Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Δεν είναι μόνο αυτά! Είναι και γραμμές στο Ελληνικό που θα μπορούσαν να είχαν 18μετρο όπως και γραμμές σε άλλα αμαξοστάσια που με τα χρόνια έχει ξεχαστεί ότι κάποτε είχαν 18μετρο.
Απάντηση
Πόσο γρήγορα πιστεύετε ότι μπορεί να τρέξει ο διαγωνισμός; Δηλαδή σε πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένουμε τα καινούργια οχήματα;
Απάντηση
(03-07-2017, 10:43 PM)Giannis Έγραψε: Πόσο γρήγορα πιστεύετε ότι μπορεί να τρέξει ο διαγωνισμός; Δηλαδή σε πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένουμε τα καινούργια οχήματα;

Δεν έχουμε διαγωνισμό αυτή τη στιγμή. Μόνο προετοιμασίες για να γίνει κάποια στιγμή. Το έργο του τεχνικού συμβούλου που θα καθορίσει τις τεχνικές προδιαγραφές για να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί στην καλύτερη στα τέλη Σεπτέμβρη (αν δεν υπάρξει κάποια καθυστέρηση στην υλοποίηση του διαγωνισμού αυτού). Από εκεί και μετά και μέχρι να φτάσουμε να δούμε προκήρυξη για αγορά οχημάτων, έχουμε αρκετές εβδομάδες (αν όχι μήνες) ακόμα.
Απάντηση
(03-07-2017, 10:43 PM)Giannis Έγραψε: Πόσο γρήγορα πιστεύετε ότι μπορεί να τρέξει ο διαγωνισμός; Δηλαδή σε πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένουμε τα καινούργια οχήματα;

Γρήγορα και Ελλάδα δεν γίνονται.... Εγώ πιστεύω ότι κατά το 2020 θα έχουμε δει λεωφορεία, αν όλαααα πάνε καλά μέχρι τότε...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(03-07-2017, 08:40 PM)ecoj Έγραψε: Δεν είναι μόνο αυτά! Είναι και γραμμές στο Ελληνικό που θα μπορούσαν να είχαν 18μετρο όπως και γραμμές σε άλλα αμαξοστάσια που με τα χρόνια έχει ξεχαστεί ότι κάποτε είχαν 18μετρο.
Απο το Ελληνικό η μόνη γραμμη που ισως να θελει 18μετρα ειναι το Β2 στις ωρες αιχμης. Και ο λόγος που δεν παιρνει είναι καθαρα λογω κυκλώματος. Δεν μπορώ να σκεφτώ αλλη γραμμη του ΕΛΛ. Αλλα και στο ΕΛΛ υπο νορμαλ συνθηκες πρεπει να περισεύουν καμια 20αρια νταλικες ίσως και παραπάνω σε καθημερινη βάση.
Τωρα σε αλλα αμ/σια σίγουρα χρειαζεται νταλικες το Α1 απο τις βαρδιες που εχει το ΑΜ Πειραια και ίσως το 845. Απο Λιοσια το Β12 και απο Ανθούσα τα 304/5 που θα μπορούσαν καποια στιγμη να πανε μόνιμα εκει αν λυνόταν το θέμα με τη χωρητικότητα του Αμ/σιου Ανθούσας.
Απάντηση
Β2, 237, Α3, Α5, Β12, Α13, 421 συν τις τωρινές νταλικογραμμές που βγάζουν κάμποσα 12μετρα. Και πιθανόν και γραμμές που είναι με 12μ και έχουν λαό αλλά μπορούν με μικροτροποποίηση να πάρουν 18μ όπως τα 845 και 755!

