 AM)ecoj Έγραψε: Για ποιο λόγο ακριβώς έγινε αυτό?

Γιατί η μακακια πάει σύννεφο στην ΣΤΑΣΥ... Αντί τουλάχιστον αν θέλουν να το κάνουν αυτό να γίνει μέχρι κάποιο σταθμό που να υπάρχει κοινή αποβάθρα και για τις δύο γραμμές (πχ όπως γίνεται στις Κάτω Αχαρνές του προαστιακού) θα γίνει μέχρι Δουκίσσης Πλακεντίας που δεν υπάρχει κοινή αποβάθρα με αποτέλεσμα είτε να πρέπει να αλλάζεις αποβάθρα με τις βαλίτσες φορτωμένος και με τον συρμό γεμάτο από τους επιβάτες της Πλακεντίας (γιατί πριν έβρισκες να κάτσεις κάπου τουλάχιστον δεν μπορείς να έχεις να κάνεις μισή ώρα με 40 λεπτά διαδρομή όρθιος και στριμωγμενος ενώ οι "εσωτερικοί" επιβάτες είχαν την επιλογή να πάρουν τον επόμενο συρμό που ήταν σε 2 λεπτά πάντα) είτε να πρέπει να περιμένεις ποτέ θα κάνουν παλινδρομηση οι συρμοι για να περάσει του αεροδρομίου. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν γίνεται αυτό μέχρι Εθνική Άμυνα τουλάχιστον ή έστω Μοναστηράκι και Αιγάλεω.

Δεν ξέρω αν μπορούσε εναλλακτικά να γίνει αυτό με τον συρμό ως Express διέλευση. Δηλαδή με στάθμευση σε συγκεκριμένους σταθμούς.

Τουλάχιστον σαν αιτιολογία να λέγαν για να γίνει αύξηση δρομολογίων στο εξωτερικό κομμάτι αλλά όχι αντί να κάνουμε δύο βήματα μπροστά να κάνουμε πίσω και μετά αναρωτιομαστε γιατί δεν αυξάνει ο ΟΑΣΑ τα δρομολόγια λεωφορείων προς τους σταθμούς του ΟΣΕ.
Απάντηση
(30-10-2018, 03:09 AM)TeiPir Έγραψε: Εξοικονομηση συρμων(μην ξεχναμε πως υπαρχουν μονο 7 διρευματικοι και δεν υπαρχει οριο για βλαβη πχ). Θα χρησιμοποιουνται 2+1 εφεδρικος συρμοι και οι υπολοιποι θα μπουν στο τμημα Αγ.Μαρινα- Δουκισης Πλακεντιας.

Φυσικά και υπάρχει όριο για βλάβη. Σήμερα χρησιμοποιούνται 4. Άρα υπάρχουν 3 εφεδρείες για να περάσουν τακτική συντήρηση ή έκτακτες βλάβες. Απλά αυτή τη στιγμή οι συγκοινωνιακοί οργανισμοί της χώρας είναι ανίκανοι να συντηρήσουν οποιοδήποτε τύπο οχήματος χρειάζεται να έχει διαθεσιμότητα πάνω από 50% του ονομαστικού αριθμού στόλου.

Off Topic:
Λαμπρή εξαίρεση για το "δεν έχουμε οχήματα" ήταν μια παρόμοια συζήτηση σε άλλο φόρουν στις αρχές του έτους σχετικά με την επάρκεια συρμών Desiro, λόγω της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά και της αλλαγής πλάνου δρομολογίων στον Προαστιακό. 
Πριν την αλλαγή χρησιμοποιούνταν 7 Desiro στον Προαστιακό Αθήνας + 3 (+2 εφεδρείες) στη Θεσσαλονίκη σε σύνολο 20 - (2 βαριά τραυματισμένων) συρμών.
Μετά την αλλαγή έχουμε πλέον 10 συρμούς στην Αθήνα και όταν υπάρχει διαθεσιμότητα μπαίνει και 11ος + 5 στη Θεσσαλονίκη, σύνολο 16/18 και αναμένεται διαγωνισμός στις 14/12 για την ανάταξη των 2 υπολοιπων Desiro. Εκεί που κάθε μέρα που κάθεται ένα Desiro σημαίνει χαμένα €€€ έχουν φτιάξει πλέον τη διαθεσιμότητα στο 80% του ονομαστικού στόλου και ίσως δούμε και ακόμη καλύτερα νούμερα το καινούριο έτος. Σημαντική σημείωση, ότι τα Desiro είναι 12 ετών (τα Rotem είναι 14, άρα ίδια ηλικία) και έχουν περισσότερα χιλιόμετρα από οποιοδήποτε αεροδρομιακό. Έτσι, απλά για να μας λέει η ΣΤΑ.ΣΥ ότι δεν μπορεί να διατηρεί σε καλή κατάσταση 4/7 διρευματικούς συρμούς.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(30-10-2018, 09:43 AM)meganium Έγραψε: Δεν ξέρω αν μπορούσε εναλλακτικά να γίνει αυτό με τον συρμό ως Express διέλευση. Δηλαδή με στάθμευση σε συγκεκριμένους σταθμούς.

