Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
#61
(16-07-2018, 11:59 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: "Σύμφωνα με το άρθρο 27 § 6 & 9 του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού της Εταιρείας μας, ο οδηγός, κατά την εκτέλεση του δρομολογίου πρέπει: να σταθμεύσει το λεωφορείο στα σημεία που έχουν τοποθετηθεί οι ενδεικτικές πινακίδες των στάσεων και να φροντίζει να παραλαμβάνει από τις στάσεις το επιβατικό κοινό" είναι η απάντηση που δίνει η ΟΣΥ σε αναφορά περιστατικού σε λεωφορείο, κατά το οποίο ο οδηγός επέμεινε να πραγματοποιεί επιβίβαση, ζητώντας από τους εισερχόμενους να μετακινούνται πίσω από την προστατευτική μπάρα, ενώ κάτι τέτοιο ήταν πρακτικά αδύνατο (το λεωφορείο ήταν υπερπλήρες στον χώρο που προβλέπεται για αναμονή των επιβατών), με αποτέλεσμα να καθυστερεί το δρομολόγιο χωρίς λόγο.

Παρατήρηση 1η: Η ΟΣΥ απολαμβάνει ασυλίας από τον ΚΟΚ; Τα όρια ασφαλείας για των αριθμό των επιβατών ανά λεωφορείο υπάρχουν μόνο για τις πινακιδούλες πάνω δεξιά από τον οδηγό;
Παρατήρηση 2η: Δηλαδή όσοι οδηγοί αποφεύγουν να σταματήσουν σε στάση αν δεν έχει πρόθεση κάποιος επιβάτης να αποβιβαστεί, ενώ το λεωφορείο τους παρουσιάζει πληρότητα που υπερβαίνει τα όρια ασφαλείας, παρανομούν;

Τα όρια ασφαλείας για τον αριθμό των επιβατών είναι 6 επιβάτες ανά τετραγωνικό μέτρο και η εμβαδομέτρηση έχει γίνει σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό διαθέσιμου χώρου, ακόμα και αν εκεί δεν χωράει επιβάτης. Πρακτικά βρίσκω στα όρια του ανέφικτου να χωρέσουν παραπάνω επιβάτες από τα επίσημα όρια του οχήματος.
Το λεωφορείο ήταν υπερπλήρες, είναι πάντα κάτι σχετικό. Όπως και σε σένα δεν θα άρεσε να μείνεις απ' έξω και να περιμένεις το επόμενο, έτσι δεν αρέσει και στους νεοεισερχόμενους. Αντίθετα όσοι έχουν προλάβει και μπει, παραπονιούνται ότι δεν χωράνε άλλοι. 
Τέλος ειδικά μετά την εφαρμογή της εισόδου από την 1η πόρτα είναι όλο και πιο σύνηθες το φαινόμενο να φουλάρει στα όρια του 90% ένα λεωφορείο από τη μέση και μπροστά και πίσω να είναι άδειο (50-60% της χωρητικότητας). Κλασικό φαινόμενο επιβατών με IQ χαμηλότερο από τα πρόβατα που μπορούν να διασκορπιστούν ισομερώς σε ένα χώρο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#62
Τα ταμπελάκια χωρητικότητας ορθιων επιβατών είναι σε όλα τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. εκτός πραγματικότητας. Δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει κάποιο όχημα αυτές τις πληρότητες οπότε και δεν τίθεται νομικό ζήτημα...

Η είσοδος μόνο από την 1η πόρτα είναι σαφώς ένα "μέτρο" που μόνο προβλήματα δημιουργεί από πολλές απόψεις με κυριότερο τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Μην βάλουμε και τις "εξυπνάδες" μερικών που σταματάνε πιο νωρίς από τη στάση με αποβίβαση ΕΚΤΟΣ στάσης και ξανασταματάνε στην κανονική για επιβίβαση, κρατάνε κόσμο μέσα εντός στάσης μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβαση πολύ πέραν των 2-3 δευτερολέπτων που προβλέπει ο ΟΑΣΑ κ.α. που δυσχεραίνουν περαιτέρω την κατάσταση...

