Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
(15-09-2018, 07:59 PM)SR240 Έγραψε: Το MAN αυτό που δούλευε πριν; Γιατί να είναι νέα εισαγωγή λίγο δύσκολο...

Πουθενά.Το έφεραν από απέξω..Ήταν χωρίς πινακίδες. Ήταν από τα τελευταία που είχαν βγει και πιθανόν είτε να είχε ταξινομηθεί Ελλάδα και να είχε μείνει απουλητο ή να πήρε πρώτη άδεια το 2003. Αν και υπάρχουν ελαχιστα 405 με πλαίσιο μπορεί και 2004. Εγώ εκτιμώ το δεύτερο. Ότι είχε ξεμείνει σαν όχημα και πήρε άδεια το 2003.
Απάντηση
Το 51 το είχα δει στο γνωστό site με αγγελίες το autoline και άνηκε στα ελβετικά ταχυδρομεία, είναι του 2004.
Απάντηση
(16-09-2018, 01:20 PM)0530 CITARO Έγραψε: Το 51 το είχα δει στο γνωστό site με αγγελίες το autoline και άνηκε στα ελβετικά ταχυδρομεία, είναι του 2004.

Αν δεις έχω γράψει ότι είναι 2004 μοντέλο. Έχει περάσει από 2 χέρια. Το αμάξι έχει χιλιόμετρα.
ex Autolinee Regionali Luganesi, Viganello (CH)

exex Voeglin-Meyer, Brugg (CH) 103, AG 345 738

https://goo.gl/images/znD3e4
Απάντηση
Το αστικό πήρε και άλλη νταλίκα Αλέξανδρο με το μόνο λάστιχο..Πιθανόν από άλλο αστικό ΚΤΕΛ...
Απάντηση
Να ρωτήσω. Οι νταλίκες Αλέξανδροι ποιο έτος κατασκευάστηκαν?
Απάντηση
(16-09-2018, 11:35 PM)Marios mersedes Έγραψε: Να ρωτήσω. Οι νταλίκες Αλέξανδροι ποιο έτος κατασκευάστηκαν?

Αυτές με το μόνο λάστιχο το 1994 και οι λοιπές το 1995.Αυτες που κυκλοφορούν ακόμα στη Θεσσαλονίκη είναι κάποιες του 1995 αλλά πήραν άδεια το 1997 και η πλειονότητα ειναι του 1997. Η μεταξύ τους διαφορά είναι ότι αυτές τους 1997 είναι euro 2 και στο δεύτερο βαγόνι έχουν αναβατωριο για ΑΜΕΑ.
Απάντηση
(15-09-2018, 09:27 PM)patrinos Έγραψε: Πουθενά.Το έφεραν από απέξω..Ήταν χωρίς πινακίδες. Ήταν από τα τελευταία που είχαν βγει και πιθανόν είτε να είχε ταξινομηθεί Ελλάδα και να είχε μείνει απουλητο ή να πήρε πρώτη άδεια το 2003. Αν και υπάρχουν ελαχιστα 405 με πλαίσιο μπορεί και 2004. Εγώ εκτιμώ το δεύτερο. Ότι είχε ξεμείνει σαν όχημα και πήρε άδεια το 2003.

Και εγώ στο δεύτερο καταλήγω. Αν ήταν Ελλάδα όλο και σε κάποια αγγελία θα το είχαμε δει. Καλούς δρόμους και απροβλημάτιστο να του βγει πάνω απ' όλα! Σασμάν αυτόματο ή μηχανικό έχει ξέρουμε; Πάντως αν βρεθεί 405 με άδεια '03+ πάω και το παίρνω αύριο κιόλας!
Απάντηση
(17-09-2018, 04:27 AM)patrinos Έγραψε: Αυτές με το μόνο λάστιχο το 1994 και οι λοιπές το 1995.Αυτες που κυκλοφορούν ακόμα στη Θεσσαλονίκη είναι κάποιες του 1995 αλλά πήραν άδεια το 1997 και η πλειονότητα ειναι του 1997. Η μεταξύ τους διαφορά είναι ότι αυτές τους 1997 είναι euro 2 και στο δεύτερο βαγόνι έχουν αναβατωριο για ΑΜΕΑ.

Μια διόρθωση, τα οχήματα του 1995 (που δεν έχουν δυνατότητα για ΑΜΕΑ) δεν κυκλοφορούν πλέον στη Θεσσαλονίκη, μόνο αυτά του 1997.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
Οπότε αφού είναι το 1994 αυτές με το μόνο λάστιχο και του 1995 οι υπόλοιπες τότε αυτές που είναι το 1994 θα κοπούν το 2021 και αυτές που είναι του 1995 θα κοπούν το 2022
Απάντηση
(17-09-2018, 12:08 PM)Marios mersedes Έγραψε: Οπότε αφού είναι το 1994 αυτές με το μόνο λάστιχο και του 1995 οι υπόλοιπες τότε αυτές που είναι το 1994 θα κοπούν το 2021 και αυτές που είναι του 1995 θα κοπούν το 2022

Οι νταλίκες είναι πολύ ταλαιπωρημένες και δεν θα φτάσουν αυτά τα χρόνια. Θα κοπούν νωρίτερα. Ο χρόνος θα δείξει. Υπάρχει και μια πιθανότητα η νταλίκα που αγοράστηκε πιθανόν απο το αστικό Κέρκυρας να χρησιμοποιηθεί για ανταλλακτικά αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: dimi4, 19 Επισκέπτης (ες)