Τουλάχιστον σαν αιτιολογία να λέγαν για να γίνει αύξηση δρομολογίων στο εξωτερικό κομμάτι αλλά όχι αντί να κάνουμε δύο βήματα μπροστά να κάνουμε πίσω και μετά αναρωτιομαστε γιατί δεν αυξάνει ο ΟΑΣΑ τα δρομολόγια λεωφορείων προς τους σταθμούς του ΟΣΕ.

Συρμός express με συχνότητα 4' δεν δικαιολογείται, γιατί δεν υπάρχουν σημεία υπέρβασης, ούτε η κατάλληλη σηματοδότηση στο μετρό.
Η αλήθεια είναι ότι αν κρατούσαν τη διαθεσιμοτητα σε 4 συρμούς έβγαινε 15' στο εξωτερικό τμήμα, με 3 συρμούς βγαίνει 20' και με 2 που το αφήνουν βγαίνει το 30'. Απλά παραπάνω διελεύσεις, σημαίνει επιπλέον ενοίκιο στον ΟΣΕ για την χρήση της γραμμής και στο Αεροδρόμιο για τη χρήση του σταθμού, τα οποία δε νομίζω ότι θέλει να τα ακούσει η ΣΤΑΣΥ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(30-10-2018, 01:15 PM)nikos1991 Έγραψε: Συρμός express με συχνότητα 4' δεν δικαιολογείται, γιατί δεν υπάρχουν σημεία υπέρβασης, ούτε η κατάλληλη σηματοδότηση στο μετρό.
Η αλήθεια είναι ότι αν κρατούσαν τη διαθεσιμοτητα σε 4 συρμούς έβγαινε 15' στο εξωτερικό τμήμα, με 3 συρμούς βγαίνει 20' και με 2 που το αφήνουν βγαίνει το 30'. Απλά παραπάνω διελεύσεις, σημαίνει επιπλέον ενοίκιο στον ΟΣΕ για την χρήση της γραμμής και στο Αεροδρόμιο για τη χρήση του σταθμού, τα οποία δε νομίζω ότι θέλει να τα ακούσει η ΣΤΑΣΥ.

Aπλά τα πράγματα : δεν έχουν λεφτά/ανταλλακτικά να συντηρήσουν τους αεροδρομιακούς συρμούς και έτσι αλλάζουν το πλάνο δρομολόγησης. Η αλήθεια βέβαια είναι το εγχείρημα Αθήνα - Αεροδρόμιο με συρμό μετρο σε ώρες αιχμής ήταν απλά ακατόρθωτο. Περίμεναν οι επιβάτες στο Σύνταγμα σε μια στοιβαγμένη αποβάθρα και όταν ερχόταν ο συρμός αεροδρομίου, οι μισοί δεν χωρούσαν να μπούν. Με την νέα εφαρμογή, θα μπαίνουν όλοι σε όλα τα τρένα (άρα αποσυμφόρηση αποβάθρας ειδικά στο Σύνταγμα) και θα μαζεύονται στην Πλακεντίας.