Όσο για την ανισοκατανομή των επιβατών που παραμένουν μπροστά όταν έχεις έναν επιβάτη που γυρνάει κουρασμένος από δουλειά/έχει κινητικά προβλήματα και έχει φάει στην μάπα ένα σωρό καθυστερήσεις που περιμένει μες στη ζέστη (ελέω κομμένων βαρδιών-βλαβών-κενών δρομολογίων) και μετά τον βάζεις να περιμένει ουρά για να μπει στο αμάξι και επιμηκύνεις επιπλέον τον χρόνο διαδρομής του δεν πρόκειται να ψάχνει που θα κάτσει μην τυχόν και γεμίσει ανισομερώς το αυτοκίνητο... Χώρια που σε δρομολόγια ασφυκτικά γεμάτα (που εντοπίζονται σε πάνω από τις μισές γραμμές του δικτύου) κόσμος όπως και να έχει θα υπάρχει δίπλα σε όλες τις πόρτες...
#63
Δεύτερο Σάββατο που συμβαίνει αυτό! Το 730 έχει μείνει με ένα όχημα (Ν2 #551) και συχνότητα στη 1 ώρα + για ακόμα ένα Σάββατο! Ας πούμε τώρα ότι καθημερινές λειτουργεί σε γενικές γραμμές εντάξει το 730 με συνήθως 4 οχήματα το πρωί και μεσημέρι μένει ανάλογα με 3 ή 2 που ξαναγίνονται 4 το απόγευμα. Θα  ήθελα να ήξερα όμως αν τους είπε κάποιος ότι το Σάββατο υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που πρέπει να ταλαιπωρηθούν άπειρα όσοι άτυχοι επιβάτες κάνουν το λάθος να το περιμένουν! Και άντε πες ότι στο τμήμα στο Λόφο Αξιωματικών έχουμε το 821 να σώσει ότι σώζεται στο άλλο τμήμα?
#64
(28-07-2018, 03:16 PM)ecoj Έγραψε: Δεύτερο Σάββατο που συμβαίνει αυτό! Το 730 έχει μείνει με ένα όχημα (Ν2 #551) και συχνότητα στη 1 ώρα + για ακόμα ένα Σάββατο! Ας πούμε τώρα ότι καθημερινές λειτουργεί σε γενικές γραμμές εντάξει το 730 με συνήθως 4 οχήματα το πρωί και μεσημέρι μένει ανάλογα με 3 ή 2 που ξαναγίνονται 4 το απόγευμα. Θα  ήθελα να ήξερα όμως αν τους είπε κάποιος ότι το Σάββατο υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που πρέπει να ταλαιπωρηθούν άπειρα όσοι άτυχοι επιβάτες κάνουν το λάθος να το περιμένουν! Και άντε πες ότι στο τμήμα στο Λόφο Αξιωματικών έχουμε το 821 να σώσει ότι σώζεται στο άλλο τμήμα?

Δυστυχώς πλέον έχει ξεφτιλιστεί εντελώς η κατάσταση ακόμα και ΣΚ που όφειλαν να μην λείπει τίποτα ελέω των ήδη πενιχρών προγραμματισμένων δρομολογίων και λόγω του μικρής "εξοικονόμησης" οδηγών έναντι της συστηματικής περικοπής μιας βάρδιας καθημερινής.. 164 και 237 τις Κυριακές του Θ1 δεν δούλεψαν ούτε μία Κυριακή χωρίς απούσα βάρδια και σχεδόν όλες τις ώρες της ημέρας με 1 όχημα και συχνότητες 50'-60'+..
#65
Και σήμερα αν δει κανείς στη τηλεματική πάνω από 4 οχήματα σε μία γραμμή δε θα βρει με τις περισσότερες να έχουν 1-2! Μόνο σε παραλίες και αεροδρόμιο θα βρει κανείς παραπάνω από 4 οχήματα.
#66
Θα αναφερθώ σε ένα περιστατικό με την λεωφορειακή γραμμή 201. Στον πίνακα άφιξης λεωφορείων στην στάση ΔΑΡΖΕΝΤΑ-ΣΤ. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ εμφανίστηκε άφιξη του λεωφορείου σε 2' στις 22:00, ενώ το τελευταίο δρομολόγιο έγινε στις 21:30. Αυτο προκάλεσε σύγχυση στο επιβατικό κοινό μιας και δεν εμφανίστηκε ποτέ το λεωφορείο. Γιατι συνέβη αυτό? Ο κόσμος απαιτεί εξηγήσεις.
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
#67
(09-08-2018, 06:30 PM)Larioupol Έγραψε: Θα αναφερθώ σε ένα περιστατικό με την λεωφορειακή γραμμή 201. Στον πίνακα άφιξης λεωφορείων στην στάση ΔΑΡΖΕΝΤΑ-ΣΤ. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ εμφανίστηκε άφιξη του λεωφορείου σε 2' στις 22:00, ενώ το τελευταίο δρομολόγιο έγινε στις 21:30. Αυτο προκάλεσε σύγχυση στο επιβατικό κοινό μιας και δεν εμφανίστηκε ποτέ το λεωφορείο. Γιατι συνέβη αυτό? Ο κόσμος απαιτεί εξηγήσεις.