Και μέχρι να γίνουν αυτές οι παραγγελίες (αν γίνου ποτέ) θα πάρει χρόνια και τα τωρινά 18μετρα θα είναι ακόμα παλιότερα και πιθανόν ακόμα δυσκολότερο να τα κρατήσεις στη ζωή και οι ελλείψεις ακόμα μεγαλύτερες! Οπότε γνώμη μου πως θα πρέπει να γίνει και πρόβλεψη για το μέλλον και όιχι μόνο με τα σημερινά δεδομένα!
Απάντηση
(03-07-2017, 06:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εκδόθηκε σήμερα η προκήρυξη για ανάθεση υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου για τον καθορισμό των προδιαγραφών των οχημάτων, ενόψει του διαγωνισμού που έχει προαναγγελθεί (δείτε την εδώ).

Όπως προκύπτει από τις τεχνικές προδιαγραφές της προκήρυξης, προγραμματίζεται η προμήθεια 20 πετρελαιοκίνητων 12μετρων λεωφορείων, [b]60 πετρελαιοκίνητων 18μετρων λεωφορείων και 12 ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, όλα τεχνολογίας EURO VII[/b].

Καλά γελάνε και οι πέτρες..., ελπίζω στα ηλεκτροκίνητα να εννοούν τα τρόλλευ και όχι σκέτα ηλεκτρικά. Από την ανικανότητα που διέπει τεχνικό προσωπικό και προσωπικό κίνησης δεν είναι ικανοί να συντηρήσουν τα κανονικά θερμικά....
Η πλάκα είναι με το Euro 7 ROFLROFL που έχει πολλά χρόνια ακόμα για να έρθει
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
Επικαιροποιημένα στοιχεία ενεργού-παροπλισμένου στόλου ΟΣΥ, όπως συμπεριλαμβάνονται στη διακήρυξη για τον διαγωνισμό ασφάλισης:

Λεωφορεία midi
Neoplan C97.N4007: 71 ενεργά - 46 παροπλισμένα
Solaris Urbino 8.6: 199 ενεργά - 21 παροπλισμένα

Λεωφορεία κανονικά (12μ) πετρελαιοκίνητα
Mercedes O405N: 211 ενεργά - 19 παροπλισμένα
Mercedes C 97.405 N: 136 ενεργά - 17 παροπλισμένα
Mercedes C 99.405 N: 17 ενεργά - 1 παροπλισμένο
Irisbus Agora S Diesel: 238 ενεργά - 45 παροπλισμένα

Λεωφορεία κανονικά (12μ) φυσικού αερίου
Renault Agora S CNG: 65 ενεργά - 202 παροπλισμένα
Irisbus Agora S CNG: 72 ενεργά - 48 παροπλισμένα
Irisbus Citelis: 149 ενεργά - 51 παροπλισμένα

Λεωφορεία αρθρωτά (18μ)
Mercedes C 97.405 GN: 155 ενεργά - 27 παροπλισμένα
Volvo B7LA: 67 ενεργά - 30 παροπλισμένα
Solaris Urbino 18: 89 ενεργά - 11 παροπλισμένα

Λεωφορεία διώροφα
Volvo B9TL: 0 ενεργά - 4 παροπλισμένα
Απάντηση
Τα ποστ περί μετακίνησης Ν1 από ΒΟΤ σε ΜΠΡ μετακινήθηκαν στο νήμα "Μετακινήσεις λεωφορείων ανά Α/Σ - Πλήρης καταγραφή".
Απάντηση
- Καλημέρα θα ήθελα να επισημάνω ένα φαινόμενο που παρατήρησα στην  ηλεκτρονική καταγραφή από την τηλεματική εχθές το πρωί 29/12/18 αλά και σήμερα πάλι στις 06:00 στην γραμμή "Χ95" και συγκεκριμένα παρουσιαζοταν να κυκλοφορεί το "Solaris" 40841 για κάποιες ώρες και στην συνέχεια δεν φαινόταν καθόλου στην γραμμή - Ως γνωστόν το "40841" έχει καταγραφεί ως "Αποσυρμένο" και "Διαγραμμένο" από τα πρώτα που είχαν φύγει.   τι έχει συμβεί? είναι λάθος πληκτρολόγηση καποιου άλλου ή έχει επανακυκλοφορήσει? εάν γνωρίζει κάτι κάποιος θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 231 99.256 06-02-2025, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)