Σαφώς και είναι λάθος η εφαρμογή του πλάνου αυτού, αλλά τέλος πάντων ... ίσως θα πρέπει στο προσεχές μέλλον να δούμε λίγο καλύτερα τη μόρτα στο Κορωπί και να μπούν επιπλέον συρμοί (μέχρι Κορωπί) ώστε να αμβλυνθεί το πρόβλημα και να μην φεσώνεται τέλη αεροδρομίου η ΣΤΑΣΥ (μην ξεχνάμε ότι ο πολύς κόσμος πάει Μεσόγεια και όχι Αεροδρόμιο)
Απάντηση
Δηλαδή πληρώθηκαν τόσα λεφτά για να υπάρξουν τμήματα στις αποβάθρες για να μπορεί να προσεγγίζει το μετρό, ειδικό κομμάτι διαδρομής για να μπαίνει το μετρό σατις γραμμές του Προαστιακού, συρμοί κατάλληλοι, κι όλο αυτό για να έχει απλά ο σταθμός της Πλακεντίας 2 αποβάθρες για το Αεροδρόμιο (και να φεύγουν και δυο τρένα μαζί όταν είναι και μισή, έτσι για να κάνουν και καμιά κόντρα); Η μία θα είναι για τη Δούκισσα και καλά;
Όπως πληρώσαμε, ποιος ξέρει πόσα, λεφτά για να έχουν όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ από 3 ακυρωτικά μηχανήματα και μετά να βγαίνει φιρμάνι πως θα μπαίνουμε και θα ακυρώνουμε από τη μπροστινή πόρτα;;; Και τα άλλα 2 μηχανάκια τι τα πληρώσαμε ρε χλιμίντζουρες και μάλιστα σε περίοδο χρεοκοπίας της χώρας;;;

Ελπίζω να ακούει κανείς δημοσιογράφος του τομέα των συγκοινωνιών και να κάνει τις κατάλληλες ερωτήσεις εκεί που πρέπει...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
(30-10-2018, 04:19 PM)Citaro Έγραψε: Aπλά τα πράγματα : δεν έχουν λεφτά/ανταλλακτικά να συντηρήσουν τους αεροδρομιακούς συρμούς και έτσι αλλάζουν το πλάνο δρομολόγησης. Η αλήθεια βέβαια είναι το εγχείρημα Αθήνα - Αεροδρόμιο με συρμό μετρο σε ώρες αιχμής ήταν απλά ακατόρθωτο. Περίμεναν οι επιβάτες στο Σύνταγμα σε μια στοιβαγμένη αποβάθρα και όταν ερχόταν ο συρμός αεροδρομίου, οι μισοί δεν χωρούσαν να μπούν. Με την νέα εφαρμογή, θα μπαίνουν όλοι σε όλα τα τρένα (άρα αποσυμφόρηση αποβάθρας ειδικά στο Σύνταγμα) και θα μαζεύονται στην Πλακεντίας.

Σαφώς και είναι λάθος η εφαρμογή του πλάνου αυτού, αλλά τέλος πάντων ... ίσως θα πρέπει στο προσεχές μέλλον να δούμε λίγο καλύτερα τη μόρτα στο Κορωπί και να μπούν επιπλέον συρμοί (μέχρι Κορωπί) ώστε να αμβλυνθεί το πρόβλημα και να μην φεσώνεται τέλη αεροδρομίου η ΣΤΑΣΥ (μην ξεχνάμε ότι ο πολύς κόσμος πάει Μεσόγεια και όχι Αεροδρόμιο)

Αν ισχύει αυτό (που κατά πάσα πιθανότητα περί αυτού πρόκειται) είχαν απόλυτο δίκιο συνδικαλιστές του Μετρό που μίλαγαν για ελλείψεις ανταλλακτικών χωρίς προηγούμενο..

Περιττό να αναφερθεί ότι με αυτό που πάνε να κάνουν "πετάνε" ουσιαστικά στα σκουπίδια συρμους που αγοράστηκαν ακριβώς για να κινούνται και στο υπόγειο και στο υπέργειο τμήμα. Αν ήταν να κάνουν ενισχυτικά στο Δουκ. Πλακεντίας - Αεροδρόμιο καλύτερα να ήταν συρμοί του Προαστιακού οι οποίοι λόγω υψηλότερης ταχύτητας δεν θα δημιουργούσαν πρόβλημα στις χρονοαποστάσεις.