Ίσως κάποιο λεωφορείο ξέχασε ανοικτή την τηλεματική ενώ είχε σχολάσει!
#68
(09-08-2018, 06:30 PM)Larioupol Έγραψε: Θα αναφερθώ σε ένα περιστατικό με την λεωφορειακή γραμμή 201. Στον πίνακα άφιξης λεωφορείων στην στάση ΔΑΡΖΕΝΤΑ-ΣΤ. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ εμφανίστηκε άφιξη του λεωφορείου σε 2' στις 22:00, ενώ το τελευταίο δρομολόγιο έγινε στις 21:30. Αυτο προκάλεσε σύγχυση στο επιβατικό κοινό μιας και δεν εμφανίστηκε ποτέ το λεωφορείο. Γιατι συνέβη αυτό? Ο κόσμος απαιτεί εξηγήσεις.

Και δεν ξέρει το επιβατικό κοινό ότι τον Αύγουστο το τελευταίο δρομολόγιο του 201 αναχωρεί στις 21:30 κι έπαθε σύγχυση; :p
#69
Καθημερινή με πρόγραμμα Σαββάτου κοντά στο Δεκαπενταύγουστο! Δείτε πως το μεσημέρι διαλύθηκε τελείως η συγκοινωνία της περιοχής μου: 

730 έμεινε με ένα Ν2 και συχνότητα στη μία ώρα κι αν
703 με 3 GN και συχνότητα πάνω από μισάωρο
Α15 με 2 Citelis και συχνότητα φευγάτο μισάωρο
731 με ένα Solarίνι που σημαίνει πολύ πάνω από μισάωρο
891 με ένα Solarίνι επίσης, συχνότητα άγνωστο...
Γ16 μάλλον έχει κοινά οχήματα με 866 αλλά το ίδιο ποτέ δεν έχει πάνω από ένα όχημα. Συχνότητα κοντά στο 2ωρο
813 ένα λεωφορείο συχνότητα πάνω από 1 ώρα
845 4 Irisbus συχνότητα κάπου στο μισάωρο ίσως το συχνότερο στη περιοχή
821 ένα Ν2 έτσι κι αλλιώς και άρα τηρεί δρομολόγια περίπου 35λεπτου και θα μπορούσε να είναι το συχνότερο στη περιοχή
Β15 ένα Ν1 επίσης με τη διαφορά ότι η συχνότητα είναι στο 50λεπτο

edit: Το φοβερό και τρομερό 750 ξέχασα με το επίσης ένα όχημα!
#70
Σήμερα 13:30 επιβιβαζομαι στο 164 από Άγιο Δημήτριο προς Τερψιθεα. Τουλάχιστον 50-55 άτομα περίμεναν το λεωφορείο καθώς σε ώρα αιχμής δεν είχε περάσει εδώ και μια ώρα. Όταν πολλά άτομα ρώτησαν για εξηγήσεις τον οδηγό τι τους απάντησε? Τους είπε πως μόνος του κάνει το δρομολόγιο αυτό ΧΩΡΙΣ καν διάλειμμα. Πως γίνεται σε ώρα αιχμής να υπάρχει 1 λεωφορείο προς 2 κατευθύνσεις που κάνει σχεδόν μισή ώρα να φτάσει σε τερματικό σταθμό? Τα δρομολόγια στην Τηλεματικη τελείως υπερρεαλιστικα. Έγραφε πως κάθε 20-25 λεπτά ξεκινάει ένα λεωφορείο...
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 79.272 22-11-2024, 10:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.399 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.943 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.953 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.971 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.966 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.390 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.322 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.439 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.182 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)