Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2021 τα N1 της ΟΣΥ θα μπορούν να κυκλοφορούν εντός του μεγάλου δακτυλίου:
http://www.euro2day.gr/news/economy/arti...eia-t.html
Βάσει των διατάξεων για τον "πράσινο δακτύλιο" τα N1 δε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε όλη την περιοχή από τον Άλιμο έως τη Νέα Φιλαδέλφεια και από το Κερατσίνι έως την Αγία Παρασκευή.
Δημοσιεύσεις: 105
Θέματα: 2
Εγγραφή: 19-12-2010
(27-10-2017, 02:07 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2021 τα N1 της ΟΣΥ θα μπορούν να κυκλοφορούν εντός του μεγάλου δακτυλίου: http://www.euro2day.gr/news/economy/arti...eia-t.html
Βάσει των διατάξεων για τον "πράσινο δακτύλιο" τα N1 δε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε όλη την περιοχή από τον Άλιμο έως τη Νέα Φιλαδέλφεια και από το Κερατσίνι έως την Αγία Παρασκευή.
Μες στις ανακρίβειες το άρθρο. Καταρχάς τα Ν1 δεν είναι του 1996, αλλά του 1994 (δε γνωρίζω αν κυκλοφορούν ακόμα και τα ελάχιστα του 1993, καθώς είμαι από Θεσσαλονίκη). Κατά δεύτερον, στον τίτλο αναφέρει ότι δεν έχει αγοραστεί νέο λεωφορείο εδώ και 20 χρόνια (!), το οποίο είναι εμφανέστατο ψέμα (2010 αγοράστηκαν τα Citelis και 2008 τα τελευταία ντιζελοκίνητα, Solaris 8.6 και 18), καθώς και διαστρέβλωση της δήλωσης του υπουργού: ότι για πάνω από είκοσι χρόνια, δεν έχει γίνει
μελέτη για το τι λεωφορεία χρειαζόμαστε στο μέλλον. Να χαρώ δημοσιογραφία...
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(27-10-2017, 09:49 AM)O530lover Έγραψε: Μες στις ανακρίβειες το άρθρο. Καταρχάς τα Ν1 δεν είναι του 1996, αλλά του 1994 (δε γνωρίζω αν κυκλοφορούν ακόμα και τα ελάχιστα του 1993, καθώς είμαι από Θεσσαλονίκη). Κατά δεύτερον, στον τίτλο αναφέρει ότι δεν έχει αγοραστεί νέο λεωφορείο εδώ και 20 χρόνια (!), το οποίο είναι εμφανέστατο ψέμα (2010 αγοράστηκαν τα Citelis και 2008 τα τελευταία ντιζελοκίνητα, Solaris 8.6 και 18), καθώς και διαστρέβλωση της δήλωσης του υπουργού: ότι για πάνω από είκοσι χρόνια, δεν έχει γίνει μελέτη για το τι λεωφορεία χρειαζόμαστε στο μέλλον. Να χαρώ δημοσιογραφία...
Δυστυχώς κάθε άρθρο που σχετίζεται με τα συγκοινωνιακά είναι ο ορισμός της ανακρίβειας...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Επικαιροποιημένα στοιχεία ενεργού-παροπλισμένου στόλου ΟΣΥ, όπως συμπεριλαμβάνονται στη διακήρυξη για τον διαγωνισμό ασφάλισης:
Λεωφορεία midi
Neoplan C97.N4007: 71 ενεργά - 46 παροπλισμένα
Solaris Urbino 8.6: 199 ενεργά - 21 παροπλισμένα
Λεωφορεία κανονικά (12μ) πετρελαιοκίνητα
Mercedes O405N: 211 ενεργά - 19 παροπλισμένα
Mercedes C 97.405 N: 136 ενεργά - 17 παροπλισμένα
Mercedes C 99.405 N: 17 ενεργά - 1 παροπλισμένο
Irisbus Agora S Diesel: 238 ενεργά - 45 παροπλισμένα
Λεωφορεία κανονικά (12μ) φυσικού αερίου
Renault Agora S CNG: 65 ενεργά - 202 παροπλισμένα
Irisbus Agora S CNG: 72 ενεργά - 48 παροπλισμένα
Irisbus Citelis: 149 ενεργά - 51 παροπλισμένα
Λεωφορεία αρθρωτά (18μ)
Mercedes C 97.405 GN: 155 ενεργά - 27 παροπλισμένα
Volvo B7LA: 67 ενεργά - 30 παροπλισμένα
Solaris Urbino 18: 89 ενεργά - 11 παροπλισμένα
Λεωφορεία διώροφα
Volvo B9TL: 0 ενεργά - 4 παροπλισμένα
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Σήμερα πέτυχα την GN #430 στο Β5 με νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9995.
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Έχω την εντύπωση ότι πέτυχα σήμερα ένα Ν2 με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9956. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; Ποιος είναι ο αριθμός παρμπρίζ του;
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(11-02-2018, 08:11 PM)Giannis Έγραψε: Έχω την εντύπωση ότι πέτυχα σήμερα ένα Ν2 με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9956. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; Ποιος είναι ο αριθμός παρμπρίζ του;
Είναι το πρώην ΥΜΙ-1650 (650) του ΑΜ ΒΟΤ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Το solarίνι #200 (πρώην ΥΝΝ-9800) έχει νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9996.
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Και το solarίνι #207 έχει νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9997.
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Ν1 #175 που πλέον είναι στο Βοτανικό έγινε Ν1 #875 μάλλον για να μην το μπερδεύουν με το Solaris midi #175.