Επίσης, ακόμα και μετά την επέκταση στη Νίκαια δεν νομίζω να υπήρχε πρόβλημα με το υπάρχον πλέγμα δρομολογίων. Σήμερα που φτάνει έως Αγ. Μαρίνα κάνει περίπου 48'-50' (+5' για καθε αναστροφή - περίπου 53'-55' ανά κατεύθυνση). Συνεπώς, θεωρητικά υπάρχει περιθώριο για μια επέκταση της τάξεως των 3-4 λεπτών. Ακόμα όμως και οταν φτάσει Πειραιά θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει απευθείας γραμμή για Αεροδρόμιο λόγω του ότι θα αποτελεί την ταχύτερη και πιο αξιοπιστη σύνδεση (χρόνος διαδρομής μικρότερος της μίας ώρας έναντι των 63' του Προαστιακού, καλύτερα ωράρια/δρομολόγια, ευκολότερη μετεπιβίβαση) με παραπάνω συρμό βέβαια.
Απάντηση
Επανερχεται το απευθειας δρομολόγιο για Αεροδρόμιο σύντομα.
Απάντηση
(07-11-2018, 11:15 AM)notis Έγραψε: Επανερχεται το απευθειας δρομολόγιο για Αεροδρόμιο σύντομα.

Προφανώς η αλλαγή εξυπηρετούσε μόνο κάτι εσωτερικοπερίεργο της ΣΤΑΣΥ γιατί καλύτερη κίνηση στους συρμούς και τις αποβάθρες δεν είδαμε.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
Αυτό που για προφανή θέματα πρέπει να πέσει κατσάδα από ψηλά, μόνο στην Ελλάδα γίνεται.. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ, θα επιστρέψει η κανονικότητα. Και όπως έγραψα και πιο πάνω, δεν υπάρχει δικαιολογία "δεν έχουμε ανταλλακτικά"... Να πληρώσουν και να βρουν.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
09.11.2018 13:20

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο




9 Νοεμβρίου 2018



Σας γνωρίζουμε ότι από το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018 θα υπάρξει επαναφορά των δρομολογίων της γραμμής 3 του Μετρό στον προγενέστερο σχεδιασμό.

Έτσι οι μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» θα γίνονται χωρίς μετεπιβιβάσεις στο σταθμό «Δουκ. Πλακεντίας».

Τα δρομολόγια με κατεύθυνση το αεροδρόμιο θα ξεκινούν (κάθε 00:26 και 00:56 της ώρας) από το σταθμό «Αγ. Μαρίνα», ενώ οι συρμοί που θα εκκινούν από το αεροδρόμιο (κάθε 00:24 και 00:54 της ώρας) θα τερματίζουν τη διαδρομή τους στο σταθμό «Αγ. Μαρίνα».

Ο επανασχεδιασμός των δρομολογίων που ίσχυσαν από την 1η Νοεμβρίου αποσκοπούσε στον εξορθολογισμό του συγκοινωνιακού έργου της ΣΤΑΣΥ. Παρά ταύτα η εταιρεία, λαμβάνοντας υπόψη τα έστω και περιορισμένης κλίμακας αιτήματα για κατάργηση των μετεπιβιβάσεων, αποφάσισε για λόγους κοινωνικής ευθύνης και επιβεβαιώνοντας τον δημόσιο χαρακτήρα της να επαναφέρει τα δρομολόγια στην προηγούμενη μορφή τους.

Η επαναφορά, ωστόσο, στον προηγούμενο σχεδιασμό καταδεικνύει, πέραν των άλλων, ότι ήταν αβάσιμες οι ενστάσεις που διατυπώθηκαν για αδυναμία εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου λόγω προβλημάτων σε συρμούς και έλλειψης ανταλλακτικών.

Η ΣΤΑΣΥ επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά ότι πρώτιστο μέλημά της είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών και των επισκεπτών της Αθήνας και η παροχή υψηλού επιπέδου συγκοινωνιακών υπηρεσιών.


Πληροφορίες:

Γραφείο Τύπου ΣΤΑ.ΣΥ.

τηλ. 214 4141205, 214 4141269

http://stasy.gr/index.php?id=375&no_cach...63e18ef3f7


Σχόλιο: 1) Έχουμε αλλαγή ώρας δρομολογίων από αεροδρόμιο
2) Συγγνώμη για αυτό που θα πω αλλά περιορισμένη είναι η αντίληψη τους με τον τρόπο μετεπιβιβασης που σχεδίασαν όχι τα αιτήματα. Ευχαριστώ.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 20 29.044 23-07-2024, 07:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 169 240.230 10-12-2023, 07:15 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 87.577